Jolan, fijn dat alles goed gaat met jullie! Zie steeds mooie foto's van Lieke langs komen op hyves Hier gaat ook alles goed!! Weinig te klagen gelukkig
fijn dat alles goed gaat hoe eet ze nu? zou t vakantie stress kunnen zijn? andere omgeving enzo? pff 45 min w88
ik heb net appel met rozijntjes in de babycook gemaakt, ben benieuwd wat bram ervan vindt, heeft nog geen rozijnen gehad
hopelijk denk bram daar ook zo over... ben voor onszelf hachee aan t koken, jammie... de kleine man is slaap van vannacht aan het inhalen, vanmorgen bij gastouder van 8.15 tot 11 uur geslapen en hij ligt nu al vanaf 13 uur op bed...
lieke heeft een lol, hahahahaha. Ze ligt helemaal in een scheur in haar eentje op haar kleed. Prachtig om te zien
super is dat he leuk filmmoment! bram probeert nu zn tong uit te steken, heeft manlief gister gefilmd, zoo leuk. en hij had zijn pet op.. hihi leuke foto en filmmomenten zijn dat...
wie heeft er een muur over wat een nieuw laagje behang kan gebruiken...?? kan mijn ventje wel achter t behang plakken! Geen land mee te bezeilen, niet eten, niet slapen.. hij wil alleen maar LOPEN.. trekt zich overal aan op zet 2 stappen los en valt om.. (nogal wiedes he je bent pas 7,5 maand..) 3 bloedlippen al vandaag.. tja.. zelfs in de box of in bed is hij niet veilig.. ongelofelijk.. GILLEN is t nu want hij mag niet meer lopen.. hij zit in zijn eet stoel.. daar is ie iig veilig.. hij is dood moe.. arm ventje.. verbruikt ook wat energie op zon dag.. maar pfff ik ben het even zat!!.. 12345678910... zo daar gaan we weer.. *zucht*
die collin, wat een boef.. ik heb hier nog heel veel behang en muren, dus kom hem maar brengen haha... hier net samen met mn ventje boodschappen gedaan... was gezelli.
nee maar goed, moet ik er wat mee? HAP naar laten kijken? Heb m zetpil gegeven, hij had ook weer 37.9 (wat normaal is bij 5e/6e ziekte)
tis echt vuur rood, net ff gedept met lauwe washand, vond ie heerlijk.. ik maar denken waarom wil hij niet op zijn rug.. niet zo vreemd als dat knalrood en pijnlijk is.. Buik is gek genoeg helemaal niets op te zien.. armen en benen ook niet.. alleen zijn achterkant..ow en zijn voorhoofd en wangen
Zo meiden weer even egobericht. Gelukkig viel het allemaal mee. Het is toch geen BBZ maar een MK dus dat was alweer een geruststelling. Hcg is van 231 naar 171 gegaan dus dat was goed. Moet wel vrijdag weer prikken, net zolang tot ik onder de 1 zit. Dus ik hoop maar dat het snel zakt. Baarmoeder zag dus ook goed uit. BBZ uitgesloten en baarmoeder was al redelijk schoon. Ze verwachten alleen nog maar ongeveer max 2 weken bloedverlies dus dat valt mee. Ik ga woensdag ook gewoon weer beginnen met werken en ja ik hoop natuurlijk dat ik snel weer zwanger mag zijn. We zagen ook nog even de gyn die Bas ter wereld heeft gebracht. Ze zou me vandaag ook helpen, maar helaas moest ik toch naar andere gyn, maar ze was wel heel vriendelijk naar me en vroeg hoe het ging en ik zei natuurlijk goed maar ja je kunt zo'n gyn ook niet van der werk houden he. Maargoed vrijdag dus weer bloed prikken en dinsdag wordt ik weer gebeld om te kijken of het gedaald is. Ik hoef niet terug voor een echo. Maar het mag wel als ik het niet vertrouw dus dat is toch vriendelijk he. Verder ons zelf getrakteerd met grieks vandaag. EN Arme Collin en Laura. Ik heb met jullie te doen. xxx Joyce