Ja het is hier nu echt even zoeken tussen de 2 en 3 slaapjes. Ze zit echt in zo'n overgang. Maar ze is ook nog eens eerder wakker smorgens, dus ze maakt er een beetje een rommeltje van Wat vervelend dat jason zo overstuur was. Is hij dan ook echt wakker of huilt hij in zn slaap?
hopelijk was het eenmalig. Ja ik moet ook zeggen dat ik na de bevalling echt vaak ziek ben geweest. Ik ben normaal nooit ziek, maar nu echt al 4 keer ofzo. Geeft toch wel aan dat het iets met je weerstand doet, zo'n bevalling
@jolan ja soms slaap Jason s middags helemaal niet en soms wel... Hahha nou Lieke is niet de enige die er een rommeltje van maakt Jason was vanochtend ook al weer om half 8 wakker... Hij is echt wakker en overstuur dus ik snap het gewoon niet. Ik heb nu geen buikpijn meer dus misschien moest mn lichaam gewoon wat kwijt. Idd ik denk dat het ook wel met de bevalling te maken heeft hoor die weerstand!
@lau wat een super ondeugend ventje, geweldig! @marloes, bram slaapt ook al na t warm eten en moeten we wakker maken voor laatste fles en dan slaapt ook hij gelijk verder.. @mama, zoe ook een lekkere flinke meid, bija 10 kg en al 4+ luiers Hier zijn we net over naar alleen maar 4 luiers, overdag was het nog 3 luiers om alles op te maken. Heb nu nog 1 dicht pak 3 luiers staan, dis ga ik omruilen Of als er meiden van t weekend zijn die nog de kleintjes in 3 hebben??? Zo zoe nog in de maxi hihi En alweer 8 maanden!!!! En alweer tandje nummer 5?! Waar zit ie? Haha ja in de mond maar welke tand is het? hihi @jolan, hopelijk mag je in je lokaal blijven ZWAAIT MEE NAAR RIANNE, HOE IS HET? WE MISSEN JE! @sam, die jason, wil perse tv kijken hihi, nu al een eigen willetje, hopelijk is ie vannacht niet gekomen voor de fles Lees dat ie wat yoghurt kijgt, ook goed toch, beter iets dan niets @jolan, lekker zeg maar 1,5 dag werken deze week, yeahhh bijna vakantie!! Gaan jullie 1 of 2 weken? Idd gooien ze het nog steeds op je hormonen??vreselijk, moet je voor de gein zeggen, nee niet nog steeds, alweer haha (oeps) @vakantie: onze 1ste vakantie is in juni pas.. haha en onze vorige was in november . Ja in maart ga ik met de meiden wel een weekendje weg, maar das geen vakantie @sarah beterschap, en arme finn zo snotterig, wel lief dat ie het deelt met mama en papa. Zegt ie ook echt gericht papa naar papa en mama naar mama? Knap hoor! @tamtam, fijn dat de nacht redelijk was, goed dat je de ha gebeld hebt, ben benieuwd wat ze zeggen, al een week diarree, arme danian Pfff als ik jou hoor dat dit een redelijke nacht is dan denk ik wow wat een vreselijke nacht, ik vondt het vanmorgen als minder dat bram om 7 uur kwam ip half 9 . Maar snap dat het voor jullie al veel beter is dan eerst, ik hoop zoooo voor jullie dat ie binnenkort gewoon helemaal doorslaapt, zonder dat je eruit hoeft .knuf!! knap hoor dat je dat al zo lang vol houdt! @ILSE ZWAAIT OOK EVEN NAAR ILSE . HOE IS HET MEIS @jolan ben benieuwd of Lieke idd langer slaapt dan, succes met uitproberen.. Het afhalen van de hoes en het wassen ging super, nu alleen er nog omheen doen. Dat zal lastiger worden, daarom wil ik dus zon hoes kopen twijfel alleen of ik die eigen merk prenatal of de echte van maxi cosi ga kopen prijsverschil is de helft, maar die van maxi cosi zit vast 10 keer beter . Misschien koop ik van beide wel 1, kan ik afwisselen als de ander in de was zit, voor het zomer heb ik ze toch nodig ivm zweten enzo INDERDAAD ALLE MAMAS EN BEEBS HEEL SNEL BETER WORDEN!!! @sam lees dat jason verder goed geslapen heeft, behalve om 00.00 uur dan, wel fijn dat ie geslapen heeft. Pff en jij ook al diarree @jolan, ja ik merk ook dat mijn weerstand omlaag is gegaan, daarom slik ik ook speciale vitamine voor na de bevalling, zijn m.i. erg goed, (heriinnert mij dat ik ze afgelopen 2 weken niet ingenomen heb, oeps .NEEMT ZE SNEL WEER IN
oeps een keertje met word ernaast getypt, gelijk een hele lap tekts haha zijn jullie niet van mij gewendt he, maar dames ik kan het dus ook net als sarah, ilse en vele andere dames haha.....
pfff waar was de tijd dat onze kids om 9 uur wakker werden hahahaha. Ach half 8 is ook prima toch.... maar vond het toch vroeg vanmorgen
hahahaha ja echt he!! Ik mis die tijd ook.. Ik vond het ook vroeg hoor! @mac zo wat een lap zeg hahah idd niet gewend van jou Sven heeft uitslagen van het bloed, lever is weer verhoogt, was al eerder, dus moet om half 12 h.a bellen.... En gisteren had ie spontaan een bloedneus...moet niet gekker worden hier..
mac, zo he heel verhaal ja ik ga denk ik ook vand ie hoezen kopen, is wel heel slim we gaan van vrijdag tm zondag op wintersport dus 10 dagen. Voor ons is onze laatste echte vakntie onze huwelijksreis geweest mei 2008, dus ben er wel weer aan toe
@jolan lekker hoor 10 dagen!! Waar zijn jullie heen geweest op huwelijksreis? Bij ons was het ook in 2008 écht voor het laatst op vakantie. Ja ik weet niet wat ze er mee gaan doen. Moeten even het telefoontje naar de h.a afwachten.
@sam jeetje waarden alweer verhoogd en een bloedneus, ben benieuwd wat de ha zegt.. sterkte ik hoop dat ik binnenkort jullie geen sterkte meer hoef te wensen en ook bij jullie alles goed gaat!
goed bezig Mac Jolan, ik heb dan idd geen les meer... tot september. Moet wel op school zijn, geen idee wat ik dan eens zal gaan doen. M'n kast opruimen ofzo... Kan ook gaan invallen voor zieke collega's, krijg ik extra betaald. Hier na de vakantie weer een nieuw rooster. Wel goed veranderd voor mij... ik was normaal maandagmiddag vrij, maar dan hebben we 's middags na de laatste lessen altijd vergadering. Nu heb ik gewoon les en ben ik woensdagmiddag vrij... Wel pech dat ze juist op woensdag naar het kdv gaan, maar ja... niks aan te doen.
@mac je hoeft niet elke keer sterkte te zeggen hoor Het zal nog wel even duren voor hier alles weer 'normaal' is @marloes ook wel lekker toch als je even een middagje voor jezelf hebt? Wil je trouwens dat ik dat bedrag betaal wat ook op je website staat? Dan maak ik het vandaag nog over?
@sam weet wel dat ik niet elke keer sterkte hoef te zeggen, maar weet dat we aan je denken! @marloes, wel lekker een dagje voor jezelf... en euh... tot september vrij dan kun je je kast wel 100 keer opruimen haha...
haha lijkt wel of er hier een meid in bed lig, bram ligt al een tijdje te kletsen in bed met een heeeele hoge stem, zal hij homo worden haha t klinkt wel heel nichterig hihii
@ Aaliyah: Ben benieuwd wat ze bij de HA zeggen @ Mac: Bram alweer ziek beterschap @ Jolan: Kan me voorstellen dat jij 7.30 uur vroeg vind, maar ik zou het geweldig vinden Dat is voor mij uitslapen @ Marloes: Ook wel lekker toch de woensdagmiddag voor jezelf
Hey meiden, Ik ben een beetje in de war. Ik voel van alles in mijn lichaam dat lijkt op ongesteld worden, maar ik ben nog NOOIT van mezelf ongesteld geworden. Alleen maar door de pil en van de hormonen om zwanger te worden. Het stomme is dat ik er wel op hoopte dat mijn lichaam het zelf ging doen, maar de kans is zo klein dat ik er eigenlijk helemaal niet van uit ging. En dan nu gelijk rond de 28 dagen? Ik zit nu op cd25 na de ongi van de pil.
mmm zou wel mooi zijn als je uit jezelf ongesteld wordt toch? ben je nog aan de pil of gebruik je niks meer? kan me voorstellen dat je in de war bent! knuf! hoe is het verder met je? al iets uit je dipje?
hebben jullie beebs dat ook dat ze bijvoorbeeld nu ze kunnen zitten liever zittend spelend en het liggend spelen snel zat zijn? bram speelt hier het liefst zittend en is het liggend dus snel zat, op zich niet erg, maar zo schiet het kruipen enzo niet op, ook het rollen wordt zo minder vaak... dus ik laat het nu altijd eerst liggend spelen en dan pas zittend, en laat hem ook ff jengelen als hij het liggend zat is, want even laten speelt ie weer verder, hij wil dat gewoon aandacht... en als ie dat niet krijgt speelt ie weer verder.... wil namelijk wel dat ie een keer gaat kruipen en vanuit zit gaat dat natuurlijk niet....
domme muts ben ik ook he, eigenlijk moet ik naar prenatal, maar met zieke bram en ik kom ik er voorlopig niet... en nu kan ik wel online bestellen, maar dat kost 4,50, eigenlijk ook zonder geld, maarja.... ik twijfel nog ff lekker verder.... misschien is bram morgen of overmorgen wel weer opgeknapt... en kan ik alsnog... maarja.... haha ik moet ook nog bij mn opa op bezoek, en t nieuwe huis van mn paps en t nieuwe huis van mn broer bekijken en nog pasfotos laten maken.... haha stomme muts ben ik ook...