juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ohja nog een, ze lag te zeuren in de box, wilde niet zelf spelen. Wil d'r niet altijd d'r zin geven, dus eerst nog rustig een was opgehangen, glaasje drinken gepakt. Ligt ze in een plas spuug en luier ramvol poep.

Ik ga de award voor beste moeder vandaag zeker niet winnen? :D

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Steph: Oooh ben blij dat ik niet de enige ben, wij komen niet eens meer op de genomineerden lijst als we zo doorgaan :D

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

ach meis toch, heeft ze er geen buil aan over gehouden, nou en dan zuo ik ook gelijk lopen hoor, bij zo'n harde boink...

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

whaha ligt hier in een deuk

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hello Meiden!!! hoe gaat ie hier?

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    :$ dat soort dingen heb ik ook wel eens! Dan schat ik de ruimte verkeerd in en boink :)

7. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Zo herkenbaar.
    Heb ook regelmatig van dat soort dingen.
    We hebben Danian net geprobeerd een pufje te geven, maar je moet zijn hoofd echt vasthouden.
    Huilen natuurlijk, maar dan inhaleert hij wel.
    Ik moet het ook alleen doen, maar weet niet of dat gaat lukken.
    We gaan hem zo douchen en dan naar bed doen.

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mac ooh arretjescake is zoooo lekker. Wij hebben het originele recept, uit mn moedersboek gejat hahaha

@lau balen van je auto zeg

@tam wij hebben ook ventolin gehad voor Jason met een pijpje erbij

@mama hahah moet altijd erg lachen om hoe jij het opschrijft! Nou wij winnen die award ook niet.
    Enneh ik had het ook vanochtend, Jason lag te miepen en ik wil hem dan ook niet meteen oppakken, 10 min later...ja hoor een stank in de woonkamer, hele luiert vol en romper viess...

@huilen ik pak Jason alleen als hij met zn bol op de laminaat vloer ligt, anders zeg ik , ohjee! Wel oppassen he, aai erover of kusje en klaar.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik was Sarah vergeten!! Sorry:) wel gaaf dat Finn papa en mama zegt en ook echt bewust en duidelijk!
    Jason begint wel met mmmmaaaam haha dus het is een begin!
    Je had ook leuke foto's op je hyves:)

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @mama, hahaha owww wat herken ik mezelf in jouw verhalen!
    de deurpost heb ik ook gehad! Collin heeft een schuin plafond in zijn kamer, en zijn bedje staat daaronder.. laatst haalde ik hem uit bed en wilde zo gelijk vliegtuigje spelen... Je raad het al.. *baf* met zijn hoofd tegen t plafond.. hij moest wel lachen.. ik niet!
    En zo heb ik veeeeel vaker van die dingen..dan ligt hij op de grond te spelen en dan denk ik, ow dat is gevaarlijk dat meot ik even weg halen (opa's schoenen, speeltje van pim etc) en dan let ik niet op wat hij doet en kleunt hij juist weer tegen de tafelpoot aan omdat ik hem net een stukje opgeschoven had zodat hij dat andere niet zou pakken.
    Collin zit ook niet meer stil als je hem vasthoud en de trap oploopt.. dus dan klapt ie wel is achterover als ik m maar met 1 arm beet he.. haha, gieren van t lachen doet ie dan.. maar ik schrik me elke keer kapot.

Ook nog een leuke.. Ik had Collin beet bij zijn boven armen, hij zat op schoot, met zijn gezicht naar mij toe.. dus ik laat hem achterover "vallen" zodat ie beetje op zijn kop hangt, vind hij prachtig.. Maar wat doet meneer, hij gooit zijn benen erachteraan.. en maakt dus een soort van salto naar beneden.
    Maar ja zijn armen draaien niet! en mijne ook niet, dus plof meneer op de grond.. (was gelukkig op t kleed en niet zo hoog haha)

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

owwww kun je mij dat recept pb-en sam.....

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

lachwekkend geschreven meis...
    hahah

13. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

meiden.. das toch zielig!

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

oeps dames ilse leest mee, dit kan niet he!
    wordt ilse boos van..

(just kiddin ilse)

hoe is het?

@nathalie: hoe is het met jullie?

15. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

ik geef jullie allemaal op bij de kinderbescherming!
    :D
    Hier gaat goed!

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

haha

fijn dat het goed gaat.

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @ilse, ja doei! :p jij gaat me niet vertellen dat jij dat soort dingen nooit hebt ;)

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mac hahah daar vraag je wat dan zou ik hem echt op moeten zoeken....

@ilse heeey wat leuk jij komt ook weer even kijken! Fijn dat alles goed gaat bij jou:)
    Hoe is het eigenlijk met jou idee van eigen bedrijf weet niet meer precies hoe of wat maar je had het er een tijd geleden over toch?

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

Zou super zijn als je die wil opzoeken!

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mac kan wel even duren dan hoor....ik weet niet waar ik het gelaten heb. Dus miss kan ik het je pas einde van de week sturen, maar dat vind je niet erg denk ik?

Deel Deze Pagina