ooo weet niet of ik een foto kan plaatsen, want het is niet een super duidelijke streep, maar ga het zo wel ff proberen. dank jullie wel. Ik ben helemaal aan het stuiteren hier. En het ergste is nog, ik heb gisteren gerookt en gedronken omdat ik er van overtuigd was dat ik niet zwanger was...
hoe maak je close up fotos van een test? Mij lukt dat niet hoor... ik zie niet eens het controlestreepje...
ja dat heb ik geprobeerd sam maar met flits krijg ik hem veel te licht en zonder flits veel te donker. Mijn vriendin komt zo langs, vraag wel of ze haar camera meeneemt (en deze camera was nog wel heel duur)
Hier gaat het nog steeds niet helemaal lekker. Ik blijf maar in mijn dipje hangen. Vanmorgen werd ik wel voor het eerst in maanden niet moe wakker, dus misschien is er een beginnetje van het opkrabbelen. Net mijn mannetje naar opa en oma gebracht, ik "moet" zo met mijn schoonmoeder en schoonzusjes naar een high tea. Ik zeg moet omdat ik van mezelf moet, ik doe namelijk veel te weinig voor mezelf. Maar ik mis mijn kleine ventje nu al zo erg, dat ik bang ben dat ik er niet van kan genieten.
Gefeliciteerd Debby. Hier een update van mij En tja ben nog teruggebeld door de arts. Hcg was nog 236. Dus nu moet ik maandag weer terug voor bloed te prikken en een echo. Ze hopen dat het gezakt is dan lost het zich namelijk vanzelf op. Is het bijvoorbeeld gestegen tot 600 dan is er een hele kleine, maar ook hele kleine kans dat er toch nog een goede zwangerschap aanwezig is. Maargoed daar gaan wij niet vanuit en mocht het nou heel erg gestegen zijn moet ik alsnog onder het mes. Dus tja ik ben benieuwd. Gisteren nog wat bloedverlies gehad na echo. En erge been/liespijn. Wat dat nou weer was geen idee. Vandaag nog geen bloedverlies en nog steeds hoge temp, dus ja weg is het nog niet helaas. Verder gaat het redelijk met ons. We zijn gisteravond lekker naar de winterbarbeque geweest die we op hadden staan. Helemaal doodmoe thuis gekomen en vandaag lekker uitgeslapen. Tja het leven gaat gewoon door he. Dus we hopen dat het weer snel voorbij is en we er ook weer voor kunnen gaan. Iedereen fijn weekend. xxx Joyce
Joyce ik duim voor de ieniemienie kans dat het toch nog goed gaat. Laat jou nou eens een keer die uitzondering zijn dat het wel door gaat... Ik vind het echt allemaal verschrikkelijk voor je meid!
@JOYCE laten we hopen dat jij uiteindelijk toch goed nieuws hebt maandag... hier net trug van werken... pfffff moe.... ik vertelde manlief dat bram bij gastouder in loopwagentje heeft gezeten, (wil ik al heel lang ook voro thuis, maar d8 dat hij dat niet wilde) nu zei hij gister zelf dat hij dat wil voor bram dus net 1 gekocht op mp...
debby, ik zie een gave banner!!!! gefeliciteerd! Ik duim voor je dat alles goed gaat en dat je nu 40 weken lang mag genieten van je zwangerschap!!! heel dubbel zo'n berichtje, maar joyce, je 'klinkt' sterk meid!
de mura is trouwens toch te laag... scheelt 6 cm met de buzz... dus ik zoek nog verder. Natja, zou jij,als je tijd hebt, de hoogte van de bugaboo eens willen opmeten als de duwstang op de hoogste stand staat. (en dan de bovenkant van het handvat zeg maar... iemand ook nog een mutsy en zin om te meten
waaaaat super!!!! hhaahahaha, 1e ronde weer!!! en ook nog samen me je vriendinnen!!! goed zeg! gefeliciteerd!!
@ Debby gefeliciteerd!!! Wat fijn zeg!! @ joyce duim voor je dat je hoe dan ook niet onder het mes hoeft!?
@ Debby gefeliciteerd!!! Wat fijn zeg!! @ joyce duim voor je dat je hoe dan ook niet onder het mes hoeft!? @ Guusje, hoop dat je t toch naar je zin hebt gehad. En ik herken t zo! T weinig voor jezelf doen, t niet kunnen genieten zonder je mannetje! Knuffel