Dakjullie wel meiden. Ik kan het nog niet helemaal geloven. De huisarts gebeld en die heeft bloed afgenomen om het na te laten kijken op het hcggehalte dus als het goed is weet ik vanmiddag zeker of ik echt zwanger ben. hihi. xxx Joyce Debby niet leuk van je man. en mama van die van jou ook niet. gelukkig drinkt die van mij niet hihi
@lau tja ziekmelden, tis een weekend en ook nog carnaval..... @bas spannend uitslag van de ha... ik zie ook een streepje
laura, oh ja nu weet ik het weer van je werk. Ik begrijp heel goed dat je daar niet meer wilt werken, ook als ze zo raar doen. Wauw, wat knap dat collin al aan je handen meeloopt super zeg! Jij dus ook weer ziek vannacht, bah! Leuk, een onderwaterfotograaf weekendje, leuk wordt gezellig!!! mandy, hahahhaha jij kwam toch oppassen Hoe is het met zoƫ? Geweldige foto trouwens!! Hm, niet zo leuk van manlief...... heb je het hem al gevraagd? joyce, gefeliciteerd, duidelijke streep! guusje, misschien heb ik het gemist hoor, maar waarvoor loop je bij een psycholoog. Als je het niet wilt neerzetten begrijp ik het hoor. debby, jeetje dat klinkt heftig. Maar SLAANDE ruzie? Das niet goed hoor! Hier nog steeds ziek thuis. Vanmorgen toen ik wakker werd ging het wel, maar toen ik opstond en het licht aan deed begon meteen die erge hoofdpijn weer. Maar meteen weer mn bedje in gedoken en mn baas gebeld. Nu gaat het wel weer aardig.
zal ik jullie trouwens iets vertellen lieke (die altijd haar flessen straks opdronk) laat nu steeds staan. Gisteravond met haar laatste fles 50 cc, vanmorgen weer 50 cc en de fles bij het brood drinkt ze vaak ook niet op. Wie had dat kunnen bedenken
@jolan wat goed van Lieke, ze wordt een grote meid hihi! Hopelijk ben je snel beter @laura leuk onderwater foto's @mac beterschap heb je ook koorts??
je hebt ook gelijk heb net mn werk dan ook maar gebeld dat ik t weekend niet kom, waren ze volgens mij niet heel blij mee, maarja.... twijfel alleen of ik alleen barry bram weg zal laten brenegn naar mn schoonouders, of dat ik toch ff mee ga.... vindt het prettig om hem zelf weg te brengen, herkennen jullie dit? of is dit stom tuurlijk manlief kan het ook.....
@mac omdat je eerst niet ziek wilde melden, dacht ik als je koorst hebt sowieso ziekmelden, maar dat heb je nu al gedaan dus is het niet relevant meer Ik herken het wel hoor, ik heb liever niet dat vriendlief met Jason alleen daar gaat, geeft me geen lekker gevoel. Maarja ik heb geen supergoede band met mn schoonma, gewoon oke.
ja het gaat nu wel weer hoor. Heb vanmiddag vrij. Dan gaan we het uitpraten. Ja is ook niet goed van mij dat ik hem een paar klappen voor zijn kop heb gegeven. Maar hij liep me uit te schelden en die kleine midden in de nacht wakker maken en die zette het natuurlijk op het schreeuwen. En toen ik weg wilde gaan met die kleine blokkeerde hij mijn weg en viel ik bijna van de trap met de kleine en wilde hij niet dat ik die kleine meenam... toen kon ik me niet meer beheersen (schaam me diep)...
JOYCE VAN HARTE GEFELICITEERD. De streep was er, maar wordt alleen maar duidelijker. Nog even wachten op de definitieve uitslag en dan lekker vieren. Wat is het snel raak! En Debby??
ach jeetje, meid! Goed uitpraten hoor. In boosheid moet je niet weglopen. Je weet maar nooit wat er gebeurt.
ilse ik kan pas 23 februari testen... stomme cyclus van 6 weken ja jolan niet weglopen in ruzie vinden wij af en toe moeilijk! Ach komt wel weer goed. Hij was al weer bedaard hoorde ik aan de telefoon... Zal vanavond ff op iedereen reageren. Ga nu naar huis met mijn mannetje praten!
Debby, jeetje dat is wel heftig zeg! En idd als je boos bent niet weggaan, je weet maar nooit. Maar ik snap je gevoel wel , je wil je kleine beschermen!! *knuffel voor jou meid!*