juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

LJ: Dat zal een flinke knal zijn geweest! Nu heb je dus geen wagen meer? Maandag naar de fietsenmaker of ga je mp afzoeken voor een andere?

@Marloes: ik ben sinds oktober in dienst. En heb een jaarcontract, dus helaas kan ik er nu geen gebruik van maken. En zit me te bedenken dat ik te ver weg woon (ik krijg km geld en dan moet ik met de fiets naar mijn werk). Om nu van brabant naar rottjeknor te gaan fietsen???

2. littlejamie

3 mrt 2010
    34
    0
    0
    Ik zou haast een nieuwe nemen :S..... hoor verhalen dat de Cruiser nog meer mankementen heeft :S

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jamie dat is schrikken zeg! Ligt he daar nog steeds in dan, die bak is toch heel klein?

marloes, probleem is alleen dat ik nooit regelmatig ben geweest. Ik heb het nooit bijgehouden maar weet wel dat ik gedurende de 4 jaar dat ik met mijn ex ging (ik was niet aan de pil) me wel 20 keer heb afgevraagd waarom ik nog niet ongesteld was en wel 10 keer bij de dokter heb gezeten. Maar die zei telkens dat het niks was, zelfs toen het een keer een jaar wegbleef vond dat de dokter dat normaal. Vaag figuur die vorige dokter van mij... Gek genoeg ben ik nooit op het idee gekomen om eens bij te houden hoe lang mijn cyclussen nou echt duurde.

fietsplan hebben wij op het werk denk ik ook wel (werk bij een grote bank die wel heel veel regelingen doet). Maar vrees dat ik dan mijn ov jaarkaart moet inleveren... ik zal eens informeren want ik zou best een een andere fiets willen. Die ik nu heb is een zesdehands rammelbak van een tientje.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wel goed voor je conditie :)

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meehelpen en meedenken doet ie wel hoor. Hij doet bijvoorbeeld het grootste deel van het huishouden, stofzuigen, dweilen en badkamer schoonmaken zijn zowieso zijn klusjes, dus ik heb geen klagen.
    Hij heeft alleen het ouderwetse idee dat als je er te veel mee bezig bent dat het dan nog langer duurt. Heb het eens gegoogled (hoezo ik ben er niet mee bezig :S) maar volgens onderzoek schijnt dat wel onzin te zijn...

6. littlejamie

3 mrt 2010
    34
    0
    0
    Nee... hij ligt van de cruiser in de kinderwagen.... hij paste met 4 maanden ongeveer niet meer in de bak... wou hij ook niet

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je mag de fiets ook gebruiken om bv naar de carpoolplaats of bushalte te fietsen...

enne ik doe er ook aan mee, maar nog nooit op de fiets naar m'n werk gegaan hoor. Niet zo'n strenge directeur ;)

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jolan ja ik heb ovulatietesten gebruikt. Was er van overtuigd dat ie rond dag 28 positief was, maar ik vind die krengen altijd zo moeilijk te bepalen wanneer ze positief zijn.
    Het zou theoretisch gezien ook nog een missed abortion kunnen zijn, maar dat denk ik niet hoor. Maar goed, dat mag de dokter bepalen :)

9. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Dan kom jij toch een keertje met de fiets naar mij toe :D

Dan voor te stellen dat mensen dat voor hun pleizer doen tijdens hun vakantie :$

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    maar je hebt ook een quinny zapp toch? Anders blijf je die gewoon gebruiken? De maxi cosi kan daar toch ook op of vergis ik me weer...

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja idd... reno lacht me altijd uit als ik het raar vind dat nutteloos rondfietsen een hobby is... hij heeft een keer voor de gein het ijsselmeer rondgefietst. Mafkees

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hmmm misschien dan toch idd maar eens vragen aan de dokter... maar ik duim dat het 'gewoon' raak is.

je mag dus op de fiets naar het station, dat is al genoeg om mee te mogen doen

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja is goed, dan vertrek ik nu ben ik er over 3 maanden, roep je alvast een ambulance op?

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ok dan doe ik het denk ik van mijn winstuitkering, scheelt nog eens extra belasting! En ik ga hem dan ook echt gebruiken voor het station, dus ik ga eens informeren! Alleen weet ik het niet helemaal zeker want ik dacht dat je moest kiezen tussen ov jaarkaart en fietsplan, anders krijg je volgens mij een jaar traject kaart en kan je niet door heel nederland reizen (ze zijn niet verplicht om die te geven)

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hier nog 1

16. Kejay

Kejay Niet meer actief

Geen fietsplan hier... Denk dat mijn baas er niet aan wil. We hebben het wel eens gevraagd, maar hij "zegt" dat het niet kan :(

17. Kejay

Kejay Niet meer actief

Zelfgemaakte guacamole is lekker!!! Met doritos chips, hmmmm. Goede tip van Sarah, die is toch guacamole verslaafd???

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Steph: Leuk, de eerste schopjes! Wat gaat dat hard zeg, je bent alweer bijna op de helft!

@Joa: Vervelend dat Jamy zo doorlekt ’s nachts. Misschien een grotere maat luiers proberen? Er zijn ook mensen die een maandverband (niet zo’n plastic geval, maar zo’n ouderwetse) aan de binnenkant, bovenkant van de luier plakken.

@Jolan: Uhm ben de naam kwijt maar het gaat over ’n Duitse vrouw die trouwt met een Egyptische man, daar gaat wonen en vervolgens een kloteleven krijgt en niet meer weg kan doordat hij haar paspoort heeft. Waargebeurd, erg triest… Ik lees het liefst dramatische verhalen, zoals mensen huilen bij een film, kan ik huilen bij een boek :D

@Lau: Gek dat hij ’s nachts nog honger heeft, hij eet best veel overdag. Heb helaas geen tip voor je…

@Marloes: Dat doe je goed, een Bugaboo voor € 10,00!

@Jolan: Arme Lieke ook al ziek. Zoë had 3 weken geleden ook buikgriep, heb haar gewoon aangeboden wat ze altijd krijgt. En tussendoor extra drinken, iets wat ze heel lekker vindt, dan drinkt ze meer.

@Debby: Het is ook vermoeiend, dat tijgeren de hele dag! Balen dat je nog niet ongesteld bent en geen positieve test hebt :(

@Ilse: Haha heb jij ook zo’n kleine Pitbull. Gelukkig hebben ze op deze leeftijd nog geen zweetvoeten ;). Ik ben ook nog op zoek naar een grote mamafiets, maar nog niks gevonden…

@LJ: Dan schrik je je idd ook rot, was ie niet te hard opgepompt?
    Mss een 2e hands kinderwagen via mp zoeken?

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ben Move Like M.J. aan het kijken omdat een vriend van mijn broertje eraan mee doet. Maar damn wat een langdradig programma. Hij is door dus hoop dat de volgende uitzendingen wat boeiender worden ;).

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o is het niet leuk? Ik zal het even aanzetten. Ik kijk nog steeds bijna nooit tv. Maar ach, mijn internetverslaving compenseert dat weer :)

Deel Deze Pagina