Ja ik hoop echt dat ik nu verschil merk en dat ze 'gewoon' niet tegen die smaakversterkers/citroenzuur o.i.d. uit potjes kan. Er zijn blijkbaar meer kinderen die verder zo goed als alles kunnen eten, maar reageren op één zo'n ieniemienie stofje in potjes.
Ben geen Bossenaar btw (Zag Veul staan en moest denken aan je vraag die onbeantwoord bleef, solly), wel een brabander. Aaah Zoë toch, hoop dat de oorzaak gauw boven water komt, sterkte ermee.
Op de laatste foto zie je die rode, vlekkerige wangen trouwens. Soms krijgt ze ook nog knalrode vlekken rondom haar mondje.
mooie foto's van je meisje mama! Is ze ook verkouden? Ze heeft een beetje een rood neusje of lijkt dat zo (zou wel in het plaatje passen)? Ze straalt echt ondeugend uit trouwens.
@mandy leuke foto's, voor die van de wasmachine haha lekker ontdeugend bekkie!!! I Love it! En idd bij die laatste zie je t goed die rode wangen.. @laura heeft collin nog steeds koort
Zoo ik ben een filmpje aan het uploaden op hyves.... het duurt en het duurt. Zou het te groot zijn.. pfff
@Ilse: Nee ze is niet echt verkouden, niest wel veel. Bedankt voor jullie reacties allemaal *trots* haha
Mama, wat een leuke spam!! Zóóó ontdeugend! Lekker ding hoor. Maar ehm... Ga ik mee naar de Beekse Bergen? Weet dat ik last heb van zwangerschapsdementie, maar dit weet ik écht niet meer. Ga even kijken.
@ilse ik heb hem net gezien! Wat is Eva lang jeetje! Leuk filmpje hoor. @steph oh jee is het alweer terug die zwschapsdementie of is het gebleven....
hahaha Nee het is weer terug! Zat laatst naast een collega, kwam ik toch niet meer op d'r naam! Gelukkig hoefde ik d'r niet te roepen of zo. Heb even gekeken en het is idd mama die mee zou gaan. Wil wel mee, maar het is mijn werkweekend. Ilse, heb ik jou op de hyves? Geloof 't wel. Zal zo even 't filmpje bekijken. Moet de hond uitlaten en Esmee uit bed halen. Maar zó geen zin om op te staan...