juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

ja hoor... maar niet alle winkels hebben ze

2. Kejay

Kejay Niet meer actief

Wij gebruiken de flessen ook minder vaak. Ze heeft er 1 op het KDV, bij oma 1 en hier 1 (en 1 op voorraad voor het geval dat). Waar ze eigenlijk maar 1x per dag uit drinkt (woensdag en weekend 2x).

Ik wil de fles nog wel eens even laten staan op de salon tafel, en tja, die lekker melk kan Luna niet weerstaan!!! Eigen schuld dus. Ik heb tot nu toe de ventieltjes kunnen redden, maar ze zijn nu op en die andere aan vervanging toe...

Waar koop jij ze? Prenatal?

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Heb er echt nooit aan gedacht om die dingen te vervangen, ze zien er ook gewoon nog als nieuw uit. Scheelt wel dat ik 4 flessen heb en deze 'pas' een maand of 5 gebruik. Toch maar eens verwisselen!

Ja hij zit in de jacuzzi. Maarja, hij zit te lezen dus ik voel me niet geroepen om de kou te trotseren :D.

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Oooh ik ben jaloers, mijn ouders bellen net vanuit Marokko. Ze hebben een auto gehuurd en zijn op de bonnefooi rond gaan rijden. Ik wil ook weer! Ze zijn nu op zoek naar een leuk marokkaans jurkje voor Zoë :D.

5. littlejamie

3 mrt 2010
    34
    0
    0
    @Mama Dat is idd erg jammer... jamie drinkt uit de grootste slanke fles van Difrax zijn sap bij elkaar drinkt hij tegen de 700 cc soms :S maar ja hij heeft momenteel weer 2 tanden die komen

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Geen idee eigenlijk wat normaal is.. Ik zelf drink bijvoorbeeld heel weinig, terwijl mijn man wel 2 liter op een dag drinkt. En we zijn allebei gezond ;).

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik wilde dat van de week op het cb vragen, wat een normaal aantal cc is voor sap/thee/water per dag (buiten de melk dus) Maar b en het vergeten te vragen.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    emma drinkt bijna niks buiten haar 3 flessen om. Ik geef haar wel een tuitbeker of soms fles met water of sap maar na 1 of 2 slokjes wil ze al niet meer.

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier wisselt het heel erg, de ene dag maar 1 flesje (kleine Difrax S) en dan weer 2 flesjes.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bleh... man is al weken steeds s avonds aan het werk of net wanneer ik vrij ben. We hebben al een hele tijd niet samen gegeten (alleen maandag toen zijn we uit eten geweest natuurlijk :)) thuis. Wordt gek van het alleen zitten. Dan ga ik zitten piekeren en daar heb ik geen zin in. Ik hoop dat mijn patroontje morgen binnen komt, dan ga ik ff ergens een stofje halen en naaien!

Gelukkig gaan we zondag lekker een nachtje naar een hotel met emma.

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Deb: Ongezellig hé dat alleen zijn. Heeft hij het altijd zo druk of zit hij nu (zoals de mijne) gewoon in een drukke tijd?
    Leuk, waar gaan jullie heen?

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    debby, ik vind alleen zijn ook vervelend.
    ben echt een gezelschapsmens.
    Veel plezier zondag.

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    *breekt in*
    hallo meiden
    lang lang lang geleden.. ja ik hou het echt niet bij.. maar moest aan jullie denken ineens..
    denk wel vaker aan jullie als ik jullie namen (buiten dit topic0 zie staan.
    ik zie (onder debby's banner) dat jullie een weekendje weg gaan samen. gezellig! waar ga jullie heen en met wie allemaal?
    verder alles wel goed? zijn jullie kinderen ook zo vaak ziek?
    nou goed, zal geen duizenden vragen stellen.
    wil jullie een fijne weekendje samen wensen
    *breekt uit~*

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    #4694 Adnalie, 5 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
    hoi pixie!!!!
    Alles goed met jou?
    leuk iets van je te lezen hier.

Een aantal kids zijn hier idd wel wat aan het kwakkelen. Gelukkig heeft lieke er tot nu toe weinig last van (*klopt af*)

Volgend weekendje gaan we naar de kermpervennen met mac, kuide, debby, bloempje en ik.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Mijn man werkt in de horeca en heeft nu toevallig een paar weken in de keuken gestaan omdat zijn collega ziek was en nu weer een ander op vakantie is vandaar...

We gaan naar Callantsoog. We hadden nog van die bonnen van de fletcher. We gaan lekker zwemmen met Emma en gewoon ff relaxen.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    pixie, ik kom jou ook overal tegen :) Wist niet dat je hier ook bij hoorde!

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik bedoelde natuurlijk pxie, ipv debby :D heb het even veranderd in mn vorige bericht hahaha

18. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

*Breekt ook even in*

ook 1 hier van lang lang geleden :)
    zag idd ook onder debby haar banner dat jullie gezellig
    weg gaan...wat onwijs leuk dat jullie zo close zijn geworden dat
    jullie zelfs een heel weekend weg gaan! ;)

Meiden heel veel plezier en geniet ervan!!!....met of zonder kids trouwens??

groetjes van Debby!

*breekt weer uit*

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @jolan je bedoel pixie denk ik ipv debby ;)

is wel een klein clubbie maar neit minder gezellig!
    fijn dat lieke niet zo veel last heeft van ziek zijn. hier sind midden januari steeds zwakke immuun.. bronchitis, toen buikgriep, dan verkouden en lijkt weer op bronchitis..
    Eva was 400gram afgevallen van de buikgriep. en nu ze weer ziek is eet ze weer weinig.
    zag wat over drinken.. moet eerlijk zeggen dat Eva nooit meer dan 500cc drinkt en soms moeten we al blij zijn dat ze NET 300cc binnen heeft gekregen.

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi debby :D

Wat leuk om wat van jullie te lezen!
    De kids gaan ook mee :D

Deel Deze Pagina