leuk vanmiddag even fotopapier gehaald en een "ouderwets" fotoboek, straks even boel printen en inplakken! heb ook een digitale/geprinte versie, maar zo'n ouderwetse vind ik ook wel heel erg leuk! dus maar even tot nu toe inplakken een aantal!
hey ilse: ik ben in overleg met huisarts weer begonnen met de pil, omdat ik toen al 3 weken aan een stuk ongesteld ben... heb vandaag contact gehad met de arts. moet nu 5 dagen stoppen en dan weer begiinnen stel dat ik dan weer bloeding krijg moet ik er die avond 2 pillen innemen. en dan even kijken hoe dat dat verder gaat. en anders weet ik het niet meer, wordt er zo depri van moet ik eerlijk zeggen. ben echt een kutwijf op dit moment tegen me vriend, ben echt super blij dat hij weer werk heeft echt geweldig. kan van jamy genieten maar vind het ook verschikkelijk als hij huilt. weet niet kan niet zo veel van hem hebben op dit moment. dat is die hormonen. weet niet goed kan het niet zo goed omschrijven voel me gewoon zwaar klote en kan er ff niets anders van maken. sorry meiden voor mijn geklaag, maar dat moest er ff uit *he dat lucht op*
hai meiden.. Hier weer een mopper kont de hele dag.. hij is echt niet in zijn doen.. Maar goed.. hij ligt nu in bed te protesteren.. De arbo was goed! Ik hoef niet te werken van hem! Iig de komende maand niet. Hij vind dat ik zeker een maand rust nodig heb. En of we moeilijk moeten gaan doen over die 2 maanden daarna.. tja dat vond ie eigenlijk ook van niet, maar daar komen we later op terug.
@Joa: Hopelijk werkt het, zijn er nog andere oplossing dan met de pil? Kijk je uit dat je niet depressief wordt? knuffel @Laura: oh das een heel ander verhaal dan eerst. Gelukkig maar!
Ik zou het niet doen. (tenminste niet regelmatig). Ik heb begrepen dat light producten in principe te weinig energie leveren voor de hoeveelheid voedsel. Als ze daar aan gaan wennen dan linken ze dus een grotere hoeveelheid voeding aan een bepaalde hoeveelheid energie. Geen idee of het waar is hoor...
rox wat voor streepjescodes heb je nodig, van de olvarit? Ik bewaar ze wel voor je. Ik geef wel eens een potje.
@jolan ik zou het ook niet doen denk ik @laura fijn nieuws meid kan je even ademen en je rust pakken @inplakken ik moet ook nog steeds veel inplakken maar heb telkens geen zin erin...
meid ik kan het me heel goed voorstellen. Waren jullie ook bezig om zwanger te worden? Wordt er toch moedeloos van die cyclussen af en toe!
Meiden even een vraagje. Jason zit heel vaak als hij in zn kinderstoel zit of gewoon op schoot alleen maar met zn handjes te draaien. Hij maakt er vuistjes van en maar draaien. Zijn echt geen moment stil Herkent iemand dit??
ik geef altijd biogarde roer yoghurt, iets dikker en voller dan gewone yoghurt. en soms lees 1 keer pw krijgt ie iets van ons toetje......
@Mac: Fijn dat hij er iig geen last meer van heeft! @Sam: 2 honden, 1 kat en een vijver met kois. En dat zeeaquarium dan. Hoef me dus niet te vervelen . @bloempje: Aah arm ding, wel fijn dat het los komt en ze het eruit kan werken. @SR: Zoë wil echt GEEN tuitbeker, we oefenen dus regelmatig in bad met een beker. Ze snapt het aardig, maar het is zon geknoei dat we het voorlopig alleen in bad doen . @Rox: Ik had me vanmiddag voorgenomen ze voor je te bewaren. Maar heb het potje alweer in de kliko gemikt. Doe morgen een nieuwe poging voor je . @Jolan: Ik wil thuis bevallen, op een relaxte manier, misschien wel in bad. Ik wil geen maanden met kraamvisite zitten, maar een kraamfeest geven. Ik ga alleen nog maar de mensen een geboortekaartje sturen waarmee ik echt iets heb en niet omdat het zo hoort. Ohja en ik wil borstvoeding geven, of het iig proberen! Dat waren de belangrijkste dingen @Ilse: Ik denk niet dat het de bedoeling was, voor een winkel met tig beveiligingscameras, in zijn buik. Wel heel dom anders.. Ja akelig idee dat iedereen zomaar aan wapens kan komen. Fijne maatschappij waar we in leven . @Bloempje: Leuk! Vind het altijd wel iets hebben, handgeschreven tekstjes erbij @Joa: Jeetje wat een gedoe. Hopelijk zit je snel weer wat beter in je vel @Lau: Fijn dat het gesprek bij de arbo goed ging! Hele geruststelling zeker dat je nog minstens een maand kunt bijtanken? @Sam: Kijkt hij er dan ook heel verbaasd naar? Dat deed Zoë een tijdje, alsof ze toen pas in de gaten kreeg dat die dingen meerdere kanten op kunnen bewegen..
Heb Zoë een boterham met smeerkaas gegeven, merkte niks. Toen ook nog een potje met koemelk als avondeten en nog geen verschil!! Wel een beetje rode wangen, maar dat kan ook komen doordat ze moe was. Ze was iig niet huilerig ofzo, morgen nog even haar ontlasting aankijken... Durf het bijna niet te hopen Ga een filmpje kijken, ideaal heb hier alle filmzenders waarvoor ik zelf te gierig ben om ervoor te betalen haha .