juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sam: Ik ga zeker voor jullie duimen hoor, maar dat wist je al! :)

@SweetRoosje: Als ik Zoë zo aan kijk kan ze dat pas als ze 8 is :D
    Door die buikgriep kan ze ook zure ontlasting krijgen, was hier ook. Zo’n geur die je al tegemoet komt zodra je de slaapkamerdeur open doet haha.

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Gelukkig ben ik niet de enige dan haha, tjah al die mooie spullen/kleren voor de kleintjes zijn ook zi aantrekkelijk hihi.

Ja hier ook heel weinig van maat 68 dus dat wordt een keertje wat bijshoppen, met name kruippakjes/sokjes heeft ze niet veel van. Aaah wat lief van je schoonma, die oma's verwennen hun kleinkids ook maar al te graag.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hahaha de meende gij niet he :p
    Ok dus het kan ook v.d buikgriep zijn, ja idd bij de slaapkamerdeur ruik je het al ja haha :D

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mandy jaaah wist ik al thnx!

@SR wij hebben echt zoooveel mt 68 maar ik heb veel bijgekocht omdat Jason maar niet groeide. Dus nu zit ik met al die kleertjes haha.

Wat een saaie avond, niks op tv....

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Meiden ik ga naar bed, zit mezelf gek te draaien over morgen :(
    truste

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Zo dat is wel jong voor de prikpil, of was er een speciale reden voor?
    Had je toen je net begon ook geen last van doorbraakbloedingen of iets anders?
    Kinderen komen er hier toch niet meer dus dat is geen probleem:)

7. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    heel veel sterkte meis, knop omzetten, blik op oneindig, gewoon aanhoren, hand geven, en naar buiten lopen. dan alles naar je advocaat.. even tanden bijten.. heel veel sterkte in ieder geval, zal aan je denken en voor je duimen!

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Vriendin van mij was net zo oud als Roxanne, ook 17. Ze had wel last van doorbraakbloedingen in het begin maar verder niet volgens mij.

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sam: Hier ook verplicht shoppen, erg hé? :D

@SweetRoosje: Wé gij, bosschenaar? ;)

@Lau: Succes morgen!

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mandy jaaah vreselijk hahahah:D welke maat zit Zoe?? Ik vind het alleen zo jammer dat ik nergens wat leuks naar mijn smaak vind...

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sam: Ze hangt nu tussen maatje 74 en 80, maar heb nog niet zoveel in 80. Zie op het moment ook niet zo heel veel leuke dingen. Of het is heel leuk maar niet praktisch met kruipen enzo.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sam heel veel succes morgen!

sweetroosje. Ik heb niks gekocht. Mijn zusje heeft wat kleding gekocht voor zichzelf maar ikzelf ga nu geen kleding kopen. Ik ben namelijk op dieet en probeer zwager te raken. Ik heb zowieso een andere maat kleding nodig binenkort.
    En voor Emma heb ik echt extreem veel. Ik denk wel iets van 30 setjes ofzo. Ik ga echt niet meer kopen.
    o ja ik heb ook zo een knutselset van gips. Ga ik binnenkort maar eens doen. Ik heb met 3 maanden een voetafdruk met vingerverf van emma gemaakt. Wil dat af en toe herhalen.
    Ik ga binnenkort ook eens shoppen voor dekbedovertrekken.

sam ik ga binnenkort ook mijn kleertjes 68 wegdoen. Ik vind het wel heel moeilijk om te beslissen wat ik wil bewaren en wat niet. Ik heb het in ieder geval weggelegd.

Lau: heel veel succes morgen. Ik kom morgenavond gelijk ff kijken.

Zo... ik weet niet wat ik heb hoor. Krijg net een enorme huilbui om kleine dingetjes. Wel frustrerende dingen maar om daar nou om te gaan huilen... Zouden het soms hormonen zijn... pff ik maak mezelf gek. Zou blij zijn als het dinsdag is.

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mandy hihi kruipen is hier nog niet aan de orde...Ik wacht even met kopen tot ik dingen zie die ik wel leuk vindt

@deb oooh spannend!!!! Zou best kunnen toch van de hormonen..Ik duim iig voor je, ik vind het ook echt knap dat je tot dinsdag kan wachten haha. Dat kon ik echt niet.:D

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Balen want nu zit je met die kleertjes, je kan ze anders op mp zetten. Mijn meissie is ook niet van de grote kant (60 cm), ze past sinds kort maatje 62/68 (waarvan ik niet echt veel heb). Dus dat wordt shoppppppppppuuuuuuuuuuuuuuh haha.

Heb de kleine net in bed gestopt, nu aan een syndayijs. Ff kieken wat er op tv zit.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou sam ik zat net te twijfelen om morgen een test te doen. Maar dan moet ik werken en ik heb ook nog maar 1 test. En mocht die negatief of twijfelachtig zijn dan heb ik geen extra testen meer voor dinsdag. En ik wil het echt volhouden (beetje bijgeloof ;))
    Ik hoop dat we straks allebei blij zijn. Jij om je huisje en ik om een babytje!

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @SR ja ik weet niet of ik het wil bewaren, de slechtste dingen heb ik al aan mn ma mee gegeven. Wat een klein popje, ik ga zo ff op je hyves kijken

@deb dan zou ik denk ik wachten tot dinsdag, of kan je morgen in je pauze een test kopen dan zou ik morgen wel die test doen...
    Ja zou wel mooi zijn he jij zwanger en ik een ander huis:D

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Steph...moooooooi! Echt een bol buikje!
    Wel veel sneller al of niet? Ik had dat echt niet met 17 weken (ja misschien onder mn vet)

@Aal...heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes!
    Hoe laat moet je?

@Lau..jij ook succes morgen meid...laat je niet gek maken!

@Deb...ik zou ook wachten hoor! Dalijk is het gewoon nog te vroeg en ben je al teleurgesteld!
    Voel je je anders?

kleding: Bijna te weinig hier...74 is te klein maar 80 nog net te groot en van 80 heb ik ook niet zoveel...tot 74 hadden we ook veel gekregen!
    Maar ik wilde pas met de kinderbijslag kleren gaan kopen...hopen dat we dat nog redden!

eten: Finn houdt juist van stukjes en van kauwen! Vandaag heeft hij penne met spinazie op...heerlijk vind ie dat! Maar ja...het enige wat hij tot nu toe niet lust is een rijstewafel.
    Morgen krijgt ie rijst en dan ga ik vandeweek vlees toevoegen denk ik.
    Vind het alleen lastig hoe ik dat moet doen...hij mag alleen onbewerkt vlees zoals kipfilet of een runderlapje of iets...maar wij eten vaker dingen die al bewerkt zijn zoals gehakt, kipschnitzel, rundervinkje of van die kipschotels uit de oven.
    kan ik dan gewoon voor een paar dagen kipfilet maken en dan bewaren ofzo? Of moet ik het elke dag maken? hij eet natuurlijk nooit 1 kipfilet in 1 keer.
    En zou ik het dan bakken of stomen? van de diëtiste mag het allebei staat in het boekje...

Verder...sorry dat ik niet zo uitgebreid reageer als normaal...heb een beetje een nasleepje van mn verkoudheid denk ik....was zo moe dit weekend!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mag ik vragen welke dieet je volgt, en hoeveel je af moet vallen? Ik moet minimaal 10kg afvallen, alleen kan ik maar geen begin maken.
    Zo toe maar 30 setjes dat zijn er een hele boel, allemaal gekocht?
    Ja zag het bij de action voor maar 3 euro nog iets, dacht ja waarom niet en het is leuk ook nog.

Ik denk dat het idd je hormonen zijn, nou meid nog ff geduld nog 2 nachtjes slapen.

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

De niet meer goede kleren zou ik weggooien en de nog zgn zou ik weggeven of op marktplaats zetten.

Klein en een heerlijk kindje is het.

Succes morgen!

Ik mis Rianne hier, kletst ze niet meer mee???

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Sarah, beterschap meid.

Lau, maak jezelf niet gek meid. Doe wat je aankan!

All, trusten!

Deel Deze Pagina