@sam leuk zeg, voor t eerst jason zn kamer inrichten! succes met bednken hoe je het wil hebben! en wat leuk jullie zelf nieuwe meubels, wat voor stijl en kleur?
@bloempje ook al gebroken nacht...oei en dat met die haartjes van Sasha heb je flink moeten schrobben zeker? En spinazie in bed...lijkt me ook niet fijn!! @mandy woow wat heftig zeg! Wat voor dieren hebben je ouders allemaal behalve dat mega aquarium? @laura lekker dat je even rust hebt voor jezelf succes alvast bij de arbo (hoe laat moet je?) @mandy gefeliciteerd nog meid! Nog een leuke avond van gemaakt? Wat leuk dat je dat gehad hebt van je moeder, lief kado'tje @deb ik vind dat ook knap want ik wil veel dingen ook anders, had het er gisteren nog over met vriendlief @mandy ooh lekker boterham met smeerkaas hebben wij hier ook voor Jason die vindt dat heerlijk. En wat vond Zoe ervan? @mac we hebben soort amerikaans eiken hout, lichte kleur is dat. Heel anders als wat we eerst hadden.
Dat was ik idd van plan totdat mijn man ziek thuis kwam en maar niet kon slapen en daarbij ook nog eens een kleine die huilerig was ivm haar oogjes pff. Heb een gebroken nacht gehad, moest er 4x uit. Heb de kraambezoek van vandaag gisteren afgezegd, ff uitzieken thuis.
Ik moest maandag ongie worden, maar ja met zekerheid kan ik het niet zeggen aangezien het mijn eerste ongie is die geweest is dus kan nergens op bouwen. Ben ook niet gegaan, was ook niet te doen. Dank je.
Spannend maar heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk is het idee al laat staan echt uitvoeren ook nog, nou hoop dat je gauw een leuk huisje vindt. Succes. Lau, idd een goed idee ook eerder naar bed te gaan want zulke nachten breken je op.
lekker uitzieken sr en alle andere dames en beebs ik ga bram zo wakker maken, fles geven en naar mijn opa en oma, mn oma gaat geitenwollensokjes breien voor bram, zo lief!
Dat is namelijk wel de bedoeling maar dit weertje ben ik aan de poets gegaan, moet zo alleen nog afwassen, dweilen en strijken en dan ben ik klaar voor vandaag. Maar nu eerst ff lunchen, de kleine boterhampje en thee geven. Veel plezier bij je oma en opa en wat lief van d'r!
mama,gefeliciteerd met jullie 1 jarige bruiloft! ah deb, ik snap het, vind het zelf nog best lastig. wil op zich wel een 2e als sasha 1 is ofzo (gewoon rustig aan) maar voelt beetje als "verraad" snapt iemand dat of is het gewoon heel stom.. weet niet, net of sasha niet goed genoeg is en ik er nog een tweede bij wil.. kan het niet zo goed plaatsen dat gevoel.. wil nog zoveel van haar meemaken enzo dat ik het jammer vind als ik dat soort van "mis" als er alweer een nieuw kindje is.. vandaar dat ik het me even afvroeg! fotootje strax plaatsen aal als het er is! jeetje, sasha is zoooo veeel slijm aan het opgeven gewoon zo zielig.. mn meisje..lekker visje voor dr gehaald, kan ze lekker smullen.. sr@ beterschap! en toch doorpoetsen... hier lekker ook de ramen gelapt, het huis van onder tot boven, heerlijk! lekker schoon! als het zonnetje gaat schijnen! top!
sue je gevoel klinkt wel logisch hoor. Ik denk ook wel eens, wat doe ik emma aan, ze krijgt nu nog lekker alle aandacht enzo. Maar aan de andere kant, ik zou geen enigs kind willen zijn, ik ben super blij dat ik een zusje hebt. En vanuit dat gevoel wil ik ook graag een tweede kind voor haar.
Dank je. Ik stop ermee, ben uitgeput en nies de hele tijd, denk dat ik ook de griep ga pakken. Heerlijk is dat he als je huisje schoon is hmmm. Is er iemand van de dames van fles naar beker overgestapt en hoe gaat dat? Twijfel of ik niet toch een stap terug moet doen en een tuitbeker kopen voor haar zodat ze zelfstandig leert drinken want uit een oefenbeker kan ze dat nog niet.
jij bent slecht hahaha nee hoor, kan me wel voorstellen datje erom meot lachen als zo iemand elke week buikfoto's plaatst.... Balen dat je nog steeds niet fit bent beterschap
Hahaha Deb, en jij woont? Ik heb totaaaaaaaaaaaal niet het gevoel zw te kunnen zijn, mijn cyclus is ook niet stabiel dus op mijn NOD kan ik niet bouwen. Ik kijk het nog een paar dagen aan, denk dat mijn ongie er aan zit te komen zegt mijn water haha.