@jolan ja zou ik denk ik ook doen, als Jason niet lekker was gaf ik ook elke keer kleine beetjes over de dag verdeeld. Hopelijk is ze snel beter!!
Ik kom even zwaaien! Druk geweest en ziek. Maar nu gaat het allemaal een stuk beter met alledrie! Morgen is Stefan jarig dus ben er dan ook niet denk ik. ot snel
arme lieke (en arme ik) ze ligt al heel de nacht bij me, en maar jammeren en hoesten. ze is helemaal schor. net zich weer helemaal ondergepoept. dit wordt een lange nacht
@ jolan hoest nu? @ Sarah zwaai terug! Ik had coll om 21.30 Wakker gemaakt toen heeft hij een halve flesop. Daarna geslapen tot 5 uur, net hele fles op en ligt nu weer te pitten!
Sarah, gefeliciteerd met Stefan. Fijne dag vandaag. Kuide, gelukkig dat Collin weer wat beter slaapt! En natuurlijk beterschap voor alle zieke mama's en kindjes. Het minder shoppen voor jezelf en des te meer voor de baby herken ik trouwens wel... Kan me even niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst iets echt voor mezelf heb gekocht. Goed voornemen voor volgend weekend: de stad in . Prettige dag allemaal!
laura, fijn dat jouw nacht weer beter was. emme, idd shoppen voor mezelf is al lang geleden..... Hier echt een beroerde nacht erop zitten. Heb amper geslapen. Lieke heeft heel de nacht bij me gelegen, want ik haar bed bleef ze maar huilen (dan kan ik nu echt niet over mn hart verkrijgen) Vannacht had ze nog steeds hoge koorts en ze had zich zelf helemaal ondergepoept.... alle slaapzakjes lagen in de was en alle pyjama's ook, aaaaaaaaaaaaaaah!!! Zo lang ze bij mij lag op haar zij, sliep ze, maar ja... zo kan ik niet de hele nacht liggen dus probeerde haar af en toe op haar rug te leggen: wakker. Nou ik hoop dat mn meisje snel opknapt. Net was haar temp gezakt 38,4
*niet lezen op nuchtere maag * oh ja.... en ze heeft haar gordijn, wat 2 meter van haar commode afhangt, ondergepoept. Als ze hoest spuit het er blijkbaar uit. Was net haar billen aan het schoonmaken en het vloog nog net niet tegen mn hoogd hahahaha. Ik zoeken waar het wel lag, op het grordijn! sorry voor het smakelijke praatje
@Sarah: Gefeliciteerd met Steef! @Jolan: Jeetje wat een nacht, hoop voor jullie dat ze snel weer beter is. Moest stiekem wel lachen om je gordijn verhaal.. @Lau: Heb je nog even kunnen slapen na die vroege fles? Zoë werd vanochtend chagrijnig en huilerig wakker en dat is ze nu nog. Volgens mij zitten er 2 tandjes te vervelen. Achja, dan hebben we nu alles tegelijk en volgende week hopelijk weer een happy baby...
zou zeker even naar de huisarts gaan hoor!niet wachten! jammer en hoesten klinkt niet goed! heel veel sterkte meis.. hoop dat lieke snel beter is!
*slikt net laatste hap weg* *oops... komt bijna weer terug omhoog....* wow, zouden ze daar kampioenschappen voor hebben?
herkennen jullie dit gevoel? als ik haar nu zo bij me neem omdat ze in haar bedje maar ligt te jammeren en niet wil slapen, ben ik bang dat ik straks met de gebakken peren zit..... Dat ze als ze beter is, ook snachts bij me wil liggen etc.... is dat stom, dat ik dat denk?
@Bloempje: Hoe is het met Sasha? @Jolan: Ja dat heb ik ook! Hoop niet dat het iets blijvends is. Maarja een ziek kind huilend in bed laten liggen is ook weer zoiets. Denk dat het wel weer over gaat als ze dalijk beter is, dat was hier iig wel na die buikgriep.