juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @rox en heb je je audi al???:D Ohnee Porsche wilde jij he:p

2. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    Mac: Bedankt!!!!!

Aal: Nee heb er eigenlijk wel vrede mee moet ik eerlijk zeggen..
    Alles heeft tegen gezeten, en moet zeggen dat laat mij niet in de koude kleding zitten, merk dat het er nu nog uit komt en nu is jamy bijna 10 maanden
    Over dat niet ongesteld worden: Vond het altijd heerlijk om niet ongesteld te worden, alhoewel ik wel voelde dat ik een eisprong had hoor, klinkt heel raar maar voelde dat echt!!!
    maar werd toen weer plotseling ongesteld en dat niet een klein beetje nee met golven kwam het eruiot. en dat 3 weken aan een stuk, er was niet tegenop te boksen met maandverband en tampons... en dat vond ik zo vreemd,
    dus toen samen met huisarts besproken om weer te beginnen maar heb nu zoiets had het beter niet kunnen doen denk ik want ja

3. littlejamie

3 mrt 2010
    34
    0
    0
    @joan Ik voel mijn sprong altijd... dus is heel normaal... en soms erggg pijnijk...

Maar is het altijd zo druk op dit forum?

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier ook iemand die der eisprong duidelijk voelt, soms ook echt pijnlijk zoals L J zegt...

@L J tis is met tijd en wijlen erg druk ja, soms ook rustig, maar das zelden hahah

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

little jamie ik kort je naam ff af met L J scheelt typen... haha

6. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ja idd
    die eisprong doet heel erg zeer
    soms lig ik echt in me kaar gekrompen van de pijn ver schrkken

meiden k ga naar me bedje toe
    hoop da ik een beetje slaap

truste voor de mama papa en baby's
    tot morgen weer

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

truste joa!

8. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    het valt wel mee, door dat onderste randje, kunnen ze hun lippen goed omheen doen. tong eronder of erboven is altijd even wennen..hihihi:D maar ik hou met mn ene hand het bekertje vast en met mn andere hand een extra slab onder dr kinnetje gaat prima! kleine slokjes neemt ze dan en af en toe natuurlijk verslikken als het water toch te hard ging..:)

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @joa oke ik snap het meid! Ik voel mijn eisprong ook hoor, heeeel duidelijk. In de maand dat ik zwanger werd, had ik mijn eisprong toen ik moest werken, echt rot want ik kon amper normaal lopen en had dagdienst toen.....

@LJ ja het is wel vaak druk hier eigenlijk.....

10. littlejamie

3 mrt 2010
    34
    0
    0
    Hihihi is niet erg dat jullie me JL noemen hoor:D

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

thanx voor de tip!

heb jij er ook zoooo zin in????

12. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

jep, helemaal leuk!!! en op de site staat steeds...nog 11 dagen..nog 9 dagen...hahahaa wordt gewoon spannend!

vriendlief heeft toevallig dat weekend ook weekend weg met zn werk kwam ie vandaag achter. ook ergens in huisjes..:$ ik zeg.. toch geen kempervennen he??? maar nee.. gelukkig anders zitten we daar met 50 collega's van mn vriend..:(

lj, welkom! hier nog een meiske wat niet super snel is, maar gewoon gemiddeld. zit zelfstandig, rolt, kruipt of tijgert niet. en heeft nu net het begin van 2 tandjes. leuke foto zeg! mooi manneke!

o o mama, nou pak je zakdoeken maar... heb het boek gelezen.. vond het echt geweldig.. is wel een 2e WO film, weet niet of je dat leuk vindt? maar ik zeg aanrader!

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @LJ, welkom, hier een ventje wat in mijn ogen verschrikkelijk snel gaat, hij staat, probeert te lopen (maar valt om ofcourse, loopt wel aan je vingers) gaat zelf zitten 7/8 tandje komen door..
    en idd verschrikkelijk druk! Hij is zelf ook heel ontevreden nu, omdat t m allemaal net niet lukt.
    Maar gezellig dat je mee komt kletsen :)

Pfff ik ben kapot moe.. ik ga naar bed..

@ thanks voor de lieve reacties op de arbo :) ben idd een stuk rustiger nu hij "achter" mij staat. Hij vond idd dat de situatie wel heel erg veranderd was nadat ik vorige keer daar geweest ben.
    (heb nu ook oxazepam voor snachts te kunnen slapen, maar slik t niet want ik wordt daar zwaar duf en gaar van, kan echt niet met Collin nu!)

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

poehe voor jou gelukkig niet met je man en 50 collegae op 1 park haha.
    en voor hem gelukkig hoeft ie zich het weekend dat je weg bent niet te vervelen...
    jaja aftellen geblazen...

15. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    truste lau!
    fijn dat die doc het nu wel snapt.. lekker slapen, hoop dat collin tot morgenochtend 10 uur uitslaapt! :)

by the way, hoe gaat het met je gastouder en dr beeb?

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

@lau zou t ook niet slikken nu nee..., wel goed dat je t gekregen hebt.

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @bloem, ja gaat goed! lief dat je er aan denkt.. ze is thuis en moet rustig aan doen... maar gaat gelukkig goed :) met de kleine ook.. nog 6 weekjes :D

18. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

ja,helemaal leuk!! hoop dat sasha niet zo hoesterig is (ze had nu ook weer koorts) anders is zwemmen misschien niet zo handig, maar ja, dat zie ik dan wel weer! kan veel veranderen in een paar dagen!

hier eet sasha ook wel is pindakaas hoor, ze reageert tot nu toe nergens op, dus probeer alles een beetje te geven. ze vindt het alleen niet zo heel super, ze is echt dol op saks! en vis..:)

19. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

spannend!!! en daarna, blijft ze wel gastouder? of moet je dan een ander plekje zoeken voor collin?

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

@lau
    hoe ga je de opvang doen als ze bevallen is?

Deel Deze Pagina