ja ik denk echt dat er vuil in zit. Ik heb heel voorzichtig geprobeerd of ik het vuil eruit krijg maar het lukt niet. Het lijkt haar echt pijn te doen.
sam volgens mij is ze niet gevallen. Het is sinds mijn zusje op heeft gepast maar die zou het echt wel zeggen als ze was gevallen, dat weet ik 99,9% zeker. Toen was het wel veer roder denk ik... nou ja, ik kijk het even aan hoe het zich dit weekend ontwikkeld. Mijn man wou alweer de dokter bellen maar dat vind ik een beetje overdreven. Als ik het maandag nog niet weet mag hij bellen.
Ja ik zou het ook even aan kijken. Als ze er niet de hele dag om huilt zou ik ook niet gelijk bellen. Misschien gaat het vanzelf weg of als er pus o.i.d inzit dat het vanzelf open gaat....
Hmm normaal zou je zeggen even weken, maar dat gaat zo moeilijk op die plek . Het ziet er ook ontstoken uit met die rode vlek er om heen.
Jason is weer aardig uit zijn hum...Leg hem in bed huilen, Sven had hem al een keer op bed gelegd en mijn vader ook, hij gaat elke keer huilen... Nu ligt ie maar weer in de box......
ow balen sam, hoop dat ie zo toch wel lekker gaat tukken in zn bedje en jou lekker laat slapen. emotioneel dagje dus debby en ilse. lekker uitrusten nu, even bijkomen.. rianne, lekker! zonnebanken!!! knapt een mens van op! vrienden van amstel was erg leuk! nu zo lekker naar bed, morgen is het mijn uitslaapdag!!! jeeeeeee!!!!
@Ilse..hahaha...ja waar het hoofd van vol is loopt de mond van over zegt mn oma altijd! Dat krijg je heh...als je man nachtdienst heeft! Hahahaha! Klinkt allemaal erg spannend...je hersenspinsels! Als je dat echt zou willen doen...moet je dat gewoon ondernemen! Je kan gewoon klein beginnen...je hebt natuurlijk gewoon je werk! Ik vind het een super idee! SOms zou ik wel eens willen dat ik zulke ambities had! Maar ik wil elke week iets anders! hahaha! Ik heb voor Eva voor bij het zwemmen ook nog wel een veiligheidsbril hoor...je weet maar nooit of zn vingers richting haar oogjes gaan Kus voor jou! Na zo;n heftige dag heb je die verdiend! @Debby...suf heh...zonder vent! Hier weer alleen hoor! Het voordeel is wel (nou...voordelen zelfs) Niemand naast me snurkt...ik heb de dekens voor mij alleen...en ik wordt niet naar het randje geschopt! En nu erger ik me ook niet omdat ik er weer uit moet vannacht als Finn wakker zou worden...want ik ben de enige die er is nu! Hahahaha! @Lau...oooeewww mn tenen kromde toen ik het verhaal van je nagel las! Dat doet zooooooo zeer! Ligt Collin ook zo te gillen tijdens het zwemmen! Finn wel! Altijd kabaal van hier tot Tokio! Hahaha! We zijn al even niet geweest...steeds toevallig naar het CB of geen auto..maandag maar weer eens gaan! @Marjanne...ik was ook in shock gisteren! Was al helemaal bang dat iedereen weg was! Hahaha! @Mama...zoooo...luilak..wou je liever blijven liggen Hahaha! Heb ik dagelijks! Knap dat ze al zo goed bezig is me haar fijna motoriek! Finn niet hoor...die wil alles als een lompe boer met zn grote handen pakken! Zelf een drupje eten op de tafel gaat heel zn hand omheen! (laten we zeggen dat hij de brais niet van mama heeft maar van papa) @Rianne..ik dacht eigenlijk al dat je je zelf niet zo goed voelde! Heb je van die zakjes poeder nu? Ik hoop echt dat het helpt lieverd! Zou je geen fysio kunnen krijgen om je nek te verlichten? Dat kan zelfs positief bijdragen aan je migraine (toen mijn nekpijn wegging werd ook mn migraine minder!) Wat bij mij ook rete veel scheelt..geen hormonen! Ik weet niet of je al aan de pil bent of niet? Het scheelt echt zo veel bij mij! Ik heb nu na de zwangerschap pas 2 keer migraine gehad (in 1 week) en 1 aanval was zelfs zonder medicijnen goed te doen (die had ik nog niet opnieuw gehaald na de zwangerschap en de andere waren over de datum! Erg dom!) Laat dat stoppen met roken even joh! Dat komt wel als je lekkerder in je vel zit! Wel goed dat Lenthe naar de KA gaat...sta er op dat ze goed kijken en laat je niet afpoeieren! Jij bent haar mama en jij weet dat er iets niet goed zit! Wat dat is...moeten zij achter komen en niet wer iets doms zeggen! Rustig aan heh meid! Enne..helaas...een vent die niet met emoties kan omgaan ken ik! Ik moet je zeggen...het gaat nu na 8 jaar al stukken beter dan in het begin! Dus er is nog hoop lieverd! Zorg wel dat je je ei kwijt kan...praat erover...is het niet met Jeroen..dan maar met een ander...desnoods maatschappelijk werk of iets. Hele dikke kus lieverd! @Lau...kan me voorstellen dat er een gewicht van je schouders is gevallen nu! Nu snel werk zoeken...of krijg je sowieso eerst een bijstandsuitkering nu? @Snieke...gewoon ouders met een wereldvisie Het zijn oude hippies...en ik ben dus vernoemd naar een liedje van Fleetwood Mac...helemaal hip onder de hippies toen! (en ik moet zeggen dat ik de muziek ook mooi vind hoor!) mn zus heet dan weer heel gewoon Melissa..en mn broertje Glenn...hoor je geloof ik ook niet zo vaak...bij jongens van zijn leeftijd iig niet hier! @Debby...is het geen ingegroeit haartje? Zoals ik het nu kan zien vanaf hier lijkt het echt daarop! Ook een hele dikke kus voor jou meid! Ik snap dat zo;n dag heftig is! Misschien even een goed warm compres erop...en dan kijken wat het doet...Ik zou het zelf openprikken als het echt een soort puist is...maar zo dicht bij haar oogje is toch wel een beetje eng! Doe haar anders lekker warm in bad...met veel stoom om je heen..als dat compres niet lukt! @sam..balen zeg! Hier was er net alweer 1 aan het brullen...en zodra ik dan zn speen in zn mond doe is het goed...netalsof hij hem zelf even niet kon vinden! Hoe is het nou verder met je? Hier niets boeiend...jaaa...alleen...WEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND! hahahaha! Vertel morgen wel...ga nu slapen! TRUSTEN!
@Rianne: Logisch dat je niet lekker in je vel zit. Ik hoop dat Lenthe snel beter gaat eten en de rust weer terug komt bij jullie thuis. Wou dat ik iets voor je kon doen *knuffel* @Sam: Misschien iets aan sport o.i.d. gaan doen, dan ben je er even uit en leer je nieuwe mensen kennen! @Laura: Succes met solliciteren, hopelijk vindt je snel een leuke, passende baan! @debby: Geen idee wat die bult zou kunnen zijn.. Vervelend dat het allemaal zo moet lopen met je opa. @Sarah: Ja normaal vind ik het niet erg om eruit te gaan, maar na die paar uurtjes slaap wel. Haha yep, alle slechte dingen hebben ze van papa. Logisch!
Goedemorgen, Danian heeft weer liggen spoken vannacht. Om 00.00 uur was hij wakker om 3.30 uur en toen om 4.50 uur. Bij de laatste was het weer niet willen slapen, maar niks anders werkte, dus hebben we hem laten huilen en is hij in slaap gevallen tot vanmorgen 7.30 uur. Hij ligt nu in de box te kletsen. Vanavond krijgen we visite en morgenmiddag is mijn schoonmoeder jarig. Ga straks ff bij lezen.
Goedenmorgen! @debby hoe is het met het plekje van Emma nu? @sarah lief dat je vraagt hoe het gaat. Het gaat wel,vandaag lekker even weg naar mijn ouders de hele middag en daar eten. Ben zooo blij dat het weekend is! @mama lief hoor dat je mee denkt! Maar ik heb een hekel aan sport haha ik ben niet zo het type dat alleen dingen onderneemt, ik ben heel onzeker geweest vroeger en ook erg verlegen en met nieuwe dingen komt dat altijd weer terug en ben ik net zo een nerd uit een hollywoodfilm. @tamtam jeetje alweer zo een nacht. Is er echt niks waarvan jullie denken daar komt het door? Veel plezier met je visite vanmiddag!
hahahaha kapsalon, toch wel gebakken?! Maar guacamole heeft mijn leven verrijkt Is van dat groene spul wat je bij de mexicaan krijgt om je chipjes in te dippen. Ik heb gisteren tegen een collega bekend dat ik nog nooit een fax had gebruikt. Die keek toen waarschijnlijk zoals ik nu naar het scherm kijk
even wat water koken en dan laten afkoelen, en dan met een watje erop houden. Werkt ook goed tegen ontstoken ogen (heb ik zelf wel eens en Maxime heeft het nu ook)
@ Ilse, bedankt Enne stoppen met bv.... ehm geen idee. Hij drinkt nu natuurlijk al een stuk minder, als het lukt met tandjes ga ik er gewoon mee door. Maar ja, als hij gaat bijten, me op gaat eten dan wordt het een ander verhaal
We denken door de verkoudheid of tandjes, maar ja wat het is weet je natuurlijk nooit cker. Kon hij maar praten dan was het een stuk makkelijker
meiden, ik heb alles gelezen. Ik ga niet heel uitgebreid reageren. Aaliyah, wil jou alleen even een dikke knuffel geven!!!!! rianne, ook voor jou een dikke knuffel. Het is niet gek dat je er even doorheen zit. En voor jullie allebei!!!! Jullie zeuren niet!!!
hey meis, ja hier alles goed hoor. Eigenlijk niet zoveel te melden.... niets boeiends mee gemaakt. Afgelopen week 4 dagen gewerkt, en dat na een weekendje weg met weinig slaap resulteerde in:MOE!!!!!! Nu ben ik weer aardig bijgeslapen gelukkig . Verder gaat het goed!! Doe jij ook een beetje rustig aan meis! Zo ga nu even kijken op het andere forum voor de meeting
@Tam..vreselijk heh..die nachtelijke avonturen! Hier ook weer een aapie die 2 keer wakker is geworden...1 keer om een uur 2 en toen om 7 uur toen Steef thuis kwam. Normaal is het 9 uur. Maar heb hem om 8 uur maar de fles gegeven...wist het ook even niet meer! @Aal...lekker even een weekendje je zinnen verzetten dus! Even rust! Goed zo meid...dat moet je ook echt bijhouden! Kus! @Snieke en Ilse...guacmole...zooooo lekker! Bij de AH hier hebben ze zo'n pakketje om het zelf te maken...heb ik vorige week bij de tortilla's gedaan (normaal zo'n chemisch potje!) Het was heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Er zitten dan 2 avocado's in, 1 tomaat, 1 sjalotje (schrijf je dat zo?) een teentje knoflook, limoensap en als je wilt rode peper. Ik vond het super! Heb het trouwens heel handig in de babycook geblenderd! Hahahaha! Zooo...ik ben snel klaar...makkelijk hoor Gisteren was Finn heel de dag bij mn moeder en wij zijn daar 's avonds ook gaan eten (lekker verse patat...jammie!) Hij heeft heel het huis doorgekropen, zelfs onder de hond door! Die heel netjes bleef staan...die is ook zo'n makkelijke sul Hij werd erg gefrustreerd door de vitrinekast...omdat hij alles wilde pakken en maar niet snapte waarom dat niet ging! Hihi!
Pff Lenthe wilt nu ook al geen brood meer. Dat is bijna het enige wat ze nog at. Geen fruit, geen brood. Rijstewafel wel.. Flesje vanmorgen maar 90 en net ook maar 90. Zou ik andere flesvoeding kunnen proberen? Of misschien eerst maar even wachten wat de ka zegt..