juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Hopelijk gebeurd dat zou mooi zijn toch, maar kan me voorstellen dat het je een beetje verward.

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Danian zit nog niet te spelen, dus heb er nog geen last van.
    Hij rolt nu wel veel op zijn buik, maar terug ho maar;)

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik zou denk ik nog ff wachten.
    Over een paar dagen kun je als nog kijken.
    Die 4,50 is toch zonde geld, maar ik snap je wel ik wil ook altijd alles meteen;)

4. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey Mac,

Lucas speelt ook liever zittend, maar ik moet hem van de fysio elke keer op de buik neerleggen. Ook voor zijn armpje, maar het is ook beter voor zijn ontwikkeling. Want ze zegt dat het anders kan zijn dat hij een billenschuiver wordt en dat hebben ze liever niet.

En ik zou het ook zonde vinden van die 4,5 euro, misschien is Bram morgen beter te pas en anders kun je het altijd nog via internet bestellen.

Ik ben nu niet meer aan de pil, ik mocht er van de gyn mee stoppen omdat ik er last van had. Maar ze zei ook dat de kans dat ik een eigen cyclus zou krijgen wel erg klein was.
    Ik ben wel weer iets uit mijn dipje, maar door dit soort dingen ga ik malen in mijn hoofd en kom ik er voor mezelf niet meer uit, waardoor ik weer aan mezelf ga twijfelen. Daarom is het misschien ook wel goed dat ik het hier neer kan zetten, dan ben ik het kwijt.

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Wij zijn toen 3 weken naar mexico geweest. Eerste 10 dagen zelf rondgereden (rondreis) en de laatste 10 dagen in een super luxe iberostar hotel (dat was echt geweldig!!!)

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zo he, dan ook nog eens extra betaald krijgen. Volgens mij ga ik solliciteren ;)
    Dat is wel lekker, dat je nu gewoon echt vrij bent ipv nog moeten wachten op een vergadering.

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

Idd ik ga het ook niet online bestellen...

ik leg hem daarom ook liggend te spelen, maar vroeg me af of anderen dit herkennen, hij ligt nu ook al een tijd liggend te spelen in de box, draait op zn ug rondjes om zn as, rollen niet haha...(kan hij wel)

je mag hier alles neerschrijven meis!
    en snap wel dat dit soort dingen je onzeker maken,
    maar meis, je kan er helaas niks aan veranderen, aan je eigen cyclus, en dat maakt het natuurlijk ook lastig, maar aan de andere kant je kunt je er "druk"om maken, maar doordat je er zelf niks aan kan veranderen schiet je daar ook niks mee op... wacht gewoon af hoe het verloopt meis.... hoe moeilijk dat ook is.(ps ik bedoel het goed he! vat het niet verkeerd op meis),

moet je binnenkort weer naar de gyn? of moet je wachten tot april?

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hahahahah geweldig!

Zag gister trouwens de herhaling van x-factor. Daar was ook een gozer, nou als dat geen homo is, weet ik het ook niet meer. Maar hij zei tegen de jury van niet :$ hahahaha heb heel erg moeten lachen. Die moet nog uit de kast komen ;)

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

haha dat heb ik ook gezien vrijdag ja haha zo lache was dat

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja .... ik moet ook niet klagen. Meestal kan ze wel tot 8 uur lekker spelen in haar bedje.
    Eigenlijk vind ik dit ook een iets normalere tijd hoor dan 9 uur....(maar twas wel lekker..)

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nog nooit uit jezelf ongesteld geworden?
    Zou wel mooi zijn als het nu uit zichzelf komt :D

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja hoor, vanuit zit gaan veel kinderen ook beginnen met kruipen.

Lieke vindt het allebei best. Alleen lukt het haar nog steeds niet om terug te rollen, dus ben heel de dag bezig haar weer op haar rug te leggen.

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    stomme muts ;)

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mac hahah die Bram ik moet ook altijd lachen als Jason van die hoge geluidjes maakt

@guusje het zou wel heel mooi zijn als het uit jezelf gebeurd spannend meid

@mac ja hier ook Jason wil niet meer liggen alleen maar zitten. Ik vind dat ook niet goed hoor, want het rollen komt idd niet meer aanbod.
    Ik leg hem af en toe ook zonder kleed op de grond, op zn buik
    Zo jij hebt nog een hoop te doen!

@guusje gewoon hier neerzetten, als het oplucht gewoon doen!

@jolan oooh geweldig!! Als wij ooit gaan trouwen dan wil ik naar Sri Lanka:D
    Hahah ja dat van die homo was echt geweldig, ik moest er ook om lachen en hij was ook nog zo serieus haha

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

@lau

hoe is het met jullie nu?

@steph hoe is het met jullie?

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Net vriendin gebeld, gaan zondag op kraamvisite! Nu al zin in hihi.
    Ze had gisteren last van kraamtranen en ze vroeg of dat wel normaal was enzo..Maar heb haar maar gerust gesteld dat het normaal is je soms ook verdrietig te voelen of down ofzo.

Nog 15 min en dan kunnen we de h.a bellen, ben wel beetje zenuwachtig ervoor. Hopelijk is het niks...

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

leuk zeg zondag op kraamvisite!

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja heb er echt zin in! Ze sprak me nog snel aan op msn ze zei tussen 15.00 en 17.00 bezoek, haar nicht had dat verkeerd begrepen, maar ik snap wel dat we er dan om 15.00 moeten zijn hahaha.

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    aaliyah, oh leuk sri lanka
    en kraambezoek, leuk!!!

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

@nathalie hoe is het met jullie?

Deel Deze Pagina