Avond! Ga ik er weer helemaal voor zitten, hebben jullie maar 3 pagina's gekletst!! Debby, geen tijd gehad voor de ovufoto, maar doe het morgen na het werk wel even. Sarah, balen van jullie nacht. Het lijkt mij eerder dat ie zo vaak wakker was van de tandjes dan van de sap. Hoe was het bij de ha? Edit, wat hij zei had je zelf ook wel kunnen bedenken dus.. Bloempje, fijn dat Sasha weer helemaal is goedgekeurd. Klein meiske nog zeg! Rox, poosje niet gezien klopt dat?? Ook al zo'n druktemakertje in huis. Hopelijk duurt het niet zo lang. Gelukkig kan ze nog wel alleen spelen met jou in de buurt. Wat zielig dat ze zo uitslag heeft. Geen idee wat het zou kunnen zijn. Zou even langs de ha gaan. Marloes, weinig contact met je schoonouders begrijp ik? Leuk dat jullie er binnenkort ook weer voor gaan. Je hebt toch even een pauze ivm de entingen van november? Mac, wat knap dat Bram ging staan in de box! En erg fijn dat ie lager is gezet vóór hij ging staan. Dat was het dus alweer... Hier alles goed verder. Hele dag gewerkt, daarna door naar m'n ouders en daar gegeten, thuis gelijk Esmee op bed gelegd, hond uitgelaten en toen was het al 20:00. Morgen weer de hele dag werken. Was vandaag trouwens voor het eerst in tijden op de fiets. Nu erg last van m'n zitbotjes en stuitje. Morgen weer met de auto...
Steph vind je het werken nog niet vermoeiend? Nu met zo een kleine erbij is het natuurlijk vermoeiender dan de 1e keer zwanger of valt het mee?
Ik heb ook nooit problemen of hoofdpijn gehad, ik slik al vanaf mijn 16e microgynon 30.... Zo een staafje heeft mijn zus ook.
Ja 16 weken alweer.... Als de rest ook zo snel gaat lig ik binnen de kortste keren weer te puffen! Vermoeiend? Nee joh, ik heb helemaal geen tijd om moe te zijn. Gewoon doorstuiteren. Scheelt dat m'n nieuwe werk erg leuk is. Hard werken, maar dat geeft ook weer energie. En thuis de hele dag druk met Esmee. Dus voor ik het weet is de dag al voorbij.
lau 3000 euro per maand, dan zou je 30 uur per week 5 kindjes moeten opvangen... vind ik wel heavy hoor! En dan maak je ook nog kosten he (ok die kan je wel opvoeren maar je betaald wel 58% zelf) zoals luiers, potjes etc... En je moet dan wel 5 kindjes vinden, ik weet van een vriendin dat het soms erg moeilijk om kindjes te vinden. Soms heeft ze er 1 en soms 3. En om aan het maximum aantal kindjes te zitten zitten ook weer allemaal regels. Mag geloof ik maar 2 babytjes (dus 1 naast collin). En je wordt ook zzper he... dus je moet een eigen arbeidsongeschiktheidsverzekering afsluiten en dat is heeeel duur...
oh heeerlijk zeg! scheelt echt he, energie krijgen van je werk!!! Had ik ook in het begin hoor. Hahah alleen bij mij gaan niet alleen de bewoners op de vuist, maar hoorde dat 2 collega's op de vuist zijn gegaan hahaha...moet niet gekker worden hier!
vast heel leuk! Maxime vindt het echt geweldig dat ie zoveel kan zien. En hij heeft ook in de gaten dat wij ook in de auto zitten ik heb de maxi cosi trouwens in het bad gewassen
whahah ja joh weet ik ook niet...het is een zooitje op het werk. Ik moet nog bericht krijgen van die collega.
We zijn bezig voor een urgentie. We hebben een brief geschreven en nu is het afwachten of gebeld worden. Ben ook bij de h.a geweest ik moet bellen voor therapie ben er wat sceptisch over maar dat heeft er mee te maken dat ik al vaker met dat soort dingen te maken heb gehad en het niet geholpen heeft. Dus we zullen zien...
@Debby, ik zou dan 4 dagen in de week 4 kindjes op moeten vangen.. dat is hier (volgens de persoon die ik gesproken heb) makkelijk voor elkaar te krijgen, zij heeft een flinke wachtlijst! En ik gok dat ik zon 20.000 overhoud op jaar basis.. das toch meer dan wat ik nu heb als jaar salaris! En ik ben bij collin. Ik ga het iig allemaal even laten na rekenen door de accountant van t bedrijf van mijn moeder, moet daar toch langs voor de administratie van 2009
Succes laura methet uitzoeken ervan, is natuurlijk wel leuk en handig. Gezellig bij jou op het werk sam. Sarah beterschap misschien kun je toch gewoon naar de fysio dan ben je er misschien wat eerder vanaf. xxx JOyceWelterusten
morgen dames, hier enorme keelpijn oor hoofdpijn, slikken en praten doet pijn, veel slijm en mn keel voelt 2 keer zo dik. zo bram uit bed halen en naar gastouder brengen ik heb vergadering, wordt weinig praten.... (verder ligt mn opa in het ziekenhuis die heeft eergister een lichte beroerte gehad, schrikken dus..., vandaag hoort ie of hij naar huis mag en hoe zn herstel zal zijn...spannend dus...)