jammer stef, had het leuk gevonden als je mee was gegaan! Moet je allebei de dagen, de hele dag werken?
net trug van een bezoekje aan mn paps, bram wilde toch echt weer laatste fles niet, gister ook al niet. slaapt wel door.. dat wordt binnenkort vitamine d... ik ben doodop dus ga lekker na bedje
oopss... mijn dementie is nog altijd gebleven..excusez moi! sorry mama haalde jou en steph door elkaar!
Wanneer moeten ze vit D? Collin heeft vandaag 400 cc op.. gister ook maar zoiets.. hij moet gewoon zijn flessen niet..
hahahah wat een cutie spam! een super ondeugend meisje heb je! heb ook weer wat foto's van sasha op mn hyves gezet, voor wie het leuk vindt!
Nog even gekeken...... Verkeerd gerekend, en ik ben dat weekend dus vrij! Zaterdag kan ik niet, maar zondag denk ik wel. Dus er is wel ee kansje dat ook Esmee en ik langskomen als jullie dat leuk vinden.
Ik had 'm net gezien! Wat een mooi popje is het toch. Alleen dat haar! Ik kan er gewoon niet over uit dat het uberhaubt mogelijk is . Ze lijkt ook gelijk veel ouder!
Goedemorgen, kom ook weer even mijn neus om de hoek steken . Kuide, hoe gaat het nu met Collin? Is de koorts weer een beetje weg? Stephanie, mooi buikje! Mama, mooie foto's. Wat vervelend dat ze zo op eten reageert. Hopelijk helpt het om alleen basisdingen te geven. Debby, ook al van die leuke foto's. Enne, zie op je banner dat je vandaag mag testen? Spannend! Lars besloot vannacht elk uur wakker te worden. Voel voor de zekerheid vanmorgen even in z'n mondje... Ja hoor, boventand erdoor .