juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Stephanie: heb je toegevoegd :)
    Oeh lullig dat je je manager tegen kwam. Top-gear leek me wel grappig. Vind de presentatoren erg komisch.
    We hebben vnv kip uit braadzak op. Ook lekker. En ik heb nog een cake gebakken ter compensatie :)

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

weer bijgelezen....

tot nu toe erg leuk weekend gehad en bram deed t erg goed bij mn vriendin. wat een topventje hebben we, zo makkelijk....

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Steph...owww ja die film! Ik vind die man trouwens zooooo sexy! Heb ook echt gejankt bij die film...gaf toen de zwangerschap de schuld..maar nu zou ik ook gaan denk ik! Hahaha!
    Met oma gaat het gelukkig iets beter! Oud wijffie...ze is ook gewoon eenzaam denk ik...zonder mn opa.

@Mac..heeeeeeeerlijk dat ie zo makkelijk is! Gelukkig valt het hier ook mee! Oke...hij heeft KMA maar verder is hij ook echt makkelijk. Tegenwoordig slaapt ie zelfs ergens anders! En dat was altijd het enige struikelblok.

@Rianne...hoe gaat het meid? lukt het met kleinere flesjes?

Het gaat dus al wat beter met mn oma...ze neemt de medicijnen in alleen is ze echt zwak. (ze weegt ook maar 37 kilo ofzo) Vandaag ben ik even geweest met mn moeder en Finn...
    Mn moeder heeft eten gemaakt voor haar voor vandaag en morgen en verder zo'n stoommaaltijd gebracht. Ze kan nog niet echt bewegen van de pijn dus dan eet ze maar niet!
    Nu dus wel...we hebben een voorraadje gebracht!

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh jee, straks krijgen de meiden nog ruzie om finn ;)

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ook al zo hoesten.... lieke ook. Ben benieuwd wat de ha zegt.

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    voel je je alweer wat beter?

7. Emme

Emme Niet meer actief

Goedemorgen! Zo, dat was veel bijlezen...

PS I love you, oh, ik heb ook zo moeten huilen! Zowel bij het boek als de film. Over andere leuke boeken: ik vond de Millennium-trilogie van Stieg Larsson erg mooi. Maar ja, ik ben gek op Scandinavische boeken!

Pannenkoeken... lekker! Dat is het enige dat ik mensen uit Nederland mee laat nemen: pannenkoekenmix. Hmmm, voor de lunch?

Wat veel zieken ook. Beterschap allemaal!

Rianne, je zeurt niet hoor. Het is gewoon lastig en kost veel energie dat Lenthe niet wil eten/drinken. En dan nog een drukke baan erbij...

Marjanne, ook ik vind het knap dat je nog steeds borstvoeding geeft. Het is een hele prestatie, want het is niet altijd makkelijk.

Ilse, hoop dat Eva niet te veel last van haar tandjes heeft. Denk dat bij Lars ook snel de boventanden komen, voel al bobbels zitten.

Kuide, fijn dat je vader begripvol reageerde. En wat is Collin weer snel!

Over drukke kinderen: Lars is eigenlijk heel rustig, maar beweegt wel erg graag. Op dit moment het liefst achteruit door de kamer ;). Hij kan zichzelf ook goed vermaken, dat is fijn.

3/4 boterham, heel goed Jason!

Mama, leuk dat Zoë zo bezig is met haar fijne motoriek. Lars is nu helemaal gek op van die voel- en ontdekboekjes, zo mooi om te zien.

Heb me opgegeven voor een speelgroep hier in Dubai. Lars gaat niet naar een kinderdagverblijf, dus ziet nauwelijks andere kindjes. Het is een keer in de week, ben heel benieuwd.

Prettige zondag allemaal!

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wat fijn dat je vader je keuze respecteert!!!

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36

hhahaha geweldig! Wat is hij al sterk zeg, dat zie ik lieke nog niet doen hoor!
    En die geluidjes :D

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Goede morgen!
    Collin kwam om 8 uur! Ik blij!
    Hij is alleen aan t mopperen hij mag mijn telefoon niet pakken en wordt heeel boos!
    Hij heeft de smaak nu te pakken enkruipt op zijn manier alle kanten op!!

Leuk emme een speelgroep!

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja buikgriep heerst volgens mij. Op school waren er veel kindjes met buikgriep.

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
  13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja terug naar de kust is ook goed.

Kan me idd voorstellen dat je je lullig voelde tegenover je manager. Maar ja.... beter is beter toch?

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    fijn toch!!!

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zo, 37 kilo maar!!! Dat is niet veel. (volgens mij heb je dat al eens eerder geschreven bedenk ik me net)
    Eigenwijs omaatje zo te lezen ;)

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    emme, leuk zo'n speelgroep :D

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Voel me nog steeds niet goed helaas:(
    Wel goed geslapen gelukkig.
    Danian heeft doorgeslapen van 19.30 uur tot 05.50 uur.
    Mijn man heeft alle taken overgenomen vandaag, dus kan ik rustig aan doen.
    Morgen zal ik weer moeten.
    Vandaag is mijn schoonmoeder jarig, maar daar gaat mijn man met Danian heen ik blijf lekker thuis.

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Leuk dat Lars naar een speelgroep gaat vind hij vast leuk.
    Jij ook fijne zondag

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Sam: Ik zeg dat tegen jou maar ben zelf zo ook niet hoor haha. Lijkt me soms wel makkelijker als ik wel zo zou zijn ;)
    Wat goed van Jason, ¾ boterham!

@Snieke: Ha joh, faxen is ook ouderwets. Scannen en mailen is genoeg ;)

@Ilse: Dat is echt zo’n gek gezicht die boventandjes, ze krijgen daardoor een heel ander gezichtje vind ik. Wel erg leuk natuurlijk!

@Laura: Balen dat je nog geen verandering ziet bij Collin na die kuur. Groot gelijk dat je ff naar de huisarts gaat.

@Sarah: Aah arme oma. Neemt ze haar medicijnen bewust niet in of vergeet ze ze gewoon?

@Debby: Herkenbaar dat schreeuwen na een paar minuten omdat het allemaal niet lukt. Achja, dan hebben we misschien dalijk wel kindjes die zichzelf heel goed kunnen vermaken als ze eenmaal kunnen kruipen, zitten en lopen. Toch? ;)

@Emme: Is dat een soort peuterspeelzaal?

@Tamtam: Balen dat je je nog niet beter voelt. Beterschap!

@Rianne: Hoe is ‘t met jou?

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb een nieuwe laptop, een heleee mooie ;).
    Ben er helemaal blij mee haha.

Vandaag lekker een bankhangdagje met z'n drieen, we zien elkaar echt weinig op het moment :(.
    En morgen weer werken..

Deel Deze Pagina