Mac, dan heb ik het verkeerd gelezen over die voedingen! Haha, dacht een open pak, ben soms een muts Sr; schema ziet er goed uit! Ik zou haar ook niet wakker maken als he tniet nodig is denk ik... Keana komt uit zichzelf bijna altijd tussen 7 en 8. Als het later wordt, kunnen we uitslapen Ilse, leuk tuniekje, heeft Ke ook! Mooie meid hoor! Volle yochurt mag, krijgt ze hier ook op advies van het CB als toetje. Vraag me niet precies waarom, het heeft volgens mij een andere bewerking gehad.
zo leren sloffen geruild voor stoere andere schoentjes, super stoer!!! haha bram heeft zich vastgeschoven onder de bank beentjes eronder...
Idd kunnen wij ook uitslapen, alhoewel het hier niet van komt. Ben nu gewend standaard om 6u op te staan, ach als ik niet terug kan slapen (wat ook beter is aangezien ik dan hoofdpijn krijg) dan is er genoeg te doen in huis, heb dan de rest van de dag voor mezelf en andere dingen. Dat snap ik nou dus ook niet, melk mag niet maar yoghurt wel hmm.
Doet de mijne ook al, en als ze vast zit gaat het over op huilen haha. Ilse, die filmpjes op je hyves zijn zo leuk. En wat knap dat ze al kan staan en lopen tegen meubels aan. De mijne probeert nu op te staan, en van lig naar zit kan ze ook nog niet.
hai meiden Ilse wat een heerlijk meisje heb je toch! mac, wat voor schoentjes? melk... ik hoor ook steeds dat melk niet mag, maar ik mocht ook al yoghurt gaan geven.. Collin gaat overal proberen te staan (wat vaak niet lukt/kan, zoals de hondenmand tja die kiept om als je er op leunt, net als speelgoed, de loopauto rolt weg en de hond die vind het al helemaal niet tof!!) met het gevolg dat ie heel vaak op zijn hoofd valt, hele dag een huilend kind.. geweldig! Filmpje van het proberen te staan staat op mijn hyves.. Laura Profiel - hyves.nl
Lau, komt me erg bekend voor! Er ontsnapte me net ook een diepe zucht toen ze na de fles dan eindelijk lekker in slaap viel! hahaha
@steph, nou ik wou dat ie al sliep! hij wil tegenwoordig na de laatste fles niet meer gelijk slapen.. gillen in bed! Dus elke keer nog minstens een halfuur spelen in zijn slaapzak op de grond... en dan uiteindelijk gaat meneer naar bed, met tegen spartelen maar toch...
Hij is voor de fles in bad geweest vandaag.. mocht niet baten.. Hij ligt nu net weer in bed, maar slapen ho maar.... volgens mij is ie met zijn knuffels aan t stoeien...
en hij is echt wel moe hoor! want als ik m laat spelen in de box, gaat ie hele tijd huilen, gapen en in zijn oogjes wrijven, maar een maal in bed is alle slaap verdwenen!
Balen, zou het anders ook niet weten. Esmee heeft weinig speelgoed in bed. Standaard riedeltje iedere avond doet wel wonderen. Maar zolang hij rustig speelt... Valt vanzelf een keer in slaap! *kom later terug, broertje komt op de koffie*
hij slaapt Collin heeft zijn 2 slaap knuffels in bed, thats it. Zonder die 2 gaat ie niet meer slapen.. Hier ook elke avond het zelfde slaap ritueel, zelfde als overdag eigenlijk alleen savonds met tandenpoetsen en badje
hallo meiden, Wow wat is eva een mooie meid en wat zie ik heeft ze al oorbelletjes. die collin toch he. Is ie wel inmiddels koortsvrij? En uitslag kan idd stress zijn dus hoop dat je tussendoor wat rust kunt pakken. Debby wat balen wel gefeliciteerd voor je vriendin. yvetje ook gefeliciteerd. Bas krijgt sinds twee dagen ook yoghurt en vanillevla hij vind het heerlijk en nu heb ik de bv helemaal afgebouwd. Hij gaat nu na het toetje naar bed en ligt om 7 uur plat tot 7-7:30. Sr lastig he als ze andere tijd wakker worden en wat ze moeten eten. Maar komt allemaal wel in orde denk dat je een mooi schema hebt/krijgt xxx Joyce
jaaaa van slapen zal wel niet veel terecht komen hihi. We hebben al afgesproken dat we samen films gaan kijken vanavond hihi in de hoop dat we in slaap vallen haha. xxx Joyce en thanks