maar 2 uur in de week? Ha ik ben heel trots op mezelf als ik naar de sportschool ga, en dan ga ik lekker met de auto naar het werk. dus ik vind dat jij best veel beweegt hoor!
Mooie stoel Ilse! Ik vind het ook zo leuk om voor te lezen, maar Lucas heeft er nog niet echt geduld voor. Alleen na de laatste fles voor het slapen gaan, maar dan is hij ook zo moe dat hij niet kan protesteren haha.
ISO hoog instellen, zo groot mogelijk diafragma, flits uit en dan goed stil houden als je de foto neemt (jaja Snieke doet een fotografie cursus)
super! die heeft mn zus ook! leuk! zit ook erg fijn he? leuk, krijg dr helemaal zo'n mooi plaatje bij in mn hoofd.. zo schoongewassen, gekamde haartjes, lekker nog even met mama boekje lezen voor het slapen gaan.. helemaal cute..
hey bedoel je de gewone bugaboo? Die heb ik en hij kan voor mij net aan op de hoogste stand. Ik ben 1.85m. Wil hem anders ook wel even voor je opmeten hoor. De joolz was wat dat betreft perfect, maar goed die van ons viel uit elkaar
hahahaha ja doe mij die shampoo ook eens! Maxime krijgt alleen een paar van die pluisjes die krullen achter zijn oren, en aan de achterkant nog niks. Hij lijkt echt zo'n uil zo.
@Steph: Haha herkenbaar, Esmee en Zoë hebben hetzelfde kapsel @Debby: Bij een vroege miskraam verdwijnt de hcg toch niet zo snel of wel? Idd heel spannend, ik duim voor je mee!!! @Bloempje: Ja net als in Amerika, ga een flinke klap geld eisen en dan gaan we met zn allen naar Disney World @Jolan: Mooi dat het zo leuk was! At Lieke alleen daar niet goed of thuis ook niet? Schoen kwijt, dat is balen Misschien ergens verdwaalt in de auto? @Bas: Knap dat je zo nuchter kunt denken. Dikke knuffel voor jou! @Guusje: Fijn dat het is meegevallen, dan is het de volgende keer om iets voor jezelf te gaan doen weer makkelijker @Ilse: Thnx! Van de week eens halen, zijn het grote pillen? Ik moet een paracetamol in water op lossen hahaha. Leuk zon stoel op haar kamer! @Snieke: Hahaha een uil, arm kind! Ik zing voor Zoë altijd: Zeg kaal kopje waar ga je hene (roodkapje). En dan wordt manlief booooos haha. Ja, voelt serieus als lichte weeën. Heel vervelend, maar duurt gelukkig maar een dagje!
Belachelijk eigenlijk, ben betalingen aan het doen, gemeentelijke belastingen 540,00. En we wonen in een klein appartementje. Met een groot vrijstaand huis in Kraggenburg ben je volgens mij minder kwijt.
Oei mama, dat is inderdaad veel geld! Debby, wat onzeker. Hopelijk is alles goed. Stephanie, hoe was het zwemmen? Vond Esmee het leuk? Lars en ik gaan elke week, hij vindt het geweldig . Ik heb vandaag trouwens een fiets gekocht. Had er geen, want in onze oude flat had je er niets aan, maar in deze wijk kan het wel. Nu kan ik naar de supermarkt fietsen in plaats van de auto te nemen of te lopen (40 minuten heen en weer 40 weer terug, niet altijd zin in). Nog even wachten en dan kan Lars ook mee, heb er zo'n zin in!
Hey ladies...ik heb bijgelezen maar vergeef het me dat ik niet reageer. Ik ben vannacht serieus iets van 20 keer uit mn bed geweest. Heb buikgriep of iets...het komt er aan alle kanten uit!
Ow Sarah wat vervelend ik hoop dat je snel weer beter bent. Leuk wij willen ook nieuwe fietsen kopen zodat we met bas kunnen fietsen. Hcg kan heel snel verdwijnen, maar ook heel langzaam, daar kun je gewoon geen touw aan vastknopen. Maar laten we hopen dat alles bij Deb wel goed gaat. xxx Joyce
Ik ben ff naar de stad geweest en heb nog een digitale test van cleur blue gedaan. Die zei Niet Zwanger. Nou, ik ga er maar vanuit dat het mis is dan. Ik vind het nog steeds raar, maar hoop maar dat ik snel ongesteld word, dan kunnen we doorgaan. Emma is begonnen met kruipen vandaag, echt heel schattig, ze kroop achter een pakje billendoekjes aan, die vind ze altijd zo een leuk geluid maken. @mandy wij moeten 700 euro aan gemeentebelastingen betalen. We hebben wel een huis en geen appartement. @ilse oei buikgriep, hoop dat je je snel beter voelt!
Bij jullie ook zo'n k*tweer? Lekker op de bank, filmpje aan, laptop op schoot. Zwemmen was erg leuk!! Heb nog wat foto's gemaakt. Zal ze zo even op de computer zetten.