Wat jammer!!! Heb nou sterretjes! Ze doen hun werk, ze zit er steeds naar te kijken. Sam, wat fijn dat de urgentie binnen is!
Yeh Sam gefeliciteerd. Goed bezig met jezelf met knap hoor. Bas was zoooo moe nu net is al lang niet meer zooooooooooo moe hij was er helemaal overstuur van, maar nu slaapt ie. Mam85 leuk je weer te zien. Ik hoop dat je kleine uk binnenkort lekker doorslaapt. xxx joyce
@natja ja ik vind het ook achterlijk hoor @rox dank je wel meid @joyce dank je ik las dat het bij jou toch fout is gegaan. Sterkte hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat het goed!
super goed sam en het gaat hardstikke leuk worden om een nieuw huis in te richten! En lekker een eigen kamertje voor Jason dan kan je die helemaal mooi inrichten voor hem. En een tuin... ach meid, onze tuin is hooguit 10m2 dus dat hebben we ook niet echt... lekker naar buiten met je jochie kan je altijd wel toch? Mag je op 3 en 4 kamerwoningen reageren? Dan zou ik lekker op een 4 kamer woning reageren met het ook op de toekomst! Fijn dat je nu redelijk goede hulp hebt. Kan je geen medicijnen krijgen?
meiden ik lees net op internet dat je bij een bmi boven de 29, per punt 4% minder kans op een zwangerschap hebt. Omdat ik een bmi van 33 hebt is de kans dus 16% minder. Je ovulatie zou erdoor geremd worden en dat is volgens mij ook echt wat er bij mij fout is. Ik wil dus serieus gaan dieeten. Iemand een tip voor een dieet waar je snel veel mee afvalt? Ik zit te denken aan maaltijdvervangers of cambridge dieet...
Ja ik heb echt zin om het anders te gaan maken!!! En Jas lekker zn eigen kamer We mogen op allebei maar ik doe 4 kamer alleen want ja we willen idd ooit nog een 2e en voor nu een pckamer is wel handig. Ik mag wel medicijnen maar ik wil het niet omdat Sven al aan de prozac zit. Er moet iemand helder blijven voor Jason
Hmm ja ik weet niet hoor, maar zo zwaar ben je toch niet, als ik je zo op foto's zie. Sven had ook al overgewicht en rookte zwaar toen ik zwanger raakte ik rookte toen ook nog. Ik hecht daar nooit zoveel waarde aan, of je moet echt 140 kilo wegen bij wijze van Heb geen tip voor dieet meid, maar ik zou gewoon proberen gezond te eten en door het stoppen met roken/minder roken kom je ook aan. Dat merk ik nu ook!
hoi, wat leuk iets van je te horen. Tuurlijk ken ik je nog. Balen van het slechte slapen. Brood geef ik al vanaf 7 mnd en ze eet het heerlijk op.
sja... maar goed ik wil gewoon allerlei gezeik voor zijn. Als mijn cyclus niet goed op gang komt wil ik naar de dokter gaan om primolud te halen. Dat is een medicijn om je menstruatie op te wekken. De dokter had dat een paar jaar geleden al een keer aangeboden omdat ik toen een jaar niet ongesteld werd (toen wilde ik helemaal niet zwanger worden dus heb ik het niet genomen). Dus mijn cyclus is sowiezo klote. Toen had ik volgens mij ook niet zo veel overgewicht trouwens... Maar goed ik heb nu een andere huisarts en met wat ik ook bij haar kom, ze heeft het altijd over mijn gewicht... zelfs toen ze hier op huisbezoek was na de geboorte van emma heeft ze mijn trouwfotos zien hangen en toen ik een keer bij haar was voor mijn galstenen (die volgens haar veroorzaakt waren door veel afvallen pfff) had ze het erover dat ik toen veel dunner was enzo. En toen ik zei dat het vlak voor mijn zwangerschap was viel ze bijna van haar stoel
daar heb ik nou ook last van heb stapels boeken en tijdschriften liggen, denk steeds: ohik heb zin om te lezen, maar kan de rust niet vinden.....
word je daar dan minder helder van? Dat wist ik niet... Het is altijd beter als je zelf uit het dal van een depressie kan klimmen. Maar medicijnen kunnen wel een fijn hulpmiddel zijn... Werken de medicijnen goed bij Sven? Hoe is het met hem?
Oh oke dat wist ik niet meid. En ja ik weet zelf ook niet is als je een rot cyclus hebt. Dom van mij om dan zo te reageren Maar idd ik zou dan wel aan je gewicht werken, maar goed onze ha zeurt ook tegen Sven over zn gewicht (oke hij is echt dik hahah) maar toch ze willen dan gewoon dat je wat lichter wordt omdat het gezonder is blablabla.
wat super zeg!!! Ben echt blij voor je. Fijn tehoren dat het beter met je gaat, een depressie klinkt heftig meid! Dikke knuffel. En al 7 weken niet gerookt!!! super knap!
Ja Sven is een dufkonijn s avonds (vandaar geen seks) en s ochtends moet ik op hem springen zowat dat ie wakker wordt haha. Nou dat kan ik echt niet hebben, Jason moet toch eten s ochtends. Ja ik denk dat medicijnen wel fijn zouden zijn maar dat kan nu niet. En ach ik heb het al 10 jaar zonder medicijnen gedaan moet het nu ook lukken
haha nee hoor meid, je hebt gelijk hoor. Ik vind mezelf ook heel dom reageren wat dit onderwerp betreft hoor... we zijn pas vanaf 30 november bewust bezig om zwanger te worden dus ik heb nog tijd zat. Maar mijn vriendin (die nu zwanger is na ruim een jaar dmv medicijnen) loopt me te bestoken met allemaal smsjes met allerlei dingen over pcos enzo en clomid etc.... en ja ik kan haar wel vragen om daar mee op te houden maar ze heeft wel een paar zaadjes geplant in mijn hersenen en nu moet ik er steeds aan denken. Bleh.
Hey Jolan thnx! Ja is heftig maar ben al vaker depressief geweest... Mooie foto's trouwens van Lieke en jou in de sneeuw, vindt Lieke een mooi meisje om te zien. Lekkere bolle wangetjes hahah ben er jaloers op
lieve schat, SNEL afvallen is niet goed!!! Ten eerste niet voor je lichaam (ik spreek uit ervaring) en ten tweede komt het er net zo hard weer aan. Ik ben destijds met sonja begonnen en ben binnen 10 weken 18 kilo kwijtgeraakt en daarna ging het dus even niet goed met me..... Echt, snel afvallen is niet goed. Probeer het rustig aan te doen. Enne.... die berichten op internet moet je niet zomaar geloven. Ik heb een collega die echt heeeeeeeeeeeeeel dik is, die is zo pats boem steeds zwanger....
nou sorry hoor, maar ik vind dat echt heel onproffessioneel van die huisarts. Dat je dat een keer zegt ok, maar elke keer....!!! Hallo, je bent toch geen 10-tonner!!!