juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ze wilde wel naar bed, maar werd na een half uur weer wakker van een poepluier/buikpijn o.i.d. en dan kon ze niet meer slapen..

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja gister wilde lieke ook wel naar bed, maar vannacht en nu,zodra ik haar er in leg is het huilen :(

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Heb je haar al een keer een zetpilletje gegeven?

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja verschillende keren

5. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    yep, herken ik heel goed, sasha slaapt nu bijvoorbeeld met een speentje omdat dat het hoesten tegen gaat, en ook krijgt ze soms drinken snachts en neem ik haar bij me of pak ik r op en loop ik rond.
    maar heb het ook even voorgelegd bij het cb en hier zeiden ze dat als ze ziek zijn dat soort van "niet mee telt" omdat ze dan zowiezo anders in hun vel zitten, wel moet je op tijd kijken, wanneer ze niet meer ziek zijn en het dus een gewoonte kan worden.. no worries dus.. gewoon doen wat goed voelt om nu snel beter te worden of het ziek zijn te verlichten , de rest komt later!!!

6. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    staat haar bedje beetje omhoog? handdoek onder dr matras, en heeft ze ook veel slijm? rochelen met hoesten?
    hier helpt fluimicil junior erg goed daartegen, komt het goed los en kunnen ze makkelijker weghoesten/uitspugen..

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja ik geef lieke nu ook snachts een flesje, omdat ze overdag zo weinig binnenkrijgt, en ze toch vocht nodig heeft. Eigenlijk tegen mn principes. ze had nog nooit snachts een fles gehad
    Moet me idd ook niet druk maken erom, belangrijkste is nu dat ze snel beter wordt

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Echt vervelend voor jullie allebei, maar over een paar dagen is ze vast weer beter en heb je je vrolijke meisje weer terug! Aan dat idee moet je je vast houden ;).

@Bloempje: Ja zo denk ik ook, maar vind het dan zo lastig inschatten wanneer ze aan opknappen is of ze zich nog niet helemaal lekker voelt of misbruik maakt van de situatie..

9. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

heb over uur weer afspraak met ha, dus gaat ze even luisteren naar de longen, ze hoest nog wel heel veel, maar geen koorts meer.. AB doet zn werk en ook die puffertjes helpen wel goed.. is wel al iets levendiger,maar nog niet de "oude" vannacht ook veel wakker, hoesten, hoesten, hoesten..

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nee heb niet het idee dat ze veel slijm heeft, je hoort wel iets vast zitten als ze hoest, maar er komt niets naar boven ofzo.

bedje staat niet omhoog, dat is idd wel een goed plan!! Ze vind het nu namelijk ook lekker om tegen mij aan te liggen, hoofdje omhoog.Zodra ik haar plat leg gaat ze huilen.

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ach arm meiske.

hopelijk zijn ze vrijdag beter.......

12. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    daar gaan we wel van uit...:D

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Bloempje: Hoop dat haar longetjes dalijk beter klinken. Zielig is dat hoesten hé, wij kunnen nog rechtop gaan zitten en een keer goed hoesten maar die kleintjes niet..

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Manlief is ziek thuis, laat ie een potje honing uit z'n handen vallen. Overal glas en honing... Maar hij heeft het zelf opgeruimd :D

Zoë ligt in bed met 38,7 en een zetpil en Dentinox.

En het sneeuwt hier al de hele ochtend, alles wit. Ik blijf binnen tot het lente is ;).

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    awww al die zieke mensjes... wat zielig is t toch :(

BETERSCHAP ALLEMAAL!!!

Collin heeft van 5.30 tot 7.30 geslapen en daarna gespeeld tot 9.00 in mijn bed, terwijl ik elke keer weg dommelde en dan wakker schrok van owwww ships straks valt ie van me bed! :p

Hij is nu bij de gastouder..al zijn kunstjes aan t vertonen... ben zo trots! hij is een weekend weg en hij doet ineens van alles, drinkt nu ook uit zijn tuit beker!! *smelt*

Ik ga ff wat dingen regelen voor mijn auto enzo.. haat regel dingen.

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Jeetje nu weer een aardbeving in Turkije. Mijn ouders zitten in Marokko en hadden hagel, gebeurd daar blijkbaar haast nooit.

Gebeuren rare dingen in de wereld!

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Lekker dat hij vanochtend nog even geslapen heeft Lau!
    Vraag eens aan je moeder of Zoë ook een weekendje mag komen logeren, gaat ze mss ook eens uit een tuitbeker drinken ;).

Zijn er eigenlijk nog meer kinderen die alleen maar uit de fles willen drinken? Achja, als ze 12 is zal ze vast geen fles meer willen meenemen naar de middelbare school :D.

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    eng he soms

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0