Goedemorgen, Weer bijgelezen. Hier een beroerde nacht gehad. Danian werd om 00.00 uur schreeuwend wakker en we kregen hem moeilijk stil. Even bij ons in bed genomen en toen hij rustiger was weer in zijn bed gelegd. Binnen 5 minuten was hij stil. Alleen door het gehoest werd hij om het uur wakker, dus ik heb weinig geslapen. Hij lag wel te kletsen, maar dat hoor ik ook. Hij gaat zo naar de opvang hopelijk gaat het daar wel goed. Ff dagje voor mezelf @ Debby & Sarahterkte vandaag
@tamtam, ik weet t... maar als mensen niet luisteren, dan kan je wel praten maar is zo zinloos als je niet gehoord wordt...en alleen praten lost bij mij helaas niks op, er moeten dingen veranderen..
@debby en ilse sterkte vandaag!! Knuffel @tamtam, balen dan Danian zo veel wakker was vanacht, vervelend he dat hoesten? Collin houdt ook maar niet op met hoesten, zelfs niet nu zijn kuurtje afgelopen is...
Nou ben het met je eens, als de situatie niet veranderd kun je lullen wat je wilt maar het helpt toch niet...
@sarah geeft niet dat je geen advies hebt hoor @laura haha nagels lakken..erg nuttig ja @tamtam lijkt me echt vervelend dat je kindje nog zo vaak wakker is. Snap dat het vermoeiend is zeg!
Heb net kinderstoel besteld, een rode. Wilde ook die koelsta buggy maar of uitverkocht of duurder dan 50 euro dus moeten maar even kijken wat we doen.
zo wij zijn uitgezwommen, was weer geweldig. Collin gaat echt mee spetteren nu en ligt de hele tijd dubbel van t lachen. Merk wel dat hij heel druk en bewegelijk is vergeleken bij de andere kindjes... Hij ligt echt continue te watertrappelen als een debiel, en dat doet de rest allemaal niet, die liggen ook lekker rustig stil te staren. Nou Collin niet hoor, er beweegt altijd wel iets aan hem! Nu ligt hij uitgeteld in bed, viel in de wagen al in slaap. Ik ga ff aan de grote schoonmaak beginnen.. Heb trouwens mijn teen gestoten, nagel afgebroken, maar echt voor de helft ofzo. alleen zit er aan de zijkant nog een stukje nagel in mijn vel te duwen, doet zon pijn maar krijg t er niet uit! is ook helemaal dik en rood auw auw auw! Ga zo maar ff in de soda ermee
Hey meisjes, Helemaal in shock! Kon jullie niet meer vinden Ben nu op mijn werk ff snel aan het kijken, maar of bijlezen zal lukken... Tot later!
@sam, welke autostoel heb je? en die buggy;s komen elke keer weer opnieuw in de aanbieding, ik wacht ook nog ff. @marjanne, welkom terug je hebt ons weer gevonden, werkse, alles goed met jullie?
Fijn dat Collin het lekker vond. Ai das niet zo fijn dat je je teen hebt gestoten. Soda is wel verstandig.
@marjanne jaaa gevonden @laura ik heb een kinderstoel gekocht hihi verkeerd gelezen rode koelstra heb ik.
@Sam: Ja, januari is een hele drukke maand in de accountancy, dus dan moet ie veel overwerken, zaterdag werken Achja, na april is het weer rustiger. @Ilse: Ja ik wil sowieso even gaan proeffietsen voordat ik er een koop. Die inchen zeggen me niet zoveel . Ik heb die dagen ook steeds vaker, komt denk ik doordat het winter is en ik nog zo gebonden ben aan slaap- en eettijden. Dwing mezelf wel om iedere dag even naar buiten te gaan, al is het maar 5 minuutjes naar de supermarkt op de hoek. Hoe was het bij de logopedie? *Oh zie het al, fijn dat je nuttige tips (en complimenten) hebt gehad!* @Tam: Wat fijn dat je weer bij je oude werk terecht kunt! 555: Ik heb ook niks gestort, wie weet waar het terecht komt. Heb met de tsunami ook niet gedoneerd aan 555, maar spullen gekocht en gedoneerd aan Motherhood. @Laura: Leuk dat het zo goed klikt met de gastouder. Herken het wel, hier ook nog maar weinig vrienden en vriendinnen over sinds ik mama ben. Ben natuurlijk jong en de rest is nog aan het studeren, stappen etc. @Snieke: Wat een scheetje! Hij heeft van die kuswangen, heerlijk @Ilse & Debby: Heel veel sterkte vandaag.. @Stephanie: Ben je alweer een beetje opgeknapt? @Ilse: Yep, heel herkenbaar. Het gaat nu weer ietsje beter, maar het was de hele dag mopperen, huilen, gillen, drama om ALLES. Pff.. Maar het is een fase die weer over gaat, aan die gedachte houd ik me vast . @Jolan: Fijn dat Lieke het zo goed doet bij de gastouder! En wat knap, staan! Tanden: Hier al 4 en regelmatig tandafdrukjes in mijn wang, neus, arm, been @Mac: Veel plezier tijdens je drukke weekend @Stephanie: Ik heb wel een beetje lugubere humor maar ik moest stiekem wel lachen bij kijk maar naar de huizen om je heen. @Sam: Ik herken het wel, ik heb dat gevoel ook vaak sinds mijn bevalling (zoals gister heel erg). Probeer er niet in weg te zakken, ga elke dag lekker een stukje wandelen met Jason. Spreek regelmatig af met vrienden/vriendinnen, zodat je wat anders aan je hoofd hebt. Hoe meer je eraan toegeeft en in dat vervelende gevoel wegzakt, hoe erger het wordt. Je kunt ook een gesprek aanvragen bij een maatschappelijk werker o.i.d., duurt vaak toch een hele tijd voor je er terecht kunt, kun je van te voren zelf proberen eruit te komen want dat is natuurlijk het beste! @Ser : Ik ga het kma topic zo even zoeken! @Laura: Gezellig toch, zon druktemakertje. Hij is gewoon bang dat mama zich gaat vervelen. Klinkt erg pijnlijk die teen, idd ff in de soda ermee. @Tam: Vermoeiend hoor, weer zon gebroken nacht..
Manlief en ik zaten gisteravond te praten en voordat we het wisten was het 02.30u. Dus toen vanochtend om 07.30u mn wekker ging was ik zooo moe dat ik half slapend aan em vroeg 'Ze zal er toch niet dood van gaan als ik d'r ontbijt één keer oversla?' Ze heeft trouwens wel gewoon op tijd d'r ontbijt gehad hoor . Zoë is momenteel niet meer geinteresseerd in zitten, staan etc. maar is bezig met d'r fijne motoriek. Dingen tussen duim en wijsvinger pakken, boekjes bladeren, dingen ergens in doen, zichzelf en mij van een lepel laten happen etc. Heel gek, eerst was ze overal op aan het rammen en mee aan het gooien en nu is ze opeens heel geconcentreerd met kleine dingetjes bezig .
Jeetje meis, wat ontzettend rot voor je! Het is natuurlijk ook niet niets wat je allemaal mee hebt gemaakt. Het stukje van dat je je voor de buitenwereld anders gedraagd herken ik wel eerlijk gezegd. Toch ga ik je de tip geven om er toch met iemand over te praten, want anders word het er echt niet beter op. Je kunt altijd je hard luchten hier hoor, echt heel jammer dat ik niet dichterbij je woon.
Misschien dat je het op papier kan zetten, doe ik ook meestal als ik iets aan mijn man wil vertellen en ik weet niet hoe. Balen zeg dat het apparaat stuk was, wanneer krijgt ie nu het onderzoek?
Snap ik heel goed hoor dat je sommige dingen te persoonlijk vind om hier te vertellen. Er is ook nog het besloten forum hé, maar goed het kan natuurlijk ook zo zijn dat je het daar ook niet wilt vertellen. In ieder geval heel veel sterkte!