Yep, een hele nieuwe. We hebben alles voor Esmee nog nodig. Wel zo leuk om alles weer opnieuw te doen! Wil trouwens wit/oranje/zilver met die zilveren nijntje assecoires op het kamertje.
ja super stom ik hecht me echt nooit aan spullen maar hier werd ik helemaal emotioneel van (hmmm misschien wel hormonen). Super leuk kamertje!
Dank je! Heel normaal trouwens dat je hier emo van wordt. Dit is ook iets wat je voor altijd bewaard en over 20 jaar denk je nog hieraan terug.
heel begrijpelijk van dat dekentje Debby. Zou ik ook hebben en ook van blijdschap gillen Ik hoop voor je dat het de hormonen zijn. Voel je verder symptomen? Mooie kamer Steph. Leuk met die kleuren die je in gedachte hebt. Kan voor beide sexe. Ik vond het kiezen van de gordijnen een ramp. Uiteindelijk zijn het rolgordijntje geworden. Mama, wij hebben ook zo'n duur matras. Ze ligt er 3 kwart van de dag op en dan vind ik 160 euro niet duur. Je zou het kunnen proberen zonder nutriton.
hmmm nee nog niet echt symptomen maar dat had ik bij emma ook niet. Was ook maar een grapje hoor van die hormonen. Ik heb wel last van mijn borsten maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Ik probeer mezelf niet van alles in te beelden want daar heb ik een beetje een hekel aan... van die meiden die bij elk dingetje al denken aan zwanger zijn... ik probeer het gewoon af te wachten. Ik wil wel heel graag testen want zo een cyclus van 6 weken duurt me toch best lang
@Mama...dat dachten ze bij mij ook! Ik had in 1 week mn arm gebroken en moest voor hechtingen in mn been naar het ziekenhuis. Toen had ik dezelfde dokter en werden mn ouders meegenomen en moest ik alleen met die dokter en iemand anders (achteraf van de kinderbescherming) praten over hoe het allemaal gebeurde... Ja uhmmm....gewoon...LOMP! Hahaha! Maar wel goed dat ze zo controleren! voor hetzelfde geld was het wel zo! Ik heb wat in het ziekenhuis gezeten zeg...heb 5 keer mn arm gebroken...2 x mn teen...ontelbaar vaak hechtingen gehad....heb overal littekens...hahaha! Kan je niet bij de volgende matras een moltonzeiltje eronder leggen? Dat is niet zo;n echt zeiltje maar het houdt heel veel tegen! Vandaag had Finn bijv. heel veel geplast en was heel erg doorgelekt...zelfs door zn slaapzak nog heen! De matrashoes zeiknat...maar het matras dus niet! @Debby...nou super toch dat ie gevonden is! Hihi! @Steph...ja maar wij verwachteh toch wel elke week een buikfoto hoor! Hahaha! maar hij is mooi hoor! Idd al echt een buikje! Leuk dat kamertje! Met Nijntje is ook echt leuk zeg! hahahahaha....lach me echt kapot hier net! FInn lag nog in de box...want hij was nog niet moe...dachten we! Lag ie met zn keyboard...echt herrie te maken...steeds hetzelfde... Dus ik zeg...Leuk hoor Finn...maar wel eentoning! Gaf ie nog een gilletje.. Kijkt Steef op...en kijkt bij hem...ligt ie gewoon met zn hoofd op dat leyboard te slapen! Hahaha! Vandaar dus steeds hetzelfde! Hij zou ook wel toevallig een gilletje hebben gegeven op dat moment! Zo grappig! Nu ligt ie lekker op zn bed hoor! Hahah
Haha zo'n lange cyclus zou ik ook niet vol kunnen houden. Het idee dat je het misschien toch al kan zien en eerder kan weten... dat maakte me gek!! En daarna nog een test of 3 als bevestiging of hoop. Je lichaam kan je goed voor de gek houden. Nog een week en dan "mag" je. handig die banner
Ook voor ons handig om zo mee te kunnen kijken! Dat wachtbankje is echt vreselijk! (sorry deb ) Hopelijk mag je volgende week een 9 maanden banner aanmaken!
Zie dat het ook al 2 weken geleden is... Zou om de week gaan doen, goed?? Wat grappig zeg! En jullie maar denken dat ie druk aan het spelen is hahaha.
@ilse....wie weet! Hahaha! Het wordt vast een groot artiest later! @Steph..nouuuuu vooruit! Hahaha! Vind het mooi om te zien! Finn viel ook echt gelijk in slaap in zn bedje....arm kindje! Moest van ons perse in de box spelen en mocht niet naar bed! Hahaha!
@ Sarah is die muziek van dat ding zo slaapverwekkend! Arme finn! ik dacht lkkr te gaan slapen, doe mijn licht uit en denk wat hoor ik toch! Ligt collin te gillen huilend in bed, helemaal overstuur! Gaan ze nu al dromen?? Maar flesje thee gegeven en nu ligt hij te zingen in bed! Welterusten!
debby, oh wat super dat je buurvrouw de deken gevonden heeft! laura, heel veel succes bij de arbo. Niet druk maken! stephanie, mooi kamertje! (zowiezo is die foto helemaal in mijn stijl, zo hebben we ook ongeveer de kamer van lieke, deze foto hadden we als voorbeeld ) aerosleep wassen, nee dat doe ik ook niet elke week..... Denk 1 keer per 3 weken. sarah, hahahahaha finn die ligt te slapen op zn keyboard rustig hier! Heb lieke vannacht 3 keer gehoord (huilen) maar na een minuut was ze weer stil. Vanmorgen werd ze om 6.30 hysterisch wakker. Heb haar maar bij me genomen en hebben nog geslapen tot 8.30 (nou ja.... zij, ik kan dan niet slapen). Wat dat nou geweest is. Laura ik heb af en toe ook het idee hoor dat ze droomt en daardoor zo wakker wordt.
@sarah oh dat heb ik ook, ik verbrand me ook vaak aan de oven of stoot me teen tegen de tafel enz. Ik ben ook echt een kluns hahah. Arme Finn en een auw bolletje en een bloedlip.. @mac ja waar blijven die foto's ben wel benieuwd naar je nieuwe coupe @mandy arme jij voel je je al wat beter of ben je nu ook echt ziek? @jolan wat fijn dat je in je eigen lokaal mag blijven!!!! @steph je had idd al een buikfoto laten zien @mandy zonde zeg van dat matrasje.. @laura ik zou idd wat ilse al zegt niet zeggen dat je niet wil werken...dat werkt al helemaal tegen je! En er zijn meer bedrijven die dat doen, bij Sven deden ze ook moeilijk voor 2 weken...Maarja goeie advocaat en zie hielden heeel snel op met die gekkigheid @deb logisch dat je blij was dat je het dekentje terug had! Mijn moeder had ook een dekentje voor mij gemaakt en die heeft ze nog steeds bewaard voor mij @steph same here wel goed matras maar zonder toeters en bellen Mooie babykamer! @deb spannend hoor over 7 dgn testen!! Ik vond het ook moeilijk er niet zo mee bezig te zijn, maar probeerde niet bij alles te denken jaaah. Alleen de eerste maand hhahah,maarja dan is alles nog zo nieuw @sarah hahahaha die Finn die droomde er vast al van dat ie gillende meiden om zich heen had backstage na een optreden Wij hadden dat gisteren waren even bezig en Jason zat in zn kinderstoel...het was al zo stil was ie in slaap gevallen hhaha arm kind. Foto staat op mn hyves @laura dromen doen ze volgens mij gewoon al vanaf de geboorte @jolan bij jou ook al zo een vroege vogel, hier ook, om 6.10 hoorde ik hem al. Nou ik hem me mooi nog even om gedraaid, ben er rond 8 uur uit gegaan haha hij was klaar wakker arm kind.
aaliyah, volgens mij was er iets aan de hand vanmorgen. Ze wordt nooit huilend wakker smorgens. En aangezien ze vannacht ook al een paar keer gehuild had (wat dus echt nooit gebeurd.....) denk ik dat ze niet zo lekker was. Ze hoeste ook heel erg. Nu gaat het weer prima
Jaaah even ego!!! Sven belde me net woningbouw heeft hem gebeld, we krijgen intake voor urgentie!!!!!!!!!!! Ben zo blij kan wel janken...Hahha eindelijk ook eens goed nieuws voor ons meiden!!!!
Arme Lieke... Hopelijk wordt ze niet ziek dan!!! Jason was denk ik zo vroeg wakker omdat hij gisteren heeeel vroeg zn laatste fles heeft gehad.