Nee helaas nog geen porsche! haha, nog geen eens een fiets! Ben benieuwd hoe ik morgen naar mijn werk kom.. Hihi Ik denk met Ke in de rugtas en dan maar lopend
@maaike en sue... hoop stiekem dat ik thuis ben als ze gaat bevallen.. ze wil maar 2 weken verlof en dan wil ze iig Collin weer terug.. die andere kindjes zijn dan 6 weken bij een andere opvang..
ja dat zou idd fijn zijn! ik heb er wel goede hoop op hoor.. ze gaan waarschijnlijk niet al die moeite doen voor 2 maanden.. daar hebben zij ook geen zin in.. dus das mooi!
Ach maakt niet uit hoor. We redden het makkelijk zonder auto. Supermarkt zit hier tegenover, stad op loopafstand. We zijn rustig aan het kijken, geen haast. Morgen breng ik hem naar het werk (das het voordeel van bij hetzelfde bedrijf werken) en dan ga ik door naar mijn lokatie. Ik werk toch maar halve dagen, dus kan hij me weer naar huis brengen... Ik wist al dat de auto wegging, was alleen iets sneller dan verwacht. Maar voor een goede prijs, dus dat is allang goed! Enne... Is ook meer gein van mij hoor, vind het leuk om hem er mee te pesten, haha
Hoeft niet hoor, kom niets tekort hier... Enne anders mag hij gewoon lekker gaan fietsen, hij heeft er wel 1 !!!
@rox hahahah nog geen Porche Meiden wil jullie nog even bedanken voor jullie lieve reacties op mn hyves maar ook hier!!!!
Ik was ook niet van plan om altijd weg te blijven, maar ik ga niet meer elke dag mee kletsen Het voelt nu wel goed hoor! Thnx for asking!
Sam, ik vind je haar op je profielfoto op hyves echt mooi zo! Staat je goed... Mama, maakt niet uit hoor dat je het potje hebt weggegooid! Ik ben blij met alle kleine beetjes! Bedankt dat je eraan gedacht hebt! JL welkom hier!
Dank je wel. Die foto is echt al heel oud zeker 5 jaar ofzo...Maar ik had toen zeeen van tijd hahah en vond het toen leuk om mn haar in de krul te zetten (verfde het toen ook heel vaak). Maar nadat ik die foto had genomen was mn kapsel al weer heel anders haha. Ik zou het nu ook wel weer eens willen maar dat lukt me niet meer en ik heb het geduld ook niet meer
Ik moet zooooo nodig naar de kapper! Laaste keer was toen Ke net geboren was. Ben er nogal makkelijk in, doe er nooit wat aan, wat jij zegt, geen geduld en ook geen zin om er tijd aan te besteden. Slecht eigenlijk...
Ja hier ook hoor ik ben al een jaar niet meer geweest, laatste x was vorig jaar op de HHB Ik laat het nu ook gewoon hoor, heb er ook nu ff geen geld voor omdat we alles nu gaan sparen voor het nieuwe huisje
Jaaaa!!! Want dat duurt niet lang meer! Ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden als Jason straks niet meer bij jullie slaapt! Misschien ga je het nog wel missen Truste Mac
Ja ik denk dat ik het wel ga missen hoor...Nu is het als ik wakker wordt, Jason die lacht als ie me ziet of snachts dan ziet ie ons ff als hij moet huilen.... Sorry als ik zoveel over nieuw huisje praat maar ben zo blij dat we iig op iets vooruitzicht hebben dat het beter gaat worden!