aal:::: JJJJJEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHH eindelijk een gesprek,,, hoop dat ze snel goed nieuws voor jullie hebben zeg echt ik ga voor je duimen
Wow gefeliciteerd, dat zou super zijn zeg, hopelijk snel een ander huisje!!! Hier moest ik toch even op reageren, ben aant bijlezen maar reageren zit er ff niet in.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! oooh, ben zo blij voor jullie!!! Laat dit dan de start zijn van al het goede nieuws!!!
Dank je wel meiden!! Volgende week maandag hebben we intake gesprek, we moeten nu zoveel mogelijk 'bewijzen' gaan verzamelen. Dus alle verwijzingen voor GGZ enz. Het is natuurlijk niet zeker dat we hem krijgen,maar het is iig niet meteen afgewezen!
Hmm, denk niet dat zon aerosleep hier nut heeft. Ze spuugt zoveel dat ik zeker 3 van die dingen zou moeten hebben, beetje duur grapje . @Debby: Logisch hoor, toch iets waar je waarde aan hecht. Fijn dat je hem weer terug hebt! @Steph: Leuk kamertje! @Ilse: Ja zo dachten wij dus ook. Ga binnenkort idd maar eens proberen de Nutriton af te bouwen, kijken of ik verschil merk. @Sarah: Jezus wat ben jij veel in het ziekenhuis geweest. Zou Finn voor de zekerheid zon pakje aandoen: http://img.2dehands.nl/f/view/54512744-sumo-worstelen-sumoworstelen-sumo-pak-sumo-pakken.jpg Wat voor moltonzeil bedoel je? Ik heb zeiltjes maar daar mag haar hoofd niet op en een gewone dikke molton voor om het hele matras. Dromen: Ja dat idee heb ik ook, dan huilt ze even heeeel hard waardoor ik stijf in bed lig en dan is ze weer stil. Als ik ga kijken ligt ze vaak ook met haar ogen dicht. @Sam: Nee het valt gelukkig wel mee. Hetzelfde als bij jou, eenmalige ellende . Oooh super, intake voor urgentie!!!! Hopelijk hebben jullie nu echt snel een mooi huisje in een fijne buurt, het is jullie zó gegund! @Joa: Wat een schatje en wat wordt ie groot!!
gatver al weer sneeuw... hier gelukkig (nog) niks. Ik doe ook wel eens een extra hydrofiel luier onder het hoeslaken. helpt ook goed.
lieke heeft weer 45 min liggen kletsen en spelen in haar bed voordat ze in slaap viel . Het is nu stil, ben benieuwd wanneer ze weer wakker is
Wow das al snel maandag. goed zoeken naar zoveel mogelijk bewijs!!! dan komt het vast goed!! Wat geweldig om goed nieuws van je te horen! @jolan fijn dat je in je eigen lokaal mag blijven @lau succesn bij arbo arts.
@mandy hier ook sneeuw...bah ben er nu echt wel klaar mee hoor! @jolan Jason wilde eerder ook al niet, net toen ik aan het douchen was is ie in slaap gevallen, sven heeft er echt een geweldig filmpje van, ben benieuwd wanneer hij wakker wordt @mac ja we zijn bezig we hebben al een aantal dingen alleen nog inscannen en dan klaar
hopelijk slaapt ze vandaag wat langer, bram lag vanmorgen ook weer lang te kletsen voor ie sliep, en toen werd hij na korte tijd weer wakker, hard huilen, maar was in foon gesprek dat ik niet kon ophangen, en uiteindelijk viel hij weer in slaapt en slaapt alweer een tijd was ie toch nog moe zo als bram wakker is ga ik eindelijk naar mn opa toe.... belde hem vanmorgen, hij moest bijna huilen van de fotokaart van bram die ik had gestuurd, zo lief, en hij is zooo blij dat we langskomen vanmiddag ik ga ook gelijk bij mn paps langs die heeft al ff de sleutel van zn nieuwe huis...was ik ook nog niet geweest door omstandigheden... oja en pasfotos maken, voor sue haha....
hier ook weer sneeuw, vanmorgen sneeuwde het en nu negint het weer, net nu ik een heel eind moet rijden naar familie... @sam goed bezig!!!
gister was lieke na 40 min alweer wakker, heeft toen 20 min liggen kletsen en heeft toen nog tot 12.45 geslapen!! (vanaf 10.30) Er is echt geen pijl op te trekken op dit moment