Mac, gaat vanzelf weer over, alleen in de gaten houden dat ze geen koorts krijg. Tam; jij ook lekker rustig aan doen!
Oh Jee wat een zieke. Mama als je bang bent dat zoe te weinig binnenkrijgt kun je altijd ors geven dat is een zout met suikeroplossing met een lekker smaakje en dat is ook tegen uitdroging. Ja het eerst echt de buikgriep he Jolan ook beterschap en Mac met jou en opa ook beterschap hoop dat je opa weer de oude wordt. Ik ben vast iemand vergeten. Debby en ik ga morgenvroeg weer testen. Ik zit nu te twijfelen om het te doen, maar ik doe het niet. Maar ik heb goede hoop dat die positief is omdat ik nu op dag 35 zit. Nog nooit zo'n lange cyclus gehad, laatste cyclus was 34 dagen. daarnaast begin ik steeds meer last te krijgen van mijn borsten. En heb meer drang om te plassen. Maar ja de test van morgen zal het me wel vertellen denk ik. xxx Joyce
nee hoor ik ook niet!!!! Ook al zou ik het echt wel willen...zeker nu ik de kleine van mn vriendin heb gezien op foto's haha...
He bah al die zieke kindjes en mama's. Beterschap voor iedereen. Verder weet ik het even niet. Sorry. Vanmorgen weer een gesprek gehad met de psych en dat ben ik even allemaal aan het verwerken. Lucas is ons nu echt aan het uitproberen. Want als hij huilt en ik ga naar hem toe, begint hij opeens veel harder te huilen dan daarvoor. Maar het is nu ook wel met een minuut of 2 over. Hij geeft het nu een stuk sneller op.
@Sam: Ik heb dat ook als ik foto's zie van pasgeboren babytjes. Maar als ik me dan voor stel dat er hier weer een zou zijn. Nee, ben blij dat het nu weer wat makkelijker wordt en we weer wat meer vrijheid krijgen. Jij niet? @Guusje: Heb je het idee dat de gesprekken met de psych helpen? En herkenbaar, dat uitproberen!
Mijn auto is vandaag gekeurd en er hoeft helemaal niets vervangen of gerepareerd te worden. Hoe kan het, met een Renault..
euh.... nee hoor, wij ook nog niet, op zn vroegst pas al bram 1 is, of nog later, en euh... ik kan je verzekeren dat lau ook niet bezig is voor een 2e...
hoe was je gesprek? behalve dat je het aan het verwerken bent? heb je er denk je iets aan... en guusje wil jij niet mee met weekendje weg?
das fijn!!! wij gaan met onze huidige auto de apk niet meer in, voor de komende apk komt er een andere auto...
Kan me voorstellen dat je het allemaal ff moet verwerken. Maakt vaak wat los. Leuk he dat uitproberen. Ze hebben nu ook snel genoeg door dat je er toch niet op reageerd
Leuk!!! Ze doen dat soort dingen ook veel op het KDV bij ons. Ik heb ondertussen al een beste voorraad met handjes! haha, zo schattig
@mama hahah nou idd knap met een Renault, wij hadden ook altijd gezeur met de onze toen der tijd. Ja ben wel blij dat het nu wat makkelijker wordt, maar zou het niet erg vinden om over een jaar weer bezig te zijn met zwanger raken. Maar bij ons kan dat dan miss nog niet ivm huis enz. @mac voel je je al wat beter en je man?? @guusje kan best heftig zijn he, die gesprekken @tamtam doe rustig aan! logisch dat je niet gaat werken
Leuk he van die knutsel dingen, van mijn neefjes ook al zoveel leuke dingen gezien!! Jason probeert ons ook uit, kijken zielig doen en kijken haha. Hij heeft ook al de hele dag zure luiers gehad, bleeegh, gelukkig hoeft hij nu dat spul niet voor zn onlasting
hai allemaal! Hoest hier met de ziekenboeg? @rox, beterschap! @tamtam, arme danian ook beterschap! @mama, nog steeds diarree? duurde bij collin ook 8 dagen! arme Zoe! beterschap! gewoon lekker veel drinken aan bieden bij diarree! en spugen! @mac, hoe voel je je nu? @jolan, hoest met de hoofdpijn? beterschap! @bas, spannend!!! ben benieuwd morgen! uhhh iemand vergeten?? Owja. Gok dat ik de laatste ben die voor een 2e gaat hoor haha! Hier alles zn gangetje.. Collin slaapt alleen heel weinig overdag, vanmorgen 20 min. en vanmiddag 1 uurtje.. meer niet. Hij ligt nu net op bed. Morgenochtend lekker zwemmen, hij gaat met de moeder van Milan (vriendje van Collin, milan is nu 6 maanden) mee zwemmen en Milan gaat dan met zijn papa, want ik kan niet zwemmen met die spier, maar Collin gaat lekker wel Ik ga wel mee foto;s maken! Iemand nog leuke plannen dit weekend? Ik ga zaterdag even met Collin naar de carnavals optocht.. verder ga ik me vervelen denk ik!