als ik er aan denk zal ik de streepjescodes bewaren. Ben bang dat het niet heel erg zoden aan de dijk zet, maar elke code is er 1
ik ben sinds maand 6 begonnen met een beker. ik sla de tuitbeker ook over. een tuitbeker schijnt slecht voor de tandjes te zijn en ze voelt zich zo'n grote meid als ze uit de beker drinkt. Ze maakt er wel een beetje een bende van, maar is zo opgepoetst.
@Rox: hoeveel streepjescodes gaan er op een spaarkaart? ik heb weleens een potje maar dat zijn er niet veel en nutrilon geef ik niet. Maar alle beetjes helpen
yep, ik ben nog wat snotterig enzo maar verder voel ik me weer prima. overgeven en buikkrampen is gelukkig over! *knock on wood*
Ik ben er ook sinds haar 6e maand mee begonnen maar nog niet echt aan haar alleen over gelaten, zal idd een bende zijn maar dat vind ik niet erg. Daarom heb ik ook geen tuitbeker gekocht omdat ik hoorde dat het slecht is voor de tandjes. Denk dat ik haar zometeen vla in die beker ga geven, kijken hoe dat zal gaan haha.
meiden, ik heb vaak van die optimel yoghurt 0% suiker en 0% vet Optimel Zou ik dat ook gewoon aan lieke kunnen geven?
Ik wilde je ook graag toevoegen op hyves, maar op de een of andere manier lukt het niet zet ik mijn hyves adres maar even neer: Natasja Profiel - hyves.nl
@bordje: geen bordje gehad. Klinkt wel leuk. @Rox: Een 4 deurs is zo handig. Hopelijk vinden jullie snel een andere mooie auto. Wel fijn dat de oude zo snel verkocht is. @Sarah: He getver. Weer ziek. Klinkt niet goed 39 graden. Erg hoog! Hoe voel je je vandaag. Neem aan dat je thuis bent gebleven. Ziek is ziek. Wilde Steef je snotjes nog vangen? Ieeeeuw hahaha. Waar heeft Finn precies een AB voor? Beterschap meid. @Joa: Nog gefeliciteerd! En gefeliciteerd met je man zn nieuwe baan. Wat een verschil met je verhaal van een half jaar geleden. Hopelijk ben je snel weer de oude. Is stoppen met de pil niet beter voor je? @Lau: Hoe is het bij de arbo gegaan. @Aal: haha ja je kan dalijk echt een kamertje voor Jason inrichten!!! Leuk die voorpret. @Bloempje: Heeft Sasha nog veel bij je geplakt vandaag @Mama: Lekker vrienden heb jij Wel vreselijk dat het slachtoffer het niet heeft gered. Maaar waarschijnlijk was het de bedoeling van hem. Ik vind altijd vreemd hoe iedereen toch zo makkelijk aan wapens komt. Wat een leuk kado! Gefeliciteerd. Zou het van die poetsdoekjes komen?? Hoe is de boterham met smeerkaas gevallen? @Mac: Leuk dat je oma sokjes gaat breien voor Bram. @Jolan: Ik heb begrepen dat je volle yoghurt en volle melk mag geven. Ik heb er zelf geen ervaringen mee
volgens mij niet, omdat er suikervervangers enzo inzitten en die zijn slecht voor de darmpjes. net als alle light producten die mogen ze in principe ook niet. ik geef altijd gewone yoghurt (de milde variant van appie) en die vindt ze heerlijk! (is niet zo heel zuur, maar ook gewone vindt ze wel prima hoor.
yep.. was vandaag weer hard in de weer met tijmsiroop, bisolvon en tussikind.. maar grootste gedeelte is erIN gegaan en niet erOP..
ik geef dr ook drinken uit een gewone beker, nou ja bijna gewoon, het is zo'n plastic beker van difrax met een schuin randje aan de onderkant, echt super! lekken ze iets minder,want dan kunnen ze de lippen er goed omheen doen. maar het is geen tuit beker. product van het jaar 2009 beker. super ding! tuitbeker was hier geen succes. dus dan maar niet..ook prima!