@Snieke: maar dan kunnen we niet meekijken wanneer je mag testen Groot gelijk hoor. Je gaat er dan zo naar leven. Al lijkt het me wel een handig hulpmiddel als je wat moeilijker zwanger wordt.
snieke: ja brood vind die heerlijk, de rest ook hoor, maar wil gewoon eigenlijk zo snel mogelijk van de fles af, hij krijgt er nu nog eentje en drinkt hij eigenlijk nooit altijd op, is er denk ik beetje op uit gekeken
pfff die bram, hij was net echt moe, wilde niks meer leg ik hem op bed, alleen maar huilen, niet normaal, 1 keer weeg ingestopt en weer alleen maar hard huilen, en nu ligt ie in de box te spelen... gek kind haha... bram is de fles ook zat aan het worden, maar meer de fles zelf de inhoudt niet zo, net de melk dus maar in drinkbeker gegeven....
pfff vervelend allemaal meid! Ik praat met die vriendin heel veel dr over. Ze is nu aan de Clomid, dus hopelijk komt het snel goed. Maar we hadden al geintjes gemaakt dat we met zijn drieen een fotosessie zouden doen als we alledrie een dikke buik hadden en het lijkt me gewoon heel zuur voor haar... maar ik ga niet op de zaken vooruit lopen. Alhoewel mijn man er van overtuigd is dat het raak is. Terwijl ik eigelijk bijna niks zeg tegen hem. En ik kreeg gisteren ineens een soort "bandenpijn" gevoel bij mijn keizernsee litteken. Volgens mij be ik gewoon mezelf aan het gek maken (en ik had me nog zo voorgenomen het niet te doen)
Heb ik gereageerd op iedereen klik ik m'n word bestand weg *blond* Maar hier ook 3 flessen, 2x 180 en 1x 150. Ze vindt d'r fles nog heerlijk, 's morgens en 's avonds lekker op schoot. En na d'r brood heel stoer zelf drinken in de kinderstoel . Even denken wat ik nog meer heb gelezen... Ohja een drukke Eva! Jeetje wat kan ze al veel zeg! Daar hoef je je de komende jaren niet mee te vervelen . En Jamy die nog maar één fles krijgt. Geef je hem vitamine D bij? Dat moet toch als ze minder als 500cc melk/zuivel krijgen?
@Debby: Volgens mij is dat heel normaal als je iets heel graag wilt, dat je jezelf voor de 'gek' gaat houden. Hoop dat je jezelf niet voor de gek houdt en je gewoon zwanger bent
Ik durf straks de deur niet meer uit met m'n kind joh. Ze heeft nu in 20 minuten tijd al 10x haar hoofd gestoten. Als ze even zo doorgaat zit ze helemaal onder de bulten en blauwe plekken..
ooow dat zou wel een goede reden zijn, die nieuwgierige aagjes hier maar als het zo ver is vertel ik het jullie als eerste hoor (nou ja misschien eerst aan mijn man ) Die testen zijn wel handig als je niet precies weet wanneer je eisprong is maar mijn cyclus is al zolang ik weet precies 28 dagen (op zo ongeveer het uur nauwkeurig) met de eisprong precies in het midden dus dan heeft het weinig zin. Het irritante is gewoon dat je het vertrouwen verliest dat het kan, ook al heb je bewijs dat het zou moeten kunnen (zelfs nu heb ik dat nog, terwijl ik nu toch genoeg bewijs heb zou je zeggen )
zo maxime is ook wakker, wij gaan ook ff wandelen. Maxime wil ook even wat zeggen: ;p=9111111m. doei!
snieke mijn cyclus is elke maand anders. Maar het ziet er naar uit dat ik wel telkens 14 dagen voor mij ongie mijn ei heb. Maar zonder die testen kan ik echt niet. Ik moet zeker weten dat ik een ei heb gehad...
mama: zometeen is iedereen zo ver van de fles af moet je dan ook vitamine D druppels geven??? jamy krijgt er hier 10 per dag dusjah
na een lange wandeling is meneer eindelijk in de wagen in slaap gevallen, nu ligt ie heerlijk buiten in de wagen lekker warm ingepakt te slapen... wilde hem niet wakker maken, want dan zou ie niet meer gaan slapen in bedje... en om 15.15 moet ik hem wegbrengen naar de gastouder en gaan werken.... dus dan maar zo... heerlijk die buitenlucht