juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @debby, haha dat drukke herken ik wel hoor!

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Pff Collin net zijn groente en zijn fles thee eruit gegooid :( arm moppie toch..

En nog liggen lachen he.. belachelijk!

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Beterschap tamtam en Rianne.

Dat Collin nog zo vrolijk is. Wat een bikkel.

4. Koekeloerie

@Debby: dat je Emma zo moet vermaken en aandacht moet geven.. echt vermoeiend. Eva is nu een paar dagen ook zo aanhankelijk dat ze mijn been opklimt. Echt vermoeiend. Ik hoop dat het een fase is. Zo is ze nooit geweest. Hoe is het met haar bult?

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Volgens mij heerst er wat.. ik heb nu net al 3 keer naar de wc kunnen rennen met onwijze krampen, pijn in mijn rug van de krampen! gatsie..

Stephanie hoe gaat t met jouw krampen?
    Tamtam, hoe voel je je nu?

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Lau...Fijn dat je vader het begrijpt! Dat scheelt alweer een boel denk ik heh?!
    Wat een geluiden zeg! Hahaha! Maar je zit hem toch niet uit te lachen heh?:p
    SUperknap zeg! Hij gaat echt al goed op zn knietjes...hier gebeurd dat alleen nog perongeluk! Maar Finn gaat zo snel op zn buik dat het hem niet uitmaakt denk ik:D

@Debby...Finn is ook super druk hoor! Die andere zijn gewoon saai:p
    Ik ben echt bijna heel de dag bezig met hem! (behalve als hij dus even tv kijkt!)

Wel weer allemaal ziek mensen hier zeg! Balen heh! Wordt tijd het het zomer wordt! Dan is dat altjd minder!

Iedereen die het nodig heeft: Beterschap!

7. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Kuide, lekker zo'n nachtje nu thuis nog.
    Enne hier hebben we afgelopen week ook last gehad van buikgriep. Misschien heerst het nu ook wel bij jullie. Beterschap! en wens jullie een rustig nachtje toe!
    Fijn dat je vader het begrijpt, en misschien had hij het ook wel kunnen weten. Je bent gewoon niets veranderd :D

@ Rianne, tjee meisje toch... hopelijk gaat het snel beter.
    En Lenthe eet idd niet echt veel op een dag. Gelukkig dat ze wel wil drinken, en je hebt gelijk dat je niet teveel diksap geeft.

O ik hoor Jan, ben zo terug

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @sarah, ja ik lachte hem wel uit, raar kind, die geluiden!
    Collin komt op zijn buik dus nie vooruit.. alleen op zijn knietjes haha

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Het was ook wel echt een grappig geluid! In het begin leek het wel een aapie...en daarna ging ie echt heeeeel hoog! Haha!
    Goed toch dat ie gelijk op zn knietjes gaat! Ik vind het echt knap! Die grote beer vind gewoon dat iedereen te vlug gaat en wil gewoon het wijste blijven:)

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ja, tis net een wijf met dat geluidje.. zo doet ie de laatste dagen vind t maar raar!

11. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ben er weer! :)

@ Ilse, zo al 4 tandjes!
    En mijn luiertas is idd iets leger, de 1e keer dat wij van huis gingen had ik niet eens een tas mee. (dacht al dat ik iets vergeten was... hihi)
    Maar nu dat hij vast eten wilt/krijgt moet ik er toch echt aan denken.
    En het volhouden valt wel mee hoor. Het gaat gewoon erg gemakkelijk, het is bijna niet te omschrijven hoe gemakkelijk.
    Dus bij de gedachte aan fv vind ik al gedoe.

12. Koekeloerie

@Marjanne: Misschien kan je het hele flesje overslaan ;)
    borstvoeding en makkelijk past bij mij niet in 1 zin hahaha. Wat een drama was dat. En ik wilde zooo graag. Niet om het 1 of ander, waar blijft de waterfoto van de doop? :p

13. Koekeloerie

Die boventandjes zijn nog net niet door. Ik kan ze echt goed zien. Er zit nog een heel dun laagje tandvlees over. Misschien morgen? Gaat echt hard ineens zeg. Vorige maand had ze nog geen 1 tand.

14. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Ilse, hihi goed onthouden!
    De foto's staan nog op de camera en man had het erg druk dus telkens de camera mee. En hoe later het wordt hoe minder zin ik erin heb om het even te doen. Lui hè ;)
    En ik ga het idd proberen om het flesje over te slaan, maar moet raar lopen als dat niet zal lukken.
    Mijn borsten "weten" hoe ze melk moeten maken en kunnen meer dan genoeg melk maken. Dus dan maar gewoon vaker aanleggen.
    Het enige nadeel is dat bv-kindjes de nachten niet zo goed doorslapen, maar dat is met ff aanleggen en 3 x sabbelen ook weer verholpen. En ik kom er wonder boven wonder achter dat het me meevalt hoe vermoeiend dat is.
    Ik geniet er vooral van, ook omdat Ted 2 keer aan de borst maar heeft gedronken, dus weet hoe bijzonder het is.

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

ff snel in ons drukke weekend bijlezen,

lees dat er een boel dames zijn die een hele dikke knuffle kunnen gebruiken....

@lau fijn dat je keuze je rust geeft.

@iedereen, ook als je alleen iets te zeuren hebt, gewoon lekker doen hier, daar zijn we toch ook voor!!!!!!!!

kus aan iedereen

16. Koekeloerie

Eva beklimt trouwens de bank. Heb er een filmpje van. Zal hem eens online zetten.

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik voel me knap beroerd.
    We zijn een filmpje aan het kijken.
    Jij ook al last van krampen.
    Jij ook beterschap.

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ik lig eindelijk geïnstalleerd op de bank!
    Lekker pannekoeken wezen eten. Minder dat m'n manager er ook zat, terwijl ik me gister nog ziek had gemeld. Vandaag was ik vrij en morgen werk ik alweer, maar voelde me toch even lullig.

Vriendjelief zit nu in A'dam bij top gear. Dus heb nog eventjes. :)

Jolan, ik heb hier ook nog terug naar de kust staan, misschien die eerst maar eens proberen dan!

Sarah, genoeg tips idd! Dank je. :)
    Ik heb "ps: i love you" gelezen en tranen met tuiten gehuild, bij de film nog eens.

Ilse, wat heb je vandaag gegeten dan? Bak je morgen lekker een pannekoek! Had nu iets lichts, maar hou ook wel van een hartige!

Tamtam, ook lekker gegeten? En hoe voel je je nu? Beterschap!

Sarah, zielig en eigenwijs van je oma! Hoe was het met 'r?

Lau, fijn dat je vader je begreep. Zal wel een last van je schouders zijn gevallen of niet?

Rianne, wat een gek*t met dat hoofd van jou zeg. Je hebt veel te veel stress en dat kan je hoofd helemaal niet meer aan.
    Beterschap meis.

Debby, ook al een adhd-ertje? hahaha, Esmee is ook een druktemaker. Wil steeds overal naar kijken, overal bij zijn en naartoe zonder dat dat altijd kan.
    Wordt nog wat als die dames straks kunnen kruipen... :$

Lau, heerst ontzettend volgens mij. Ik was na 1 avond bijna van die krampen af. Wat deed dát zeer! Zou zowat van m'n stokje gaan en durfde de pot niet meer af.
    Beterschap!

Marjanne, wilde alleen even zeggen dat ik het erg knap vind dat je nog steeds bv geeft!

Ilse, kan je fillmpje niet bekijken. Heb je gevraagd als vriendje.

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

of op verzoek, pas geven als ze echt honger heeft....

Deel Deze Pagina