heb even de HAP gebeld, moest het even aankijken en morgen contact leggen met eigen huisarts... nog niet veel verder mee gekomen dus zie je wel weer ik hoop echt dat alle kleintjes gauw opknappen, hopen dat het weer ook een beetje mee gaat zitten kunnen we allemaal lekker buiten gaan genieten
@ilse geslaagd voor een stuur? of fiets? @lau hoe heeft collin zijn 2e nacht geslapen bij oma? en hoe was de verjaardag? @jolan, hoe is het nu met lieke?
fijn!!! hopen dat het binnen blijft! en anders als het kan lekker even zonder luier op bv een plastic kleed of handdoek eronder... even aan de lucht drogen doen dr billen ook vaak goed.. dikke knuff voor lieke!
@marloes, goed bezig met de kinderwagen! @mam, tja hoe lang kan een luchtweginfectie duren? 1 a 2 weken gok ik? met ab moet het na de kuur wel beter of over zijn... anders vraag ff de ha. @joa, vervelend zeg, hopelijk wordt het snel minder, klote dat je van de hap niet veel wijzer geworden bent...
hier gewerkt tot 3 uur, lekker gefietst met ons 3 en ik erna nog ff gefietst met de hond. lekker spinazie met ei gegeten, smullen vond bram... nu ligt ie lekker te slapen... en mams te luieren, morgenvroeg weer werken
@mac: We zijn niet meer naar de stad gegaan. We hadden een verjaardag en dat zou te veel gehaast worden. @mama: Doe je ook de poep met een washandje eraf deppen? @Joa: Dat schiet dus niet veel op.
Zo mama Laura is weer terug.. Collin had vanacht slechter geslapen, 23.30 fles 04.00 knuffel 05.30 fles daarna niet meer geslapen tot 12.00 in de auto terug naar mij. Hij was dan ook niet te genieten op de verjaardag, dus hij is daar maar 30 min geweest.. hier thuis was t wel weer oke. Hij ligt alleen zonder laatste fles in bed want hij was totaal uitgeteld. Maar aangezien hij de laatste avonden toch om 23.30 komt maak ik hem wakker voor dat ik ga slapen, als hij zelf nog niet wakker is geworden. Verder gaat goed met hem.. tandje 7 en 8 komen door.. En hij kruipt zo lief.. dat kontje!! geweldig op zijn knietjes zo lief!!! en dan even zitten en weer verder kruipen.. ja meneer komt er wel
@Marloes: Sinds vrijdag, dus valt eigenlijk nog wel mee.. @Joa: Ik verloor vroeger ook veel bloed en menstrueerde om de 2 weken, kreeg zelfs bloedarmoede. Maar bij mij ging het door de pil weer over. Slik je die nog of was je daar nou mee gestopt? @Mac: Hebben we nog geen foto gezien van Bram op de fiets! Geef jij verse spinazie of diepvries? @Ilse: Ja met het eerste washandje veeg ik zachtjes de poep eraf en met het tweede washandje dep ik het verder schoon. Ik heb namelijk het idee (door het gekrijs van Zoë) dat die doekjes nog meer irriteren, zelfs de sensitive versie. @Lau: Fijn dat hij het buiten het slapen om zo goed doet! Alweer bijna 8 tandjes, snelle jelle..
@kindjes met kapotte billen, je moet eens die doekjes proberen als je zelf schrale plekken hebt ergens (of door diarree een schrale kont!) dat brand! ook zelfs de sensitive doekjes Ik doe t hier ook met washandjes als Collin pijnlijke bips heeft..
was eerste keer spinazie, heb gehakte spinazie uit vriezer gebruikt, ik maak nooit verse spinazie... vindt ik niet eens lekker haha, zo wel
@Mac: Verjaardag was erg gezellig. Ik houd van verjaardagen waar ook lekker gegeten kan worden en dat was vanmiddag het geval @laura: Leuk dat kruipen he, maar wel weer een stuk vermoeiender. Tandje 7 en 8! Vroeg me af wanneer het dan even klaar is met de tandjes? Of blijft het doorgaan?
als Thom zere billetjes heeft én hij heeft gepoept, dan leg ik hem lekker in bad en spoel ik alles lekker met de sproeier schoon.
ilse, idd heel sneu die billetjes. Eva heeft er dus ook last van. Het ziet er zo akelig uit, het ligt helemaal open mama, wat sneu voor Zoë dat ze nog zoveel moet hoesten. GEen idee hoe lang zoiets duurt. alle mama's die vragen hoe het met lieke gaat (en de rest ) Het gaat nog niet goed met lieke. Ze had nu net 39,6 en we zijn vanmiddag bij de ha post geweest. Had gister al contact gehad en toen zeiden ze dat als haar koorts niet zou zakken en nog steeds diarree had, dat ik dan weer moest bellen. Moest vanmiddag even langskomen. Alles nagekeken, waarschijnlijk 'gewoon' buikgriep. Moet oppassen dat ze niet uitdroogt en het aantal plasluiers in de gaten houden. Lastig met die diarree. Ach en ze heeft zo'n last van haar billen, ziet er zo pijnlijk uit. Ik heb haar over de dag kleine flesjes melk gegeven en ze heeft het gelukkig allemaal binnen gehouden. Ga zo lekker naar mn bedje toe, weet nooit wat de nacht ons brengt. trusten!