Het was het 1e dat ik vanmorgen op 3 verschillende radiozenders hoorde: Complimentendag. Kost niets, maar is onbetaalbaar - Geld en Recht daarna zelf maar een muziekje aangezet
'huilen', mopperen, steeds zo kreunen zeg maar. Als ze zou kunnen praten zou ze zeggen "maaaaaaaaaaamaaaaaaaa ik verveeeeel meeee en ik beeeen zooooo zieliiiiig" Maar aangezien het complimentendag is vandaag zeg ik: "Maar ze is wel heeel knap!"
Hoi hoi, Ben ik ff weer, ben op een 2ling van 17 maanden aan het oppassen bij vriendin van me die naar het zh is gegaan voor de punctie. Vandaag is mijn NOD, maar heb met mezelf afgesproken nog een weekje te wachten met testen indien ik nog niet ongie ben. Heb er zelf geen goed gevoel bij, heb het gevoel dat het een spoorloze cyclus gaat worden maar we zien het wel... Mijn kleine is snotverkouden, gisteren naar Ballorig geweest met nichtje en neefjes maar het regende ook dus denk dat ze de kou te vatten heeft. Ik ga weer verder, m'n bakkie koffie opdrinken en wat met de kleintjes doen. Liefs,
He Ilse ik ben vanmorgen weer bloed wezen prikken en vanmiddag moet ik terug naar het ziekenhuis voor de uitsalg en een echo. En wat een mooie beebs van ons allemaal compliment voor iedereen hihi Want afzonderlijk kan ik niets verzinnen. xxx Joyce
spannend sr. Dit is je tweede ronde met bv, mijn cyclus is langer geworden volgens mij en die van jou? Ik ben trouwens helemaal gestopt met BV jammer genoeg maar dit ivm de zwangerschap want ik wil de volgende ook geven ja en twee is beetje veel. Maasr helaas nu voor niets al gestopt, maar het is natuurlijk wel makkelijker maar mis het wel. xxx Joyce
goede middag allemaal! Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer? Hier wel.. vanmorgen een uur gewandeld met Collin en Pim, heerlijk in t zonnetje, overal komen sneeuwklokje, krokusjes en andere lente bloemetjes uit de grond zetten.. zo fijn om te zien! Collin's papa is net weg.. Collin was gaan slapen... misschien dat ie vanmiddag nog even langs komt als ie op de terug weg is.. ik merk t wel. T was iig goed, en tja hij wil graag langskomen en contact houden, maar heeft daar moeite mee omdat ie steeds t idee heeft te laat te zijn.. We zien wel.. Vond het iig fijn Collin weer is met zijn vader gezien te hebben.. @joyce, succes hoop op een goede uitslag.. @debby, awww lekker vroeg naar bed vanavond? @steph, gezellig he zon mopperkindje Vind het toch knap dat ze zich al zo kunnen uiten, en wij kunnen merken dat ze het er duidelijk niet mee eens zijn! @SR, leuk een tweeling, je hebt je handen vol dus @ilse, ja tis vrij pittig elke keer zo vroeg en vaak Vanmorgen dus ook weer 6 uur, hij heeft daarna nog geslapen tot 8 uur, maar eer dat ik in slaap val daarna is hij alweer bijna wakker
ehhhh saar... ben je bezig die buikgriep digitaal te verspreiden? pfff. wat ben ik beroerd, kotsen enne .... jemineee.. gelukkig is mama hier (past op sasha, dus ik kan mn bed in.. mooie fiets emme! zal lars wel leuk vinden! leuk, lau, fijn dat ie langs kwam! mac, werkse! lange dagen zo! @sr, 2ling van 17 maanden, dan heb je je handen vol! deb, balen dat je je zo rot voelt, dikke knuff hoop dat het eten toch leuk is vanavond!
Gatsie, elke keer als ik hier kom om weer gezellig mee te kletsen komt er weer iets tussen Hoe gaat ie met jullie??
helemaal mee eens dat compliment wilde ik ook geven aan alle mama!!! Jullie zijn toppertjes!!!! (behalve ik dan haha.... jullie blijven maar zeuren over mn fotos.. zo interessant ben ik niet hoor!)
zo hier weer uit mn werk.... ben moe.... bram kwam vannacht ieder uur... huilend.. w.s. door tandjes... nog niet door.. verder drinkt hij echt onder de 500 ml per dag, laatste fles vaak helemaal niet, lunchfles maar half en vanmorgen zelfs ontbijt maar half, vanaf vandaag naar vitamine d geven.... edit: net cb gebeld, en idd met vit d beginnen, als hij nog 400 cc opvolg melk zou drinken is het mooie, minder is ook niet zo erg... en rest gewoon ander drinken...
bloem, ach jij ook al de buikgriep te pakken Beterschap meid! Fijn dat je moeder er is. maaike, balen van vannacht. Hopelijk zijn die tandjes snel door. nathalie, hier alles goed, met jou ook?
oh ja, vanmorgen bij cb geweest. Lieke is nu 72 cm en 8935 gram. Ze doet het prima, geen bijzonderheden, waren binnen 5 min weer buiten (na 45 min gewacht te hebben.......)