Jeetje wat veel zieke kids! Heel veel beterschap allemaal. Hier is het helaas niet veel beter Isabella is vannacht van 24:00 tot 03:00 wakker geweest. Heb haar een flesje gegeven, maar zodra ik weg was begon het weer en even een aai over d'r bol of een speentje hielpen ook niet. Bij alles wat ik deed ging ze harder huilen zodra ik weg ging. Ik denk dat ze ook niet helemaal lekker is, ze heeft een flinke snotneus en Mika is ook zo verkouden, misschien dat er ook nog tandjes aankomen? Baal er wel van, het ging juist zo goed. Nu ligt mevrouw heerlijk te slapen, waarom zijn ze nou juist 's nachts zo vervelend van het ziek zijn We hebben dus maar 3 uurtjes geslapen Ga zo maar ff richting school, het is al weer bijna 12:00 zie ik.....
zooo net terug van de ha, longen klinken stuk beter, zit nu hoger in dr keel dus dat is een goed teken! kuur afmaken wel doorgaan met de ventolin, en de neusspray en fluimicil en volgende week maandag weer terug voor controle! 1 maar.... ze mag helaas niet zwemmen dit weekend...chloordampen is niet goed voor dr longetjes.. helaas.. maar ja.. niets aan te doen! nu racen naar het werk!
Mooi dat het beter gaat. Balen van het zwemmen, maar weet ook niet of ik met lieke ga zwemmen. Als ik zie hoe haar billen eruit zien, dan lijkt me dat niet fijn in een chloorbad....
@zwemmen @ weekendje weg.. is misschien een goed idee om dan gewoon niet te gaan zwemmen, ik vertrouw coll zijn oortjes ook nog steeds niet helemaal lekker...
Ik moest eigenlijk lachen om hoe je het hebt opgeschreven. Tis natuurlijk wel onwijs sneu. Beterschap met je meisje (balen van je nacht)
ja moest er ook wel een beetje om lachen (wat een vreselijke spelfouten zitter er trouwens in dat bericht....)
Het is mij niet opgevallen Jolan Aan iedereen beterschap. Is een beetje onpersoonlijk, maar ik denk dat ik sneller klaar ben met de kindjes die niet ziek zijn. Erg zeg. Ik hoop voor jullie dat alle kleintjes zijn opgeknapt voor vrijdag. Wel tof zeg dat jullie echt gaan!! Jammer van het zwemmen, maar wel verstandig denk ik hoor. Eva's linkersnijtandje (naast de voortand) komt door. Vandaar die zure luiers. En ben helemaal vergeten te vertellen dat ze zaterdagavond een los stapje heeft gezet van de tafel naar de bank. Ze staan dicht op elkaar en dat durfde ze net aan .
Had je de maizena al geprobeerd? Lekker zonder luier laten lopen anders. Ik vind echt zielig voor haar (en jou).
@ alle beebs, mama's en papa's beterschap!!! het zijn er helaas zoveel, snel beter worden allen... Bram is hier niet ziek, wel erg verkouden en hoest wel. maar heeft er niet heel veel last van... we zien wel wat we t weekend gaan doen.... komt vast goed! ik ben net trug van werken, boodschappen doen bram ophalen hond uitlaten..... nu ff relaxen met bram die nu lekker slaapt.
voel me echt een slechte moeder nu ik kan gewoon even niet meer tegen het gehuil van lieke. Heb haar op bed gelegd, maar daar blijft ze huilen.......
ja bij mij slaapt ze wel redelijk, maar dat 'wil' ik niet de hele dag..... Ik ben kapot (na 2 nachten niet slapen), heb even rust nodig.
dan ff lekker laten liggen op bed meis.... misschien heeft ze het huilen voor t slapen gewoon ff nodig...