juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sam, ik hoop echt niet dat het door mij komt. Als ik iets verkeerd hebt gedaan moet je het zeggen. Want zo heb ik het echt niet bedoeld...

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hoi Ilse
    Bij mij gaat het wat verder dan een donkere periode en het ligt ook een heel stuk dieper.
    Nadat ik vrijdag die intake heb gehad is er veel naar boven gekomen en er zal nog veel meer boven komen.
    Meer wil ik er niet over zeggen

@deb meis jij hebt echt niks verkeerd gezegd hoor niemand trouwens.
    Ik moet dit echt even doen voor mezelf.

Pb's ik reageer morgen meiden.

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ok lieverd, ik hoop dat je je geluk terug vind en dat je er uit gaat komen... maar je moet echt niet denken dat je ons tot last bent. We zijn er niet alleen voor de leuk denk ik zo... ik heb ook heel veel aan dit forum gehad en mijn bevalling enzo verwerkt hier en ik was ook niet altijd even vrolijk. Dat hoort er gewoon bij...

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Lau...veel is bewerkt met melk of met noten of iets...dus we moeten gewoon nog even voorzichtig zijn. Heb nu kipfilet gekocht...donderdag ga ik dat geven.
    Ben benieuwd hoe hij het vind...ik ga het maar bakken en los geven...wil wel zien hoe hij reageert natuurlijk! Hahaha!
    Hoe is het met je? Wel raar gegaan allemaal zeg...daar raak je toch van in de war zeg?!

@Aal...nee wij redden het dus ook niet tot de KBS...heb gisteren wel even op kosten van mn oma geshopt! Hihi!
    Het was maar bij de Zeeman, maar ze hebben echt leuke dingen hier! Niet spectaculair..maar echt wel stoer!
    Ze hadden ook hele mooie rompers (gewone witte) Had voor €31,- het volgende: 1 overhemd, 1 jeans, 1 joggingsbroek, 5 longsleeves, 1 t-shirt, 1 paar sokken, 2 rompers zonder mouw en 1 romper met lange mouw!
    En vandaag wilde ik nog meer rompers halen (nog voor €10,- want die zonder mouwen waren maar €1,-!) En toen kreeg hij van mn moeder nog een broekje en een sweatvest.
    Dus ik heb weer even genoeg! Hahaha!
    Balen dat jullie nog niet meer weten zeg! Spannend dus nog!

@Ilse...nee heb niet zo'n mandje...maar het lijkt me wel handig! Mac heeft hem wel!
    Ik kook een klein beetje pasta en een klein beetje rijst...maar het is maar zielig en zelfs in een steelpannetje is het weinig! Hahaha!
    Hij vond de rijst echt superlekker!
    Ik ben echt voorzichtig...ik ga echt niets geven wat niet "kan" ben echt een schijterd! Het ga net zo goed nu! Hihi!

afvallen: Nou mn klomp brak vanochtend! Na 1,5 week van ongezond eten en verjaardag toch 1,4 kilo afgevallen! Zit nu vanaf 5 januari op 6,5 kilo! Weeg nu 84...dus dat gaat de goede kant op! Zodra ik onder de 80 zit ben ik al tevreden denk ik!

@Rox...super dat Keana zelf gaat zitten zeg! Wat een knappe meid!

@Steph...haha...dan zal het wel aan mijn vetlaag liggen dat die van mij nog niet zo was! Hahaha!
    En potjes...slecht hoor! hahaha! Nee hoor..grapje!

@Deb..aaaaaaaaaaah wat een schattige foto's! Ze is veranderd of niet? Een heel ander gezichtje! En donkerder ook!
    Ze lijkt op Reno zeg! Allemachtig! Sprekend!

@Mama...hoe is het met de vlekke van Zoë?

bv...geen idee of ik het bij een volgende weer ga proberen...misschien niet omdat ik dan zwaar op dieet zou moeten om koemelk uit mn eten te houden.
    Bv is namelijk absoluut geen garantie op een KMA-vrij kindje...ook al had ik Finn bv kunnen geven was de kans erg groot dat hij dat gewoon had gehad.

reminder voor mezelf: blz. 361
    Heb tot daar alles gelezen maar Finn is/was hysterisch! Geen idee of het door zn tandjes komt of door de appel die we vandaag weer hebben gegeven...hij laat wel scheten als een gek! Nog harder dan zn vader! hahaha!
    Hij is nu weer stil dus ga hem na 1,5 uur maar weer eens op bed leggen!

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey aal, jammer dat je weg gaat/ of minder hier komt,
    maar weet dat je altijd hier mag schrijven ook al is het alleen maar negatief!
    dikke knuf van ons voor jullie 3!

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ben ik weer!

Debby, geen bloed geeft moed. Ik duim voor je dat je te vroeg hebt getest. Knuff meid!

Lau, beterschap voor Collin. Sterkte!

Sam, fijn dat je vent iig geen hep A heeft en dat de echo goed was. Jammer dat je minder komt meid, ik wens je iig veeeel sterkte met alles. Dikke knuff

Mac, nog een paar uurtjes en je hebt je nieuwe auto yeahhhhh.

Joyce, hopelijk zit het allemaal goed meid blijf positief. Knuff

Mama, haha hier ook wel eens hoor. Geen probleem morgen weer een dag, en oma's doen het met alle plezier. Nou of ik morgen niks te doen heb dat is mijn een vraag, aan mijn kleine heb ik echt geen kind maar de oudste (lees mijn man) pff. Nee ik werk niet ben huismama (alhoewel dat opzich al een fulltime baan is haha).

Marloes, so cuteeeeee is dat he haha. Zodra ze tijgeren/kruipen is het huis gewoon niet meer veilig en moet het babyproof worden tenzij je graag achter ze aan hollt haha.
    Kun je die etos zw pillen ook slikken als je bv geeft?

Stephanie, fijn dat jullie beiden tevreden zijn over de ontwikkeling van de kleine. Grote meid!

Sarah, wow meid echt knap 6.5kg. Wou dat er hier ook wat af ging *snik snik*. Hahaha scheetjes, hoe hard ze ook zijn ze blijven wel schattig hihi.

All, *SMAK*

Hier niks bijzonders te melden, zometeen mijn laatste AB innemen en morgenochtend mijn urine afgeven bij de ha voor nacontrole.
    Met de kleine gaat het weer helemaal goed gelukkig, sinds gisteren probeert ze te staan *mama is in heaven*. Ze volgt me nu ook tijgerend/kruipend overal naar toe (mijn krokodilltje haha), en ook begint ze een eigen willtje te ontwikkelen lijkt mij (dat wordt wat straks).

Zo en nu ga ik pitten, trusten dames!

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Goeie morgen!
    Jeetje wat vroeg! Collin lag te gillen om 4.30.. Gister ook al. Heb hen gister een fles gegeven en toen ging meneer dus niet meer slapen! Heb hem nu geknuffeld en terug gelegd... Tot nu toe nog geen succes mopper mopper!!
    Maar vind 4.30 toch echt te vroeg voor op te staan!!
    Of ben ik nou flauw;)

Aww mannetje gaat niet meer slapen hij is nu echt boos :(

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @ aal, denk dat ik je wel begrijp! Sterkte meis, en je kan altijd even praten op msn als je wilt! Hopelijk tot gauw... Knuffel

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Nou we zijn weer wakker meneer heeft nog geslapen van 6 tot 7... Jippie! Had wel wat langer gemogen nog!

Hij heeft ook nog elke avond koorts. Maar overdag niks.
    Gok dat ie in een sprong zit, hij wil niet meer zo graag zelf spelen ik moet overal bij zijn. Ook bij opa op schoot is niet leuk als ik dan weg ga..
    Slapen overdag wordt ook minder, gister alleen 2,5 uur tussen de middag.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zo lau, lekker nachtje heb jij gehad...

Hier werd Emma alleen om een uur of 10 krijzend wakkend. Helemaal overstuur. Dus ik heb haar maar even bij ons genomen beneden en na een kwartiertje was ze stil en na nog een kwartier heb ik haar weer in bed gelegd. Er mocht ook niks bij haar mond in de buurt komen dus ik denk dat ze weer een tandje krijgt. Ze krijgen er toch meestal 2 tegelijk?

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zo lau, ik zag net die foto op je babysite... collin is echt geen babytje meer he!

12. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Nou Bas zit in de fase dat die helemaal niet overdag wil slapen hihi. Hij heeft vanaf zondag eigenlijk niet meer tussendoor geslapen. HIj gaat wel nog elke ochtend na het eerste eten naar bed wantd an is hij nog moe, maar verder de afgelopen dagen niet meer.

xxx Joyce

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen dames,

pff wat een nacht lau...

en bas slaapt overdag ook al zo weinig, bram gelukkig nog wel aardig...

bram wilde gisteravond alweer de laatste fles nauwelijks, heb er zelfs een bordje pap van gemaakt, ook maar half... had hem ook zelfs al later wakker gemaakt... dus dat wordtt waarschijnlijk over naar 2 flessen en vit d druppels...
    weer een fase verder... had gehoopt dat laatste fles nog lang aan zou houden maar helaas... dan zie ik mn ventje savonds later niet meer hihi....(wel als ie lekker slaapt ff kijken, maar niet meer knuffelen, was altijd zo mooi moment)

zo hier er klaar voor voor de auto, bram wordt nu net wakker, heerlijk tot 9 uur geslapen zeg... bram aankleden en ontbijten en dan gaan we..

zie mijn www voor foto van de auto...
    jaja dames de andere 3 fotos volgen nog hoor haha

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

oja als ik jullie fotos iedere keer zie moet ik eens meer fotos gaan maken van bram, haha maak er al wel veel, maar zag collepol in winkelwagen enz.... zo leuk, dat wil ik ook op de foto haha....mn toestel maar in mn tas leggen....

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

@guusje hoe is het met jou meis....

16. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Sam, ik snap je wel hoor! Je kunt me altijd pben!

Net is hier de fysio voor Lucas weer geweest. En ook zij heeft nog steeds geen verklaring voor zijn arm. Ze zegt wel dat er lichamelijk en neurologisch geen oorzaak te vinden is, maar waarom hij die ene arm niet omhoog wil doen blijft een raadsel.
    Ik had heel erg het idee dat hij achter lag in ontwikkeling, omdat hij eigenlijk nog bijna niks doet in vergelijking met veel kids hier. Maar volgens de fysio is het enige waar hij nu mee bezig moet rollen is en dat doet hij wel (af en toe)

17. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey Mac, lief dat je dat vraagt. Met mij gaat het redelijk, de afgelopen dagen zag ik heel erg op tegen het bezoek van de fysio. Vooral omdat ik mezelf dan ga wijsmaken dat ik het niet goed doe als moeder en dat ik niet goed kan verwoorden wat er met Lucas is. Maar achteraf valt het natuurlijk allemaal weer mee.

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @debby, hihi nee Collin is absoluut geen baby meer, gister werd hij zelfs al een jaar oud geschat! (nou heeft ie ook de grote van een gemiddeld jochie van 1 :p)

@mac, jaaaaaaah de auto halen! have fun! enne ik maak eigenlijk alle foto's die "ff" snel moeten met mijn telefoon :) heb nooit mijn camera zo snel bij de hand :)

@guusje, je doet het prima als mama hoor! En als de fysio niet eens weet wat er mis met lucas zijn armpje, hoe moet jij het dan weten! *knuffel*

Nou Collin zit wel degelijk midden in een sprong..
    het is vandaag "ik klamp me vast aan mama dag" :) heel fijn, ik mocht niet eens even douchen, meneer speelt dan altijd heerlijk in de badkamer op de vloer met zijn badspeeltjes, maar nu lag hij te gillen als een speenvarken, heb me rot gelachen hoe zielig hij deed.
    Toen ik onder de douche uit kwam, pakte hij me helemaal vast, hoofd tegen me aan kroelen.. awww zo lief maar zo lief is ie nooit haha!
    Heb het oei ik groei boek maar is gepakt.. en jawel! Hij doet het volgens het boekje, overdreven lief zijn, hangerig, aan mama plakken, minder kletsen, niet zelf willen spelen, minder slapen, slechter slapen.. allemaal hoort het erbij..
    Godzijdank gaat het dus weer over, ff doorbijten :p

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    *Komt alleen even mopperen..... Dus let niet op mij. ;)*
    Wanneer zegt vriendlief nou eens uit zichzelf "schatje, blijf maar lekker liggen, ik sta wel op!" ?
    Hij zal nooit uit zichzelf opstaan. Mag ik al eens uitslapen, komt ie alsnog om 10:00 Esmee bij me brengen omdat ie dan de hond kan gaan uitlaten.
    Nee, tegen de tijd dat ik voor de 3e keer naast m'n bed sta en de kleren al aan heb vraagt ie "of moet ik soms opstaan?"
    Ja dág!
    Hij werkt trouwens gewoon hoor, maar laat/vroeg dus deze week van 14:00-23:00.

Ik ga Esmee wassen, die trekt net de hele waterbak van de hond omver. Dit betekend toch niks voor de rest van de dag he?

*sorrie voor m'n gemopper van vanochtend, vanavond weer lekker op de bank om te reageren!*

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @steph, hmm mannen, ze hebben dat gewoon niet door, misschien moet je het hem is vriendelijk doch dringend vertellen dat je dat wel eens fijn zou vinden?
    En Esmee, ahhh lekker spelen met water!! hihi :) sorry dat ik er een beetje om moet lachen, succes verder vandaag...
    *adem in, adem uit* *tel tot 10.........*

Deel Deze Pagina