ik ga echt voet bij stuk houden. Dit kan gewoon niet gevraagd worden!!!! Ze hebben mij en mn duocollega ook niet gehoord over het feit dat we halverwege het jaar een andere klas krijgen (de helft van de klas die we nu hebben gaat naar een andere klas, en wij krijgen er dan weer een lading anderen bij). Aan een nieuwe klas zit eheeeel veel werk. Om dan ook nog eens van klas te gaan verhuizen....... nee sorry!!! grrrr wordt er weer boos om:x
Mijn kind is trouwens niet zo dapper en stoer als wij dachten haha. Vandaag visite van mijn nicht en haar 2 dochters (bijna 2 en 3). Die doken natuurlijk heel enthousiast op Zoë af toen ze binnen kwamen, arme kind wist niet wat over kwam haha. Ze is helemaal geen drukke peuters gewend! Alleen maar oudere kinderen die over haar willen moederen of baby's. Ze kon er 's middags gewoon niet meer van slapen! Voordeel is wel dat ze om 20.00u als een blok in slaap viel
gewoon blijven zitten Jolan. Voor de nieuwe juf is het toch ook veel leuker om van het lokaal 'haar' eigen lokaal te kunnen maken. Tegen de directeur gewoon zeggen dat je haar wel wilt helpen bij de inrichting... als zij dat zelf aangeeft
@Jolan: Wat raar dat ze een klas splitsen halverwege het jaar! Niet alleen lastig voor jullie maar ook voor de kids zelf lijkt me..
Waarom worden de groepen zo halverwege het jaar nog veranderd Jolan? Is voor de kinderen toch ook alleen maar onrustig? Heb jij nu trouwens ook vakantie, of volgende week pas?
@jolan ik zou het ook niet pikken vind het van Marloes wel een goed idee! @mama aaaagh arme Zoe! Waren die kids ook erg druk? Wel lekker dat ze zo in slaap viel Jason is echt vervelend vanavond. Hij wil zn laatste fles niet drinken, wil perse tv kijken en gaat huilen...Maarja als hij nu niet drinkt komt ie vanacht weer. En we zijn al bang dat hij vanacht weer gaat klieren net als afgelopen nacht.....
ja precies! het was al afgesproken dat alle kleuterjuffen haar gingen helpen. Maar de reden is dat het te veel wennen is voor de jonge kleuters ( die moeten gaan verhuizen). Ja dat zal best wel even wennen zijn voor ze, maar mijn ervaring is dat ze binnen een dag hun draai wel gevonden hebben. Moet je daar dan alles voro overhoop halen?
marloes en mandy, de groepen worden te groot. In eerste instantie zou er een instroomgroep komen, maar dan moesten ze kinderen tot aan oktober uit de klassen gaan halen. Nu worden alle groep 2 kinderen in 1 klas gedaan (die gaan wij doen) en de overige groepen blijven gewoon in hun klas. (wij krijgen een klas van 25 kinderen, de anderen een klas van 15....... tja daar hoor je ons ook niet over)
@jolan rare reden hoor!! Die kids wennen echt wel! Stom idd dat ze daar meteen alles voor over hoop moeten halen....kunnen jullie nog protest in brengen of is de beslissing echt al gemaakt?
oh ja, en weet je wat hun reactie is: pfffff nog steeds zwangerschapshormonen?? grrrrrr.... wordt daar zo boos van dat ze het daar op gooien!
marloes, moet nog een weekje werken (deze week maar 1,5 dag, vrijdag ben ik vrij en gaan we richting oostenrijk) aaliyah, balen dat jason zn fles niet wilt. Hopelijk slaapt hij lekker vannacht
nee dat meen je niet!!! Ik vond het al erg dat vriendlief het daarop gooide laat staan je collega´s-werkgever....:x
aaliyah, wij gaan zeer zeker er tegen in!!!! Ik ga mn klas ECHT NIET uit. Mn duocollega heeft al gezegd dat ze zich ziek gaat melden als het moet.
lekker hoor... de volgende vakantie duurt lang he... wij pas begin mei weer. lange periode voor de leerlingen, van eind feb tot eind april