juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
  2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jeeeeeeeeeeeee :D
    een vriendin van ons is bevallen :D krijg net een telefoontje.
    Tim :D

3. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

super gefeliciteerd!!!! leuk!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    feli!
    En wat een leuke naam... die gaat op mijn lijstje ;)

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    auh schop kwam hard aan... gelukkig maakte de knuffel het weer goed ;)

Ach, Emma kan nog niet zitten, dus sja. En kruipen wordt ik nu al gek van. Ze heeft al 2 tijdschriften van mij te pakken gehad (en in kleine stukjes gescheurd...) en ze zit telkens aan de bedrading bij de tv enzo. Wordt tijd voor een andere inrichting!

6. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

hahahaha..tja tis ook nooit goed...maar wel een goed excuus voor een andere inrichting!:p

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Hier ook een onrust stokertje! Pakt alles wat niet mag, trekt dvd's uit de tvkast.. kruipt in pim zijn mand, daar mag hij echt niet komen, dat is pim zijn vlucht plek!
    En meneer is niet meer te genieten.. hij wil staan staan en nog eens staan! En tja.. dat kan niet he, en dat lukt ook niet over al.. dus tis de hele dag brullen hier.. zo gezellig.. *zucht*
    Hij ligt nu heerlijk na een eucalyptus anti snot bad, te slapen zonder tegen stribbelen (had ie ook niet moeten doen aangezien hij alleen vanmiddag 1,5 uur geslapen heeft en verder niks nakkes nada! *houd zichzelf voor dat het ooit over gaat, hij ooit meer gaat slapen overdag of snachts!*

Truste meiden, ik ga Collin zijn voorbeeld volgen en vroeg naar bed..

8. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ilse, bedankt, meer dan wat ik nu doe kan ik dus niet doen. Dat gehuil gaat door merg en been, vreslijk

Jolan; leuke foto's! Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad.

Heb net even haar mondje mogen inspecteren. Tand 6 is door (onder). Tand 7 is bijna door en haar twee bovenhoektanden komen er volgens mij ook aan, want het is daar wit.
    Ze heeft nu 3 tanden beneden en 3 tanden boven(de 4de dan bijna boven)

Ik had gehoopt dat het even stil zou zijn met tanden, zo sneu...:(

We hebben net met z'n 3en pannenkoeken gegeten! Zo vond het heerlijk!!!

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @rox, hihi grappig die tandjes van Keana.. Collin heeft er nu 4 boven en 2 onder, de andere 2 van onder komen er ook aan.. Vroeg me ook al af wanneer er ff een pauze kwam! tot nu toe elke maand 1 of 2 sinds hij 4 maanden is!

10. Kejay

Kejay Niet meer actief

Zolang ze er gene last van hebben is het niet erg... Maar nu met die zure spuitluiers, pfff...
    Die 3de onderste was een verassing, die heb ik niet zien aankomen, zat ook te wachten op de 4de boven eigenlijk.

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @Rox, die 2 erbij boven waren hier een verrassing.. niks in de gaten gehad, heb collin op zijn kop en zitten er ineens 4 :p

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Emme: Leuk, een moederfiets of een gewone?

@Sarah: Beterschap!

@Marloes: Jij en Thom ook beterschap!

@Debby: Balen dat de CB negatief was…
    € 700,00, pff da’s helemaal veel.
    Logisch hoor, ik stond ook te springen na één positieve test! En niet leuk dat je man boos is, zal wel een vorm van afreageren zijn :(

@Lau: Hopelijk geen noro voor jullie, lelijk virus. Welterusten alvast!

@Roxanne: Zoë had dat ook na die zure ontlasting, zooo zielig! Billen schoonmaken met lauw water, 10 minuutjes aan de lucht laten drogen en dan Zarqa spray erop. Toen was het heel snel weer weg! Hoop dat het bij Keana ook snel weer over is, zo zielig..

*Schopt Debby onder haar kont* Nu niet meer roken! Zo zonde, dan heb je jezelf 2 maanden voor niets gepijnigd.

@Jolan: Bluuuuh € 900,00 kun je veel leuke schoenen van kopen ;)

@Steph: Akelig hoor, dan zou ik me ook rot schrikken! Gelukkig lag ze gewoon lekker te slapen.

@Jolan: Hier scheelt het als ik haar hele stukken in haar handen geef. Dan is ze zo afgeleid door het zelf eten dat ze haar mond automatisch open doet voor het lepeltje. Misschien werkt dat bij Lieke ook?

@Snieke: Mijn oom en tante wonen daar, ben je er weleens geweest? Heel schattig, vredig plaatsje :D

@Jolan: Leuke sneeuwfoto’s!
    Een vriendje voor Lieke erbij, leuk! Alles goed met mama en Tim?

@Lau: Als hij dalijk kan wat hij wil is hij vast weer gezelliger! En dan gaat ie vast ook weer beter slapen..

Tanden: Hier 4 binnen een week. En nu alweer 2 maanden niets, maar volgens mij zit er wel vanalles te duwen. Ze kwijlt heel veel, is weer de hele dag overal op aan het bijten, maar ik mag niet in haar mond voelen. Dus ik zie ze vanzelf wel verschijnen tijdens een big smile :D

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Het waait echt heel hard hier! Wind en regen staan precies op Zoë's slaapkamerraam. Een pokkeherrie, kon vanmiddag niet in slaap komen... Dus de laatste fles al om 18.30u gegeven en om 19.00u lag ze er al in.

Ze gaat morgen bij opa en oma logeren, ik moet dinsdag werken ipv woensdag. Dus zo'n onzin om haar mee naar huis te nemen als ik de laatste fles toch daar geef en 's morgens weer weg ben voordat zij wakker wordt. *slik* ;)

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat een mooie foto's van Lieke in de sneeuw!! :D

Hier ook al zo'n rotweer. Vlogen nog net niet van de weg af net.

15. Kejay

Kejay Niet meer actief

Stom he, hoe snel dat kan gaan. Heb haar tandenschema erbij gepakt. 4 tandjes in een maand tijd!:$

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Collin ook 4 sinds 24 jan...

17. Kejay

Kejay Niet meer actief

Wow, Zoë 4 tanden in 1 week!!! :$ Geen wonder dat ze last had met luiers...

Wij hebben ook belasting binnen €700... Pffff, veel geld

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja 900 euro daar kan je heeeeel veel leuke schoenen voorkopen.
    Het is alles bij elkaar hoor: waterschapsbelasting, woz etc.

oh dat is idd misschien een idee om haar stukken in haar hand te geven. thanks voor de tip!

Alles gaat goed met moeder en tim :D

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Een bakje Ben & Jerry's maakt het leven een stuk aangenamer... :D

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Het is natuurlijk ook saai om altijd van zo'n lepel te moeten eten. Kan me die dames goed voorstellen ;)

Deel Deze Pagina