@Mama, Lucas heeft al sinds hij een maand of 4 is last van erg veel kwijlen en rode wangen, dus geen pijl op te trekken. Hij zit de laatste dagen wel op vanalles te bijten en hij is nogal jengelig. We zullen wel zien. @Joyce, wat een leuke foto's van je ventje! @Kui, Wat fijn dat Collin het zo goed doet! Daar kun je trots op zijn!
ahhh collin wil maar niet slapen! 1 groot feest in zijn bed, vanmorgen ook al, nu weer.. maar hij is wel moe.. ik voel een drama aan komen vanmiddag als hij oververmoeid is
@mama: ik heb deze besteld en gisteren opgeplakt Niet-Aan-De-Deur Sticker ik heb dan de ja/nee, maar eigenlijk wilde ik liever de nee/nee opplakken. Vriendlief vond dat zo onvriendelijk overkomen.
Kom eigenlijk alleen even spammen... Later vandaag reactie, maar nu even tusse de bedrijven door! Deze is van vorige week:
Mijn advocaat belde net, Ze raad mij aan maandag het gesprek aan te gaan, en te kijken wat vervangende werkzaamheden dan wel niet zijn. Ik mag geen kut klusjes aannemen. En moet eisen mijn eigen werk te mogen gaan doen, aangezien ze daar de afgelopen 1,5 jaar ook geen probleem mee hadden. Verder mag ik nergens op in gaan. Ik moet een second opinion over mijn ziekmelding aanvragen bij het UWV, omdat mijn arbo mij nu toch beter gemeld heeft!! echt een zooitje hoor dit. En tot die tijd gaan werken "onder protest". En als ik instort op mijn werk tja dan zien zij iig ook dat dit niet zo kan! Als ik toch ziek thuis blijf loop ik namelijk kans op werk weigering en ontslag op staande voet, of een stop op mijn loon betaling! wat een gezeik.. ik wil gewoon rust. Licht puntje.. heb 2 uitnodigingen voor sollicitaties, 1 voor administratief medewerkster bij een zeppelin bedrijf voor 2,5/3 dagen. En 1 bij een zorg instelling om de opleiding van verzorgende af te ronden (moet nog 4 vakken).
Sorry meiden ik heb even geen tijd gehad om te reageren, ik had het huishouden een beetje verwaarloosd de laatste tijd Ik wilde dit toch wel even delen met jullie. Het is inmiddels een aantal maanden geleden dat mijn man zich heeft laten steriliseren en vandaag kon hij bellen voor de uitslag. Blijkt dat ie nog steeds zwemmertjes heeft Over 3 maanden moet ie het nogmaals laten controleren. Ik moet eerlijk bekennen dat we het de afgelopen maanden niet echt veilig gedaan hebben....
@Natja, oops!!! jeetje das schrikken.. dus de kans op nog een kleintje is aanwezig?? gossie... en nu? hoe was je man eronder? Als ik dit zo hoor vind ik het wel heel slecht, t kan natuurlijk maar hoe groot is die kans. en wat als je ongewenst zwanger raakt zijn zij dan aansprakelijk? Ik weet dat daar vroeger wel veel rechtszaken over zijn geweest..
natja oooh wat eng... hopelijk is er niks aan de hand! laura volgens mij ben je zelf aansprakelijk omdat aangegeven wordt dat dit kan gebeuren. En het komt volgens mij nog best veel voor ook. Die rechtszaken die jij bedoelt zijn denk ik tegen Implanon. Die werkte toen helemaal niet omdat ie vaak verkeerd aangebracht was. Lau wat een gedoe op je werk zeg pfff. Maar je moet dus wel gaan werken. Ze zijn verplicht je vrij te geven voor je sollicitatie he... dus dan hoef je in ieder geval niet. Hopelijk wordt je snel aangenomen en ben je overal van af!
jeetje lau, wat een gedoe met je werk. maar als ze je per 1 mei willen ontslaan dan krijg dan je wel ww toch? hoe gaat het met je gastouder? helpen de weeenremmers? wat een superfoto van esmee! echt zo'n klein meisje, very cute! o o natja, nou ja maar hopen dat het goed uitpakt (wat goed in deze dan ook mag zijn..)
Mama87, bedankt voor je schema. De mijne krijgt bv dus van dat alleen gaat ze niet doorslapen aangezien het snel verteerbaar is, vandaar dat ik pap geef. Bijnamen, suikertje, schatje, prinsesje, deugnietje. Jolan, fijne vakantie geniet ervan. Guusje, mooie foto van je ventje. Debby, duim voor je op een positive test dinsdag. Aaliyah, fijn dat je gesprek met de arbo goed verliep. Lau, wat een ellende allemaal met je werk maar goed dat je nu ff aan jezelf denkt! En hoop dat de kleine van je dinnetje er nog even blijft zitten. Marloes, fijn 2 kruisjes erbij. Wat moeten we je pben voor die site? Stephanie, mooi foto van je kleine en ze kan al staan joh knap hoor. Bas, fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Nog gefeliciteerd met alles! Dames heb 30 pagina's terug gelezen en proberen te onthouden maar ben de tel kwijt pff, voor allen een dikke knuff.
Het was ook pijnlijk, gelukkig doet antibiotica haar werk. Geen idee hoe ik er aan kom, heeft de arts niet gemeld en ik niet gevraagd.
wat leuk die meid van jou steph Laura wat een gedoe zeg ik zou er gek van worden. Natja nou dan is het wel even spannend voor jou en je man. xxx Joyce