en misschien krijg je wel een vergoeding.... naast die 6 testen, nog meer testen voor in de komende ronde!
tuurlijk ken ik je nog, leuk iets van je te lezen kom je weer meekletsen? wat een dip met slapen zeg... vermoeiend voor jullie ook.. laten we hopen dat het niet bij de 2 goede nachten blijft... bram ook nog tandeloos hoor! en ik geef al sinds maand 6 brood als lunch... hier alles verder goed!
zo hele dag mooi weer zon schijnt, ga ik wandelen, gaat t regenen.... was wel bijna thuis hoor... maar toch... ow die bram is me toch slim whaha... hij heeft een tip voor beebs die last van tandjes hebben... bram zegt: "als je van mama een fruithap krijgt die koud is, zoals ik net kreeg, uit de koelkast... hou elke hap dan in je mond tot die warm is, dat verkoelt je doorkomende tandjes..."
en thom moet nog heel veel aankomen juist 4470 x 3 = 13410 en die weegt nu 8100 gram... meeste kindjes wegen zo rond de 10 kilo als ze jarig zijn
he, mam85 leuk om weer eens iets te lezen!!! we zijn hier met 5 maanden begonnen met brood, moest van het cb, omdat thom te weinig aan kwam. Nu eet hij 's morgens 1 boterham en 's middags meestal 2
Sam, wat super meid!!! Hopelijk wordt er snel een geschikt huisje aangeboden. een aparte slaapkamer voor Jason, een tuintje... komt vast goed
hey wij hebben nog geen folders gehad deze week normaal zondag of maandags... wel de wij jonge ouders binnen... heb vorige nog niet eens uit whaha ik kan echt niet meer rustig zitten lezen...
van de karwei en/of de gamma komt altijd op dinsdag samen met de post en vaak de folder van de AH hier nog geen wij jonge ouders... krijgen we ook nog maar een paar keer. Laatste keer is de verjaardagseditie
Ik kreeg vandaag al de laatste met de een jaar er al bij Vind het een beetje vreemd, want het duurd nog wel even voordat ze 1 word....
ach je kan ze toch altijd nog gratis bij de prenatal ophalen? En ik heb laatst een hele doos vol met zeker 100 oude kinderen en ouders van nu gekregen. Uit 2005/2006. Ik vind het wel leuk om te lezen af en toe maar 100 krijg ik er echt niet uit haha.
Hoe kan ik de special Eén jaar! ontvangen? De special Eén jaar! ontvang je als je kind tien maanden oud is. De special is dan bijgesloten bij het magazine WIJ Jonge Ouders van die betreffende maand. De special Eén jaar! is niet los verkrijgbaar.
Zo meiden even een ego reactie Thnx voor de felicitaties, ik moest echt bijna huilen toen ik het hoorde...!! We zijn er zo blij mee. We mogen nu op flat met lift, flat zonder lift en portiekwoning reageren. Dus grote kans dat we geen tuin krijgen, maar goed het is iig beter dan dit hok! Vanaf morgen mogen we gaan reageren (bij ons is op woensdag altijd nieuw woning aan bod) en dan zien we het wel. De urgentie is 3 maanden geldig, dus we moeten wel binnen die 3 maanden iets vinden, maar moet gek lopen wil dat niet lukken! We hebben vorige week nieuwe meubels gekocht, krijgen morgen alleen het dressoir nog, dus komt ook mooi uit! Met Jason gaat het allemaal goed, hij eet lekker, slaapt goed ( is alleen bang voor harde geluiden zoals blender, wasmachine op centrifugeren en soms stofzuiger) hij kan eindelijk van zn buik naar zn rug rollen en eet lekker brood. Hij gaat steeds eerder naar bed en wordt dus ook steeds eerder wakker maar dat is niet zo erg. Met mij gaat het wel oke, de therapie is best heavy, komt veel oud zeer omhoog en ze kunnen me niet met alles helpen helaas, dus voor iig 1 ding moet ik ergens anders hulp vragen. Maar met mn depressie (weet niet of ik verteld heb dat ik die nu officieel heb, en best wel erg ook, schrok zelf best van de cijfers...) kunnen ze me iig wel helpen. En vrijdag weer naar de bedrijfsarts. Zo heel verhaal hahah, maar dan zijn jullie weer een beetje op de hoogte.
Belachelijk ik heb hem net ook gehad met de 1 jaar speciaal....wat een gieren dat ze dat nu al gaan sturen met acceptgiro erbij zeker voor nog meer nrs dat je dan moet betalen.
Ik ben zo blij voor jullie! Geweldig dat jullie nu echt weten dat je binnen niet al te lange tijd een ander huis zult hebben. Fijn een eigen kamertje voor Jason! Fijn dat het zo goed gaat met Jason! Gelukkig heb je wat aan je therapie, hopelijk komt alles dit jaar helemaal goed met jullie!!! Dikke knuffel!!!