Hier schuift ze met haar buik (echt een krokodilletje haha), rolt heen en weer en sinds vandaag grijpt ze mijn kleren en probeert te staan. Tjah echt iets voor mij weer haha.
stef zal vanavond ff spammen, heb net toevallig een super schattige foto van mijn man toegestuurd gekregen op mijn werk. Moet eerst ff eten met mijn schoonmoeder die vandaag oppast (jag) en als ik haar de deur uitgewerkt heb kom ik spammen
*Esmee slaapt nog steeds, die was echt moe! Straks uit bed, eten, in bad en bijna weer naar bed!* Joa, beterschap meid!!! Nathalie, zwaait even terug!! Alles goed met jullie? Zie dat je niet met een kleintje op vakantie wil... Wij zijn met Esmee toen ze 2 maand was naar Italie geweest en ik zou het zo weer doen! Rox, wat zielig dat je meisje nog steeds zo last heeft van de uitslag. Zo te lezen doe je er alles aan om het te verminderen, frustrerend als dan nog niks wil helpen. Over het vlees... Ik ben een vreselijke miemel en had het niet bewaard. Of wel gemaakt en de hele schotel gewoon in de koelkast of vriezer doen. Heb je het gehakt iig klaargemaakt. *BV, geen spijt van dat het niet is gelukt. Helaas, als het lukt is het fijn, lukt het niet is het fijn dat er fv bestaat! Toch zit ik weer te twijfelen of ik het wel of niet wil proberen.* Mac, hier ook een kleintje die niet rolt hoor. Puur omdat ze nooit ligt... Debby, leuk! Ben benieuwd naar de spam. Veel plezier met je schoonmoeder. *ik ben weer bij het eind en hoor dat m´n meiske wakker is*
ik zei vanmiddag dat t weer goed ging met Collin.. dat ie alleen nog veel slaapt.. Hij heeft van 14.30 tot 17.00 geslapen en ligt er nu al weer in.. En 1x raden, met 39 graden koorts.. wat moet ik hier nou mee.. dan koorts vrij, dan weer koorts...
sam, jammer dat je nog niks weet, maar er is goede hoop! lau, fijn dat het gesprek toch goed ging. schoonmoeder: valt nu wel mee maar had vroeger wel heel vaak ruzie met haar. Vandaag deed ze zowaar aardig. Ik vind het niet erg dat ze oppast maar wel dat ik daarna met haar moet eten... Deze foto kreeg ik vandaag van mijn man op mijn werk. Emma zit helemaal verstrikt in de dekens...
hey dames, jullie hebben het alweer gemerkt denk ik maar ik kan het weer ff niet meer bijhouden. Komende tijd ook erg druk dus ben hier voorlopig weer een paar weken niet meer te vinden. Maar ik wil nog wel graag naar de meeting komen. Kan iemand me laten weten of de "bezoekdag" van het weekendje zaterdag of zondag wordt? Alvast bedankt en de groetjes allemaal!
Debby, wat lief!!! Papa's en hun kindjes zijn altijd zo aandoenlijk. En wat heeft Emma toch een heerlijk snuutje met een paar prachtige kijkers!
Deb snap wel dat je niet zoveel zin hebt om met haar te eten dan. Ik weet nooit zo goed wat ik tegen mn schoonma moet zeggen als ik alleen met haar ben...zo irritant is dat
Kreeg ik vandaag van mijn schoonvader op de post. Foto van Reno (mijn man) toen hij pas in NL was (10 maanden)
ha sam dat heb ik ook. Vooral omdat ze altijd overal over in discussie gaat... en ze kan zelf geen kinderen krijgen en daar wil ze dan altijd de nadruk op leggen... dat we maar blij moeten zijn dat het bij ons zo makkelijk gaat. Lijkt soms wel of ze jaloers is. Heel irritant.
Woow wat een klein popje! Ik zag er ook zo klein en iel uit hoor toen ik net in NL was. Wel leuk dat je die foto hebt. Hebben zijn ouders hem ook opgehaald uit India?? Heeft hij ook een foto van zijn moeder/ouders?