We zijn nog een beetje aan het uitzieken. Ik ben nog steeds zooooo moe. Heb net nog geslapen, maar blijf moe. Misschien nog film kijken of zo
Debby, hopenlijk is de lucht straks weer geklaard tussen jou en je man. Jolan, ik loop bij de psycholoog omdat ik met mezelf in de knoop zit en een erg laag zelfbeeld heb en erg onzeker ben. En wow wat goed van Lieke! Mac, ik zou zelf ook graag meegaan hoor. Mijn schoonouders hebben trouwens nog helemaal niet opgepast (heb ik ook liever niet eigenlijk). Vanavond blijft Lucas bij mijn ouders slapen en we gaan hem lekker met zn tweeën brengen.
Ik laat bram liever bij mn schoonouders dan bij mijn moeder. dus dat zit wel goed. manlief gaat hem toch zo alleen brengen, kan ik lekker naar bed. Heb een leuke brief met alle info gemaakt over bram, dus dat komt wel goed. en meis je hoeft helemaal geen laag zelfbeeld te hebben, je bent toppie!!! en natuurlijk durf je met ons wel een weekend weg, misschien als we een keer een nieuw weekend plannen of een gewone meeting...
Nou laten we dan eerst maar eens met een gewone meeting beginnen. Maar meestal is dat voor mij allemaal erg ver weg en ik kan mij nog niet lang genoeg concentreren om zo ver met de auto te rijden. Nou ik zie mijn schoonouders liever niet dan wel. En nu komen ze ook nog in Hengelo wonen, help!
Het ladies...heb alles gelezen, even een korte reactie: Ik zag ene erg stoute Zoë (schitterende foto! Haha!) Lees dat er veel dames niet fit zijn...hier met mij rug gaat het gelukkig al weer beter...denk dat het gewoon verdraaid was en dat het een zwakke plek blijft waar die ontsteking heeft gezeten. Zieke kindjes ook nog...hier ook! Toch wel...het snot loopt zn neus uit...drinkt niet zo goed meer. Dus ik ging de dokter bellen of ik paracetamol mocht geven voor de verhoging...willen ze liever dat we even langskomen...had ik niet verwacht! Haha! Maar voor het weekend voor de zekerheid zei ze! Ik heb hem dus misschien wel gewoon heel de week ziek laten zijn...en wij maar roepen dat het door de tanden komt! (maar goed...die bulten zitten er nog en zure poep en kapotte billen ook!) Verder la sik nog dat Deb erge ruzie had gehad! Praat je het goed uit meid?! Hele dikke kus! Leuk dat het weekendje geboekt is! Jammer dat ik dan niet kan komen omdat we zelf weggaan!
Mama; wat een lief snoetje! Mac; beterschap Debby, alweer goed gemaakt? Slaande ruzie lijkt me ook niet goed hoor. Ik ben ook een wegloper als we goede ruzie hebben, gelukkig komt dat zelden voor! Ellen; ben je nieuw bij de juni 2009 mama's? Je naam komt me bekend voor. Vind het alleen een beetje raar dat je meteen vraagt naar de schoonouder van Guusje terwijl je anders nooit meepraat. Leuk hoor weekendje weg! Ziet er allemaal mooi uit! Ik heb een DVD van barbapapa gekocht voor Keana, ze zit vol verbazing te kijken naar de tv! Het gaat wel ok met haar. Ze drinkt iets slechter en ze wou net absoluut geen brood, terwijl ze dat anders heel lekker vindt... Hoop dat ik snel mijn oude meisje weer terug heb
ook beterschap met keana, leuk de dvd van barbapapa, heb ik ook gedownload, maar bram kijkt geen tv haha..
Owh, had hem inderdaad ook kunnen downloaden, maar was maar 4,99 bij de blokker. Ook meteen het schooltje van little people gekocht voor maar 7,50...
leuk hoor... manlief is nu brammetje wegbrengen, lekker logeren. opa en oma hebben er zin in, zo lief en leuk. en stiekem vroeg ze al of hij geen 2 nachtjes mocht komen logeren hihi...
@Sam: Ja klote is dat hé. Ik word hier ook zo wantrouwig van... @Laura: Jammer dat juist nu jij niet mee kon zwemmen die onderwaterfotograaf er was. @Bas: Al iets gehoord van je huisarts? Wil je officieel feliciteren @Jolan: Ja hoor, misschien kom ik wel een avondje gourmetten zonder Zoë. Zal ik jullie kindjes entertainen Ja ik moet niet zeuren, hij had pas honger toen ie de visboer zag. Jaja, is hier 100 meter vandaan *zucht* Beterschap!! @Mac: Ik snap je wel hoor, wegbrengen etc. doe ik ook het liefste zelf. Beterschap! @Debby: Dan zou ik ook kwaad worden hoor, arm kind schrikt zich rot. Het is niet goed om je zelfbeheersing te verliezen, maar in zo'n situatie snap ik het wel een beetje. Succes met praten dalijk. @Ilse: Hey jij ook weer hier, miste je al! @Tam: Relaxdagje dus voor jullie, ook wel eens lekker! @Guusje: Ohjee, schoonouders om de hoek als het niet klikt lijkt me klote. Werken ze nog? Dan heb je doordeweeks overdag iig rust @Sarah: Ja ettertje in de dop . Arme Finn, ziek. Succes bij de ha! @Rox: Hier ook een barbapapa fan! Heeft ze die vlekjes nog steeds?