Debby, dikke knuff!!! Wat balen van diie stomme testen. Als nou die eerste ook negatief was gebleven... Maarja, daar heb je nu niks aan natuurlijk. Hoe voel je je?
ja heel irritant weer, ik blijf voor de rest binnen. Ja als die ene ook negatief was geweest had het me echt niet zo veel uitgemaakt. Ik voel me nu wel weer oke, maar mijn man is pissig omdat hij het zijn beste vriend al had verteld (ja, alsof ik er wat aan kan doen) en ik had het mijn twee zwangere vriendinnen ook al verteld dus die moet ik ook bellen. Zie er wel tegenop... En ik voel me eigelijk ook wel een beetje belachelijk. Omdat ik er zo blind van uit was gegaan dat 1 positieve test geldig is...
Meid, voel je daar nou niet schuldig over! Ieder ander had hetzelfde gedaan! Als je altijd eerst 5 positieve testen moet doen gaat het helemaal nergens meer over natuurlijk. Dat je vriend boos is vind ik onterecht, maar hij zal ook wel balen en dat op deze manier even afreageren.
goeie middag meiden.. Beterschap voor alle zieken.. Ik ben van de week helaas in aanraking gekomen met het norovirus.. hoop dat ik het niet krijg, maar t heerst heel erg hier (vooral in de verzorgings huizen, mijn tante had het op haar werk opgelopen, dr kids hebben t nu ook, en ik was daar donderdag nog) Net terug uit zeeland, ben kapot, Collin heeft heel slecht geslapen, werd wakker om 00.15 en ging pas om 2.30 weer slapen (me moeder, haar vriend en mijn zusje en ik dus allemaal wakker ) En om 7.00 was meneer weer op Hoop dat ie vannacht beter slaapt, ik ga iig vroeg naar bed! @ debby, ik blijf voor je duimen.. @joyce, hoe gaat t met je? @sarah en marloes (en de kids) beterschap! sorry de rest lees ik straks ff bij, Collin wil niet slapen dus ga mijn nachtegaaltje maar weer uit bed halen
Even snel; Keana heeft sinds vandaag vuurrode billetjes en schaamlipjes. Ze brult het uit als ik het schoon moet maken na ontlasting. Aangezien ze een beetje last heeft van natte "flodders" moet ik haar vaker pijnigen dan nodig. Ilse was het Eva die daar ook zo'n last van had? Wat smeerde jij erop om het te verzachten en ging het snel over? Ik heb haar gisteren andijvie stampot gegeven, maar dat heeft ze eerder gehad. Denk haast niet dat dat de oorzaak is. Zou het van de zure luiers kunnen komen? Ze heeft dat toch al een tijdje en dat haar huid overgeprikkeld is? Haar 6de tandje is bijna door, en ik zie een bobbel op de hoektand onder. Vind het zo zielig als ze zo'n pijn heeft Debby, wou jou nog even een dikke knuffel geven. Ik blijf voor je duimen,
Jeetje, 6 tandjes al??? Ik gebruik overal bepanthen of sudo voor. Helpt hier als een tierelier. Maar zul je vast al geprobeerd hebben. Esmee heeft trouwens nog steeds geen tandjes.. Is dat niet erg laat?
@steph, is niet erg, kindjes volgens meestal het patroon van 1 van de ouders met tandjes.. weet niet of jij ook "later" was.. Ik was vrij vroeg, Collin heeft er nu ook al 6...
steph emma heeft er pas 1. En de vrouw van het cb zei dat haar kindje ze pas met een jaar kreeg. Dus maakt niks uit!
hahahha, ja dat was een leuke verwelkoming ongeveer 40 mailtjes van jullie hahahahha. wist niet wat ik zag. Lees dat je gsiter een positest had, maar vandaag niet meer...... Ik ga voor je duimen meid
sjongejonge... heb vandaag al 5 sigaretten gerookt en ik was 2 maanden gestopt! Vanaf morgen geen sigaretten meer voor mij! Meiden, geef me svp even een mega schop onder mijn kont alsjullieblieft!
hahahhaha ja ben op 1 schoen naar huis gewandeld nee..... heb ze dag 1 uitgedaan en verder alleen mn sneeuwschoenen aan gehad. Gister bleek ik er nog maar 1 te hebben. Ik baal echt heeeel erg. Heb altijd zo'n moeite om nieuwe schoenen te vinden. Deze had ik net een week Ja kempervennen, helemaal leuk. Daar zijn wij vorig najaar geweest, erg leuk!
lieke eet alles minder goed. Dr fruit eet ze niet op, haar groente wil ze vaak helemaal niet, of maar de helft. En haar flessen drinkt ze ook niet op. Vanmiddag weer maar 40 cc op.
hou op schei uit!!!! kwamen thuis vannacht en zagen meteen de leuke enveloppen liggen..... Weer 900 euro in totaal!
Ik smeer me helemaal rot, haha. Zo erg is het nog nooit geweest. Wel een luieruitslag gehad, maar dit is echt zo rood als een vuurtoren Of was het nou Zoë die er last van had gehad? Heb even gegoogled, lees ook veel schimmelinfectie. Kan me niet voorstellen. Ze krijgt heel vaak schone broek en ontlasting wordt meteen verschoont. Ze werdt vanochtend wakker met een flinke poepbroek die al een beetje was opgedroogd... Zure poep, dus dat moet haast wel de boosdoener zijn. Maar goed, moet ik nu s' nachts gaan kijken of ze in haar broek gepoept heeft? Is ook zo wat.