Hallo meiden Hier ook net als Ilse even onpersoonlijk, voor iedereen beterschap!!! @jolan hahah dat gordijnverhaal....(had een nuchtere maag maar ik kan daar wel tegen, alleen kots niet haha) @ilse wauw wat knap van Eva!! Hier ook een rotnacht gehad. Sven was pas om half 12 thuis, dus geen blindedarm ontsteking..Ik word er sago van dat ze er maar niet achterkomen wat het is. Hij gaat vanmiddag naar de h.a met zijn vader (jaja die weet ons ook nog te vinden) en daar gaan ze zich even kwaad maken, de assistentes hebben het namelijk ook over hem gehad, maar is beetje lang verhaal. Jason was om 2.15 ook wakker, tandje komt door hij heeft ff bij ons gelegen toen ie rustig was terug in bed, maar vanochtend waren we erg moe dus ff fles in bed gegeven en daarna heeft ie tussen ons in nog 1,5 uur geslapen.
Je bent GEEN slechte moeder hoor Jolan!!! Maar jij bent ook moe, dus gewoon even laten, ookal vindt je het moeilijk.
voelde me even heel slecht Pfff kan totaal niet tegen weinig slaap en dan 2 nachten achter elkaar, aaaaaaaahhhh!!!! Dan kan je me dus opvegen en kan ik niet zoveel hebben. zo nu hou ik weer op met mn geklaag, ze slaapt en nu ga ik ook even op de bank liggen (zit nog steeds in pyjama en ben niet van plan eruit te komen vandaag )
Ik kan ook niet tegen te weinig slaap hoor dus ik snap je heeeel goed!! Ik ben ook altijd sago dan. Fijn dat ze nu slaapt, hopelijk slaapt ze ff want daar worden ze ook weer beter van Lijkt idd wel of er iets in de lucht hangt ofzo. Ik ga Jas ff op bed leggen want die is ook aan het zeuren nu...
Goedemiddag dames, Hier een teken van leven Ga proberen om weer wat vaker mee te schrijven. Beterschap voor alle beebs, papa's en mama's. Het heerst zo enorm de lente moet snel komen Hier gaat alles goed. Danian had afgelopen vrijdag ineens koorts. 's Ochtends naar de opvang gebracht en toen was er nog niks aan de hand. Een uurtje later belde mijn man mij op het werk dat Danian 38,8 koorts had. Mijn man heeft een zetpil gebracht en als het niet zou beter zou gaan zouden we gebeld worden. Om 16.30 uur heb ik hem weer opgehaald en hij was echt niet goed. Zijn temperatuur was wel gezakt naar 37,3. Een heel ander mannetje. Slap en heel sloom. Na het douchen nog getemperatuurd en toen had hij weer 38,8. Met een zetpil in bed gelegd en alleen nog wakker gemaakt voor een voeding en toen pas om 5.40 uur wakker. Getemperatuurd maar geen koorts en 's ochtends was hij weer beweeglijk en vrolijk, dus wat het is geweest Hij is wel een beetje jengelig, maar ik denk dat het door het sprongetje komt. Aankomend weekend ga ik 2 nachten alleen naar mijn ouders. ff bijslapen. We gebruiken sinds zaterdag kindival van VSM en vannacht heeft hij doorgeslapen Wil nog niet te vroeg juichen, maar het zou mooi zijn als dat werkt. Voel me ook fitter nu ik 2 nachten goed heb geslapen. Zaterdag had hij alleen 's avonds 1 tabletje gehad en toen heb ik hem wel gehoord 's nachts maar heb hem ff gelaten en is hij weer in slaap gevallen. Om 5.20 uur was hij wakker. Na de fles weer in bed, maar hij wilde niet slapen, dus bij ons in bed gelegd en toen viel hij wel in slaap tot 9.30 uur. Gisteren had hij 3 tabletjes gehad, dus vandaag maar weer 3 tabletjes en hopen op weer een goede nacht. Brood eten gaat goed hij eet een hele boterham en een bord pap. Hij drinkt nu ook water en thee alleen het warm eten wil nog niet van harte. Potjes van 8 maanden geprobeerd, maar die stukjes wil hij niet. Ga er maar van uit dat het vanzelf wel komt. DIKKE KNUFFEL voor iedereen!!
@tamtam fijn dat hij nu beter geslapen heeft!! Goed zeg dat hij brood eet. Jason wil ook geen stukjes, ik gooi het nu ff door de blender anders vind ik het zonde van die potjes...
tamtam super dat het beter gaat. Zou super zijn als hij door die tabletjes beter slaapt. aal, nou he, er hangt echt iets in de lucht.... zo en nu kap ik, ga bankhangen
@Natja: Jouw meisje ook al ziek, beterschap! Hopelijk kun je vannacht wat beter slapen.. @Ilse: Los stapje? Wauuuuw! @Jolan: Wat zielig voor Lieke dat haar billetjes nu zelfs bloeden denk dat je alle tips ondertussen wel geprobeerd hebt, hoop dat die diarree snel weg is zodat het kan genezen. @Sam: Pff nog niks wijzer Nemen ze hem niet serieus genoeg of is er gewoon echt niks te vinden? @Jolan: Je bent echt geen slechte moeder hoor! Anders had je nu niet zon slaapgebrek gehad. Ga idd maar even lekker liggen nu Lieke slaapt. @Tam: Fijn dat hij eindelijk door begint te slapen! Jij van het weekend even naar je ouders, laat je maar lekker vertroetelen
Ik denk ik ga even wat strijken voor mijn moeder. Nu heb ik nogal een ijdel/koopziek broertje en jeeeeezus wat heeft hij veel kleren. Heb 3 grote stapels gestreken en gevouwen. Snap nu waarom mijn moeder altijd klaagt over zijn was haha. Zou ie boos worden als ik al zijn kreukgevoelige kleren weggooi?
Ik snap dat je je zo voelt, maar je bent echt geen slechte moeder hoor. Ook goede moeders zijn op een gegeven moment gewoon even op.
wat een gedoe allemaal meid, ik hoop dat het bezoek aan de ha vanmiddag helpt. hier ook een rotnacht achter de rug, ik vermoed een combinatie van niet lekker (verkouden) en misschien een tandje, laten we hopen dat alle kleintjes zich snel weer beter voelen!
@mandy ze nemen hem denk ik niet serieus hij is nu naar de h.a dus ben benieuwd. Hahahah ik denk dat je broertje not amused zal zijn @natja ja idd laten we het hopen!! Let the spring begin
Hoi mama's, Hier ook een teken van leven *zwaait* . Voor alle zieke onder ons, wens ik veeeeeeeeeeel beterschap toe *knuff* Ff proberen terug te lezen, heb ik nog niet gedaan Hier last van hoofdpijn, opgezette amandelen (alhoewel ik ze eruit heb laten halen toen ik klein was ) en snot verkouden, hoop dat de zon zich snel laat zien en ook blijft hangen.
Hahaha idd een goed idee Nou hier een poging gewaagd om 20 pagina's terug te lezen (wat ook lukte, maar ja na een hele lang bericht te hebben getikt vergeten op versturen te drukken niet slim dus (blonde actie's zijn echt iets voor mij ). Mandy, denk niet dat je broertje te genieten is als je z'n kleren weggooit.
ik lees alleen maar verhalen over zieke kindjes... zielig zeg... moet er niet aan denken om mijn meisje ziek te zijn beterschap allemaal. Wij zijn gisteren met zijn drietjes in een hotel geweest. Het was heerlijk weer, dus eerst nog gewandeld op het strand. Ik had van een vriendin een soort opvouwbare kinderstoel geleend. Super handig! Dus we hebben nog even in het zonnetje wat gedronken. Verder net 3 fantastische jurkjes op ebay usa besteld. Ben benieuwd! Ik heb morgen om 14.20 een afspraak met de dokter, aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben (dag 55) en de krampen in mijn onderbuik/lies erger worden. Ff een spam van emma in de opvouwbare kinderstoel