super dat het zo leuk was lau! Ik zat ff te kijken op die website, vind het ook wel leuk, maar lees niet dat het 330 euro per kwartaal kost? Pfff dat vind ik een beetje duur
maar mijn zusje geeft zelf dans en gym lessen aan 1,5 + jarige..en die wilde weten wat ze dan pcies voor de baby;s doen.. Dus daarom gingen we.. ik kan dat never nooit niet betalen
ik zat net te kijken en bij ons wordt er ouder en peuter gym georganiseerd voor 25 euro per kwartaal! Is vanaf anderhalf jaar... nou dan wacht ik nog wel even en doe ik dat
ja pcies.. maar das toch andere gym.. dit is 1 grote zaal. hele vloer is zacht, met allemaal toestellen voor kinderen, maar echt Turn toestellen, in leuke kleurtjes enzo..
Gym met kleintjes wat leuk!!!! Hihi jamie geeft mij gratis gym met zijn getijgerd... man lief heeft nog steeds geen traphek besteld... Gelukkig deze maand... want ja de stoelen liggen hier letterlijk op de grond Helaas hier niet de hoge inkomens om te gymmen en zo.... ik doe veel aan kleding donatie, en bestel op hyves kleding... (worden gratis weggegeven... je betaald verzend kosten... en veder kan je soms en bananen doos kleding bij elkaar verzamelen... voor jezelf zowel je kleintje en natuurlijk speelgoed)
Mama, thanks! Heeft Zoë nog gereageerd op het eten? Mac, jammer dat de HA het niet heeft kunnen zien Geld doneren aan vreemden, ben er ook niet zo voor, Je weet tenslotte nooit. Ik kan ook een verhaal ophangen op internet. Ga het topic straks even lezen du smisschien oordeel ik te vroeg, maar ben nogal wantrouwend.
Even zonder bij te lezen... Zoë was vanochtend vroeg wakker, beetje hoesten. Wilde om half 10 alweer naar bed. Had afgesproken om even langs mijn opa en oma te gaan en daar weet ze opeens doodziek! Huilerig, doodmoe, hele lelijke hoest. Gelijk naar huis en getempt, 39,5. Bah vind het maar niks, ze heeft nog nooit koorts gehad! En zeker niet zo vroeg op de dag, hoop niet dat het vanavond verder gaat oplopen... Heb haar net een flesje water gegeven en ze ligt nu te slapen. Met een zetpil kan ik beter tot vanavond wachten hé?
@mama, hmm ik zou haar met zulke koorts wel een zetpil geven.. Maar goed dat komt omdat Collin kans op stuipen heeft dus zodra hij koorts krijgt krijgt hij om de 4/6 uur een zetpil!
Ze mag er 3 per dag met tussenpozen van 6 uur. Als je er nu 1 geeft, mag ze er weer 1 voor het slapen gaan! Wat vervelnd voor haar, beterschap!
@debby leuk!! ben benieuwd wat je er van vind Ik kan niet slapen.. eerst de glazen wasser, nu de tuinman die bezig is met grasmaaien.. wat denken die mensen hup tis mooi weer gaan met die banaan? Ik ben al een slechte slapen, laat staan overdag met geluidjes...
ben ook nog is ongesteld, dus nu maar met kop thee en zak pinda m&m's kleren voor mij bestellen op internet hihi
Haaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *komtzwaaiendfflangs*, hoop dat het goed gaat met jullie allen. Ben druk bezig met de grote schoonmaak, heb een kick gekregen door de zon *hypertvandeenergie*. Ben gisteren om 2u gaan slapen en om 6u er alweer uit omdat de kleine moest eten. vanochtend waren haar oogjes potdicht, opgzwollen en eromheen was rood. Ze heeft AB gekregen van de ha, dus ben benieuwd... En nog steeds geen ongie te bekennen... Ik ga weer verder, kom vanavond bijlezen en reageren. Knuff *SMAK*
@Lau: pff wat een nacht! Nog een nachtje en dan kun je even bijtanken @Mac: Jammer dat je te laat bij de huisarts was. Ben toch wel benieuwd wat het is! @Sarah: Oei hoop dat je contract toch verlengd wordt! @Debby: Vreemd, die buikpijn en nog niet ongesteld. Goed idee idd om ff langs je huisarts te gaan. @Lau: Klinkt leuk dat gymen! Is die 4-12 maanden groep niet veeeeel te saai voor m? @Guusje: Joehoe Lucas weer aan het rollen, goed zo! @Rox: Heb een etiketje voor je!!!! Geen idee doordat ze dus zo ziek is opeens. Probeer het als ze weer beter is nog wel een keer.. @Lau: Hmm je maakt me bang haha. Ze ligt nu al in bed, ga wel af en toe kijken of ze niet stuipt.. @SR: Lekker hoor als dalijk alles aan kant is. Beterschap met je meisje..
Dus er zijn meiden meschien zwanger :d cool..... Pfff tand 7 is door an het komen... laat jamie lachen zodat ik beter kan kijken... en ja hoor... zie al het gaatje voor nr. 8 :S dammm gaat snel zeg
Heb je iets van hoestdrank in huis? Anders gewoon de HA bellen hoor als het erger wordt! Kan hij even goed in de gaten houden dat haar longetjes schoon blijven!
Ach de arme meid... nooit leuk als de kleintjes ziek zijn... jamie is snot verkouden geweest van de week... gelukkig nog niet echt ziek