juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

Yep, nog steeds vlekjes... Duurt een paar dagen voordat ze weg zijn...

Mac, 2 nachtjes??? Ik vind 1 al lang! Ik mis dan echt iets als ik s'ochtends wakker word. s 'avonds trouwens ook hoor, het nachtkusje

Zwaait naar Ilse! Hoe is het met je? En met je meisje?

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik denk dat het wel 2 nachtjes worden,
    ik geniet er zo van hoe mn schoonouders met bram om gaan, zoveel warmte en liefde dat hij dan krijgt...
    tuurlijk ga ik hem missen.
    maar nu ik ziek ben is het wel lekker..

3. Kejay

Kejay Niet meer actief

Leuk he hoe de oma's en opa's (ze heeft helaas geen opa meer, die is 1 maand voor haar geboorte overleden) met de kleintjes omgaan.
    Ik had niet zo'n goede band met mijn schoonmoeder nadat haar man overleed. Ze was heel claimerig en wist alles beter. Ze is een stuk meegaander geworden en ik kan absoluut beter met haar omgaan.
    Ze is zo verzot op Keana, niet normaal gewoon. Keana ook op haar, altijd dikke pret bij oma. Mijn moeder ziet ze niet zo vaak en moet ze ook echt eerst weer even wennen.
    Het enige waar ik soms zo om moet lachen is dat ze zo overbezorgd is (mijn schoonmoeder)! Dat had ze niet met haar zoons. Soms komt ze met dingen dat ik denk van "ma, doe niet zo gek"! Zoals een doek over haar hoofd als het koud is en we naar buiten gaan, haha, zie mezelf al lopen met een doek voor Keana's gezicht omdat de kou anders op haar longen slaat, hihi...
    Enne, ze vindt Keana's pyama zo mooi dat ze die gewoon aantrekt als gewone kleding... Zegt ze aan het eind van de dag: "dat is toch niet haar pyama, de buurvrouw vond ook al dat ze er zo leuk uitzag" :D;)

Je hebt gelijk hoor, je hebt dan wel lekker de rust om bij te komen!

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ok, nou hopelijk helpt het bij de psycholoog.

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ben je al bij de dokter geweest?
    Fijn dat het met je rug wat beter gaat, en wel jammer hoor dat je niet langs kan komen tijdens het weekendje.

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ?!?! kom je gezellig mee kletsen?
    Heb je hier nog niet eerder gezien, ken je guusje?

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    knuffel voor keana!!

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    7,50? is hij in de aanbieding daar? Dan ga ik ook kijken, ben little people fan :D

9. Kejay

Kejay Niet meer actief

Opruiming, denk dat het uit assortiment ging. Ze hadden er nog 2 staan. Bij de andere blokkers niets meer van little people in de opruiming. Blokker heeft nu 50% extra korting op de opruimingsspullen. Misschien heb je mazzel en hebben ze er 1 staan.
    Ik had ook gehoopt meer te kunnen kopen, maar helaas...

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh als ik morgen b eter ben dan ga ik eens kijken, thanks :D

11. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik heb niet veel te melden. Het gaat hier lekker z'n gangetje. Relatie gaat goed, huishouden is goed op de run, leuk werk en vooral met Eva gaat het heel erg goed.

Ben een lezer op het moment, ook weleens lekker ;)

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    pfff mijn handen zitten onder de uitslag..alleen mijn handen.. heel apart..jeukt als een gek

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Nou super toch, fijn om te lezen :D

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hm vreemd...

15. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ja even geduld nog kan pas om half 5 bellen. Heerlijk toch Ilse als alles goed loopt.
    Trouwens even een vraagje want daar hebben jullie meer verstand van. Ik ga stoppen met borstvoeding geven aan Bas en op het CB zeiden ze dat die 's morgens pap of boterham moet eten en 's middags en bij de boterhammen bekertje melk. NOu vanmorgen een bord pap gegeven en vanmiddag een boterham. Maar hij heeft maar een halve boterham gegeten en 2 slokjes van de melk gedronken is dat erg? Wat heeft hij precies nodig?

xxx Joyce

16. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ellen, ik heb je hier eigenlijk nog niet eerder gezien, dus ik vind het een beetje vreemd dat je opeens naar mijn schoonouders vraagt.

Mac, hopelijk kun je lekker uitzieken als je mannetje bij opa en oma is. Leuk is dat als opa's en oma's zo entausiast zijn.

Laura, heb je misschiem met je handen ergens aangezeten? Anders is het idd vreemd opeens uitslag.

17. Koekeloerie

Ik ken Ellen wel (via forum dan he ;)) Komt door haar mooie dochtertje en het verhaal dat daarbij hoort. Klinkt wel negatief zo, maar is niet zo bedoelt he.
    Leuk als je mee komt kletsen!! Ken je Guusje toevallig? Was wel een binnenvaller nl die vraag ;) en ik ben nu heel nieuwsgierig :)

18. Koekeloerie

*zwaait heel enthousiast naar jullie terug*

lief :)

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo ik ga ff lekker in bad,
    pfff lijkt wel of ik hele dag gesport heb, alles doet me zeer, overal spierpijn....

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lieke krijgt geen pap, en ook geen brood smorgens. Misschien dat ze dat de volgende keer wel gaan zeggen op het cb, maar tot nu toe niet gehoord dat ik pap moet geven.
    Als hij bij zn halve boterham weinig melk drinkt heeft hij het blijkbaar niet nodig. Op gegeven moment valt die fles ook weg en hou je de ochtend en avond fles over

Deel Deze Pagina