he he... mijn mannetje slaapt nu pas weer!! van 4.45 tot nu wakker, en sjaggie! geen land mee te bezeilen, maar slapen ho maar! Nu ben ik zo over mijn slaap heen dat ik niet meer kan slapen. En moet vanmiddag stemmen en naar de ARBO (jeej wat gezellig) dus dan is Collin even bij mijn tante. Gok dat ik vroeg naar bed ga vanavond, want dit trek ik geen nacht meer!
@laura lijkt me heeeel erg vermoeiend! Succes bij de arbo strakkies ik moet vrijdag weer, ben heeel erg benieuwd wat ik te horen krijg... Hihi zit me net te bedenken dat ik gewoon straks voor het eerst een babykamer kan gaan inrichten!!!! Vind het echt heel leuk. Heb alleen nog geen idee wat ik wil, maar dat komt misschien als we een huisje hebben gevonden. Vind het ook allemaal zo onwijs spannend...
@sam, dat snap ik leuk! Wil je echt nog een baby baby kamer maken, of al iets voor een iets ouder kindje, waar hij straks in door kan groeien zeg maar? Ik ga als ik ga verhuizen wel een kamer maken waar in hij kan door groeien, dus niet baby baby...
Nee het wordt zeer zeker geen échte babykamer, het huis waar nu in terecht zullen komen zullen we een paar jaar wonen dus hij krijgt geen echte babykamer. Maar ook nog geen jongenskamer, met bijv auto behang ofzo, daar vind ik hem te klein voor dus ik denk er gewoon tussen in
Dit blousje heb ik gisteren van mn sm gehad, vind hem zo leuk. En dan nog met een broekje erbij en dan nog een setje ook van Mexx edit kan geen link plaatsen maar hij staat wel op kleertjes.com groen met blauw geruit is ie
sam gefeliciteerd met jullie urgentieverklaring!! leuk een kamertje voor je mannetje!! kui, knuf meid..succes bij de arbo vandaag! hoop dat collin even goed slaapt vannacht! ha mam! ja hoor ik ken je nog! swen zo aan het rommelen? jeetje en nu al waterpokken gehad! wist niet dat dat kon zo vroeg! hopen dat ie wat lekker ritme krijgt en snachts lekker tukt in 1 keer! leuk dat je er weer bent! ik heb je volgens mij niet op mn hyves, sue-tje24@hyves.nl kun je me toevoegen als je wilt, (en alle anderen die het willen ook hoor! ) deb, nou ja!! lekker huisarts.. zou dr zo de kamer hebben uitgezet, lekker na je bevalling.. zit je op te wachten dat soort commentaar! je bent zeker niet dik vind ik! tuurlikjk volgens mij kan iedereen wel een paar kilotjes kwijt na een zwangerschap maar wat wil je.. je hebt een klein meisje op de wereld gezet! even een vraagje waar ik nieuwsgierig naar ben, is die drang voor een 2e zo groot direct na je bevalling omdat je het voor je gevoel je zwangerschap en uiteindelijk je bevalling niet goed beleeft hebt? met alle haken en ogen die je hebt meegemaakt? Kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je het een soort van over/anders wilt doen? of wil je gewoon nog zo'n lief klein meisje als emma of broertje natuurlijk erbij? was er benieuwd naar.. pfff sasha is weer lekker aan t spoken, "gelukkig" hebben meerdere beebs dat hier.. das een troost.. gaat het vast weer over.. vannacht om het uur jammeren.. niet echt huilen maar jammeren, mama natuurlijk wakker.. in tegenstelling tot gister en eergister niet ernaa toe gaan en ze ging steeds na 2 minuten jammeren weer tukken.. ze moet ook erg hoesten en daarvan weer overgeven.. bah..spinaziebed midden in de nacht wordt je ook niet blij van.. en meiden..even een tipje...als je probeert tijmsiroop te geven doe het licht aan..hahahahaha.. zag vanmorgen de ravage die ik gemaakt had vannacht..een plakpyama, plakslaapzak, en een heleboel plakhaar op mn plakkind... hihihih mams komt zo even kan ik lekker naar de markt, neem sasha niet mee als ze zo aan het hoesten en overgeven is.. lijkt me niet verstandig! misschien vanmiddag even kort frisse neus halen, kan ze mee met mama stemmen..
@Emme: Stoere fiets! @Lau: Fijn dat Collins vader langs geweest is. Hoop voor je dat het nu goed blijft gaan en collin wat aan zijn vader gaat hebben. @Mac: Is er al een tandje door of heeft hij er nog zon last van? @Bas: Fijn dat iig geen bbz was. Hoop heeeel hard voor jullie dat je snel weer zwanger bent, een heerlijke zwangerschap hebt en weer een mooi gezond kindje op de wereld mag zetten! Delen: Hier ook zon sociaal kind, ik mag alles eten: blokjes, knuffels, vingers . Maar vooral die ligas deelt ze graag. Heerlijk zon plakkerige bruine veeg over je wang @Lau: Hoe is het nu met Collin, is de uitslag minder? Buikslapen: Hier ook eentje, ze heeft alleen de eerste 3 weken op haar rug geslapen. Naja, geslapen @SR: Beterschap voor jou en je meisje! @Sam: Hoeraaaaaa gefeliciteerd! Hopelijk vinden jullie snel een leuk huisje @Joa: Nog gefeliciteerd! Leuke dag gehad? Gewicht: Ik zit onder mijn gewicht van voor mn zwangerschap. Bij manlief zijn de zwangerschapskilos wel blijven plakken hahaha. Blue band: Nouuuuu ik heb geen bordje en ik had me werkelijk overal voor aangemeld @Mam: Succes 16 maart, hopelijk valt het mee! @Lau: Wat goed dat hij zelf kan klappen. Kent hij tierantjes ook al? Of zingen jullie dat nooit? Haha @Rox: Sterkte met het verlies van je auto . @Sarah: Beterschapsknuffel voor jullie!! @Lau: Kan Collin niet een nachtje bij je tante blijven? Kun jij ff bijslapen.. @Bloempje: Pff vermoeiend die gebroken nachten, maaaaar dat gaat weer over! Hopelijk is ze snel weer opgeknapt.
Ik heb stiekem wat pagina'tjes overgeslagen, moest er 35 bijlezen! Heb jullie een paar dagen verwaarloosd, ben ziek geweest, heb gewerkt en ben nu bij mijn ouders in huis. De hele dierentuin daar verzorgen omdat zij lekker in Marokko zitten . Verder weinig bijzonders hier. Was hier trouwens een schietpartij, blijkt dat de dader een oude vriend van me is. Schrok er wel van, had ik nooit van hem verwacht. Ben benieuwd hoe en wat nu verder met hem, slachtoffer is overleden dus dat zal wel een paar jaar zitten worden.
@Lau: Heb even gegoogled, denk niet dat het een bestaand iets is haha. Oh dat is wel lekker, een weekendje voor jezelf. Ga je nog iets leuks doen?
Oh we waren gister trouwens 1 jaar getrouwd. Heb van Zoë (oma) een beeldje gehad van 3 mensen die hand in hand in een kringetje staan met een kaarsje in het midden. Kreeg vorig jaar met ons trouwen hetzelfde beeldje maar dan met 2 personen.
Dat zijn die afrikaanse beeldjes toch? Die heb ik ook, eentje gekregen tijdens onze huwelijksreis en eentje met de geboorte van emma
sue het is een combinatie. In het begin had ik inderdaad die drang omdat het over wilde doen/beter wilde doen. Bij heel veel dingen dacht ik echt, dat doe ik de volgende keer anders of dan kan ik wel genieten van de kraamtijd... Maar nu is dat gevoel een beetje naar de achtergrond en ook de bevalling is niet meer zo actueel. Nu verlang ik gewoon naar een broertje/zusje voor emma...
@Lau: Tierantjes, tierantjes en zo doen Collin's handjes! (En dat met je handpalmen naar boven alsof je een grote oliebol in je hand hebt met je handen draaien! Zoë begint heel fanatiek te draaien met haar handjes en te gillen zodra ik begin te zingen @Debby: Ja die ja, houd normaal niet zo van dat soort dingen. Maar vind hiervan het idee erachter wel mooi .
@Deb: Knap dat je nu van het idee van 'ik ga het anders doen' bent afgestapt! Ik heb dat wel nog heel erg, wil mijn volgende bevalling anders, kraamtijd anders, eerste maanden anders.
Bij Zoë beginnen de rode vlekken trouwens opeens weg te trekken, je ziet het bijna niet meer! Ik gebruik geen poetsdoekjes meer voor haar gezicht maar gewoon een nat washandje. Het zal toch niet zijn dat iedereen haar verdenkt van kma terwijl het gewoon aan de poetsdoekjes lag.............. Ga haar vanmiddag een boterham met smeerkaas geven, kijken wat er gebeurd. Ik hoop zooooooo dat we niks merken! Heb gisteren overleg gehad met m'n cb arts en die zei dat het ook kan zijn dat ze eroverheen aan het groeien is omdat ze maar heel kort 'getriggerd' is. Of dat het gewoon een stomme samenloop van omstandigheden is geweest: tandjes, snoetenpoetsers, schraal door de kou.
@mam nee bram nog steeds geen tandje...heeft er nu ook geen last meer van... gefeliciteerd alweer 1 jaar getrouwd! hoe ging de boterham met smeerkaas? @sarah... jeetje alweer ziek. betersschap en je gaat er toch vanuit dat je contract verlengd wordt of niet... @lau pfff wat een nacht... ben benieuwd of je mams het weekend met hem overleefd hihi...