@mama: Altijd leuk als er bekende aan mee doen. Ik heb het niet gezien. Lijkt het op dat dans programma van sbs6? Heb je toevallig al"proefritjes gemaakt op fietsen. dan kan ik misschien enkele weg strepen. @Rox: Hoe is het met de billetjes van Ke afgelopen? @Deb: ambulance is gereserveerd voor je
bedoel je mij ilse... haha.... ik heb zeker de ideale man die altijd meehelpt en veel doet ja... meedenken valt wel mee, dat mag wat meer... maar mag idd wat dat betreft niet klagen.... goed onthouden ilse!
@Debby: Ik heb een internetverslaving en kijk ondertussen TV, nog erger @Ilse: Nee, weet zo geen merken en types... Maar kreeg een site met B merk fietsen, speciaal wat modellen voor lange vrouwen. Ik ben niet zo'n fanatieke fietser, dus hoef ook niet persé een fiets van super kwaliteit te hebben .
zo net trug van werken... ga nu lekker naar bed, morgen om 6 uur de wekker weer... weer werken... truste
Truste en werkse alvast Mac! @Ilse:Heb 't ff opgezocht Welkom bij Thea's BikeShop en www.fietskopen.eu volgens de fietsenwinkel hebben ze hier hogere fietsen, alleen geen grote merken.
Oke thanks! Ik neig toch naar een moederstuur. Ik ga die denk ik bestellen. Als dat niet helpt ga ik een normale fiets aanschaffen en zet daar het stuur op. Volgens mij is dat nog het voordeligst en heb ik de beste kwaliteit voor een normale prijs. @Mac: slaap lekker en werkse
net lieke nog maar een klein flesje gegeven. Vind het nu belangrijk dat ze wat vocht binnenkrijgt en ze was wakker, dus maar gewoon gegeven. Ze hoest veel en heeft vuurrode billen door de diarree. Ach mn arme meisje Ze is echt helemaal niet haarzelf, een hoopje zielige baby Aan de andere kant is ze echt heel sterk want ze huilt eigenlijk helemaal niet (alleen op het moment dat ze overgeeft). Trusten!
Arme Lieke, beterschap! Ilse, hopelijk is het moederstuur een oplossing. Als je toch een andere fiets nodig hebt, let dan op de framehoogte. De meeste modellen zijn in verschillende groottes te krijgen en een fietsenwinkel kan vaak wel regelen dat je een bepaalde maat kunt proberen voordat je de fiets koopt. (Ik heb nu een XL, klinkt niet goed maar fietst heerlijk )
Met de billetjes van Ke is het goed!!! Zarqa (heb ik het goed?) of Sudo met maizena!!! Wonderspul die maizena, een dag later was het rode al weg, alleen waren haar schaamlipjes kapot . Dat is sinds vandaag weer helemaal genezen, nu preventief blijven sprayen/smeren! Ke net uit de plantenbak gevist, zit ze met de aarde te spelen! Alles onder, vies kind! Sinds een paar dagen kan ze zwaaien, iedereen -ook op straat- wordt vrolijk toegewuift door onze kleine meid, zo schattig! En als ze dan reageren, schreeuwt ze het uit van plezier... Arme Lieke, hoop dat ze snel opknapt!
wat een vreselijke nacht. Lieke heeft tot 3 uur prima geslapen, maar toen begon het. Ze was niet meer stil te krijgen. Vuurrode billen, zodra ik erover heen ging was het krijsen. Flesje gegeven, toen om 4 uur in slaap gevallen bij mij in bed en heb haar terug gelegd. Toen werd ze om 5.30 alweer wakker, weer hetzelfde verhaal. Nu ligt ze eindelijk weer inhaar bedje. Ze was kapot, maar nu hoor ik haar kletsen (ben allang blij da t ze nu gewoon in haar bedje kan liggen zonder te krijsen). Pffff kreeg ineens weer terugblikken naar de eerste weken van lieke, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! En dan te bedenken dat er nog steeds kids zijn die 2 keer per nacht minimaal wakker worden.
hey meiden, ik heb ff jullie advies nodig!! ben sinds 4 dagen weer ongesteld maar nu sinds gisteravond heb ik hele erg buikpijnen onder in de buik. nu als ik druk zet of naar de wc stroomt het bloed ergewoon uit, echt niet normaal zo veel (sorry voor het vieze praatje) maar weet ff niet meer wat ik moet doen zo heftig wordt er gewoon beetje bang van, en wat licht in me hoofd moet ik zeggen!!! meiden wat kan ik doen????
Hoi meiden! Het is nog een beetje vroeg, maar wat vinden jullie van dit jurkje voor emma dr verjaardag? Is van het merk Bonnie Jean, zulke fantastische jurkjes hebben die. Zat even te kijken op ebay amerika en ik denk dat als de kinderbijslag binnen is dat ik daar wel wat ga bestellen. Niet eens zo heel duur. Omgerekend rond de 30 euro per jurkje. Dat betaal ik ook voor een tweedehands kate mack of jottum jurkje. Verder heb ik vanmorgen heel erge krampen dus ik heb goede hoop dat mijn ongesteldheid vandaag eindelijk door gaat zetten.
Jolan, arme Lieke en jij... Voor die rode billen is maizena een hele goede oplossing. Een klein beetje erover anders gaat het klonteren en schuren. Super spul, voorkomt dat de billen verder aangetast worden. Werkte super bij KE!! Debby, ik vind hem leuk! IK hou wel van dat soort jurkjes! Cute
Zo... De fisher price swing, maxi-cosi en easybase naar zolder gebracht. Kleine meid heeft de priori nu in beide auto's... Pfff, wat is de tijd hard gegaan en wat zijn ze groot! Ik had een tijdje terug geschreven dat ik die priori zo hard vond. Ik heb een stukje polyether gekocht van 2 cm en helemaal op maat gemaakt als onderlaag (onder de bekleding). SUPER!!! Ze zit nu heel comfortabel. Ik heb even gevoeld aan die duurdere stoeltjes en er zit geen verschil meer in! Ben er heel blij mee. Dat voor nog geen 14 extra voor 2 stoeltjes.
Het is denk ik een fase ofzo. Misschien krijgt ze tandjes ivm de vuurrode billen? Emma was vannacht ook 3 keer wakker maar niks van gemerkt want reno was eruit gegaan Daarintegen mocht ik er weer om 7 uur uit. En nu ligt ze al weer vanaf 10 uur in de box te slapen.