@Rox: Nee heb helemaal niets hier, ben bij mijn ouders in huis. Manlief gaat zo naar de apotheek hier. Ik kijk even hoe ze dalijk wakker wordt, mss dat dat slapen haar goed doet.
Stomme vraag, maken kinderen geluid tijdens een koortsstuip? Als je weet dat ze opeens hoge koorts hebben kun je er rekening mee houden, maar stel dat ze 's nachts opeens koorts krijgen en een stuip krijgen. Hoor je dat dan?
Hey meis Zoverre ik heb begrepen hoor je dat niet... het komt ineens... hoop niet dat zo iets gebeurt schat... Vande week mee gemaakt bij iemand echt... je schikt je de tering...
hallo meiden, jamy is weer APK gekeurd hoor!!! 10050 gram en 71 cm flinke man maar netjes in de curve
Samanthi ??? Profiel - hyves.nl Dames hier een filmpje van Jason die zo draait met zijn handjes. Tis een kort filmje maar dat doet hij dus de hele tijd als hij in zn kinderstoel zit of op schoot.
Dames net traande mijn dochter en in die traan zat een beetje bloed, moet ik me zorgen maken of hoort dat bij een ontstoken oog?
Ik heb zelf al meerdere malen flink ontstoken ogen gehad, maar heb nooit bloed in mijn traanvocht gehad. Ik zou gewoon even naar de huisarts bellen!
Ik zou ook ff je h.a bellen meid!! @natja dank je hihi! Thnx dat je ff gekeken hebt ik vind het zelf toch gek dat hij dat doet hahah maarja zal wel normaal zijn
@sam, heb je filmpje gekeken, maar niks raars meis, gewoon iets dat ie leuk vindt om te doen, net als dat bram zijn armen in de lucht gooit.... maak je geen zorgen!!! al gereageerd op de woningen? kon toch vanaf woensdag?
zo hier wat nodige boodschapjes gedaan.. en ff lekker buiten geweest bram tijgert achteruit de kamer door en in de oven staat lasagna... op tijd eten want ik ga om 18 uur met mn collegae op kraambezoek... hondje is met uitlaatservice mee geweest, weer zwart thuis gekomen ipv golden....(retriever).. en heeft volgens mij van alles lopen vreten in het bos, want hij heeft net gekotst... gelukkig in de tuin, waar hij ligt te drogen hihi...
@Sam: Ziet er niet vreemd uit hoor, volgens mij heeft ieder kindje wel zoiets. Bram doet zijn handjes omhoog, Zoë wappert . @Mac: Jij blij dat ie in de tuin heeft gekotst ipv binnen. @SR: Zou even je huisarts bellen, ik heb nog nooit bloed gehad bij een ontstoken oog. Zoë om 15.00u uit bed gehaald met 39 gr. Ze viel na het eten op schoot in slaap, dat heeft ze niet meer gedaan sinds ze 3 maanden was! Nu ligt ze weer in bed... Ga nu ff op het besloten forum kijken.
@mama, arme Zoe!! @sam, niks raars hoor dat heeft collin ook een tijdje gedaan nu klapt ie de hele tijd! Pff hier een mopper mannetje...Wil niet slapen, niet eten.. heeft zijn fles uit gekotst, weer 37.9... Hij is echt niet te genieten de afgelopen week.. Ben eerlijk gezegd blij dat ie morgen even mee gaat oma (erg he?? mis hem wel heel erg hoor dan, maar kan ik even opladen... en dan kan ik t weer hebben als ie zo is, nu heb ik echt zoiets van please Collin hou op! )
Is helemaal niet raar dat je dat denkt hoor, het is logisch dat je even wat tijd voor je zelf wilt. Collin heeft het vast ook naar zijn zin bij oma
@mama arme Zoe beterschap voor je kleine meisje!! @mac druk dagje gehad dus, gelukkig heeft je hond in de tuin gekotst anders kon je weer dweilen, leuk dat Bram achteruit tijgert! @laura logisch dat je het fijn vindt dat je van het weekend ff rust hebt, is niet raar hoor!
Thnx voor het kijken meiden, dan maak ik me tenminste nu niet zo een zorgen!! @woning ja we konden wel gisteren reageren maar de urgentie geldt nog niet dus we reageren vanaf volgende week en nu waren er ook geen passende woningen Het dressoir staat inelkaar!! Het ziet er echt veel beter uit nu. Weet alleen niet meer waar ik mn lampjes gelaten heb en mn fotolijstjes....