@Mama...zooo herkenbaar....ik had het vandaag ook...hij is zoooooo jengelig. Ik dacht:"Blijf jij maar even in de box!" Ga ik later kijken zit heeeeeeeel zn gezicht onder het snot...OOPPSS! hihi @Mac..hoe was je arretjescake? Dat is zoooo lekker...je brengt me op ideeën! Ow ik lees het al! Geslaagd dus! super! @Ilse...Super om te horen dat ze gewoon een vreetzak is! JEEEEEEEEEJ! Hihi! Onhandig...ik ben met Finn wel voorzichtig...juist omdat ik zelf heel onhandig ben denk ik. Ik stoot gemiddels 6 keer per dag mn teen en val 3 keer per week van de trap. Net nog mn arm erg verbrand aan de plaat van de oven...hahaha! Finn is ook zo onhandig! Hij had gisteren op 1 dag een blauwe plek op zn hoofd (na serieus 3x zn hoofd te hebben gestoten op dezelfde plek!) en een bloedlip! Ach...hij heeft het niet van een vreemde!
Oow ik zat net op het andere forum te kijken, en het ziet er allemaal zo leuk uit van dat weekend. Mag ik nog een middagje langskomen met Maxime?
@Mac: Nee, het was wel rood. Maar (nog) geen bult. @Nathalie: Goed hoor, met jullie ook? Gelukkig heeft Zoë hier heel veel lotgenoten @Mac: De arretjescake met roomboter maken is ook lekker, van dat vet word ik altijd zo misselijk! @Snieke: Neng neng? Slippertje met een chinees??? @Ilse: Heerlijk hoor dat je nu zon vreetzakje hebt! @Steph: Waaaaaar blijft die buikfoto? @Sarah: Ohjee dat klinkt zoals mijn broertje vroeger was, een abonnement bij de eerste hulp om te hechten, lijmen, terug in de kom te zetten. Ze dachten op een gegeven moment zelfs dat hij mishandeld werd :O @Snieke: Leuk, ik kom ook een middagje op visite
Pff moest net opeens rennen naar de wc, hoop niet dat Zoë me besmet heeft. Heb zelfs kapotte handen van het handen wassen na al die diarree luiers en bepoepte kleertjes.
:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d
nou heb voet bij stuk gehouden hoor vanmiddag Ze zaten al klaar met een lijstje voordelen van het verhuizen. Die heb ik eerst van tafel 'geveegd' en toen mijn argumenten gegeven. Ze hadden niet veel te zeggen....... ik blijf dus gewoon waar ik nu zit
Lieve meisjes, Ik heb vorige week toch een buikfoto laten zien? Of ben ik nu gek aan het worden? Zou goed kunnen hoor hahaha. Heb een buikfoto op -=] brusjewenting.babysite.nl [=- Maak vrijdag weer een nieuwe en kom 'm zeker showen hoor.