heerlijk om het even van je af te schrijven!!! Mannen snappen ons vrouwen soms gewoon niet en dat is HEEEEEEL vervelend.
tamtam, kan me voorstellen dat je er niet zo blij van wordt als danian niet altijd doorslaapt. Lijikt mij echt slopend. Knuffel!
@rox ja ik vind het ook jammer dat we allemaal zo verspreid wonen. Woow 3e tandje @sarah ik heb niet echt een tip voor keelpijn...Ik slikte van alles maar het werkte niet. Ik geloof dat bij veel mensen thee met honing wel werkt. @steph grrrr mannen...vriendlief deed dat mij bij ook nooit! @ilse hahaha @laura ben benieuwd hoe het was bij de ha... @tamtam ik zou ook helemaal gek worden ervan hoor...Nu nog steeds niet doorslapen. Misschien dat je bij het cb erover kan vragen..miss dat je iets in je ritme of eetpatroon kan veranderen zodat hij gewoon van 19.00 tot 07.00 doorslaapt...
zo hier een heerlijk kunnen uitslapen. Lieke werd weer een keer om 9 uur wakker. Ze werd vannacht wel even wakker, maar ging gelukkig meteen weer slapen. Ik ben in ieder geval weer helemaal bijgeslapen.
Goedenmorgen allemaal! Nou heb vanochtend de h.a gebeld en kon vanmiddag terecht...14.50 heb ik een afspraak ik ben nu al zenuwachtig! Ze vroeg of het niet morgen kon,maar ik dacht ja als ik dat doe dan doe ik het niet meer.... Moet wel weer werken dus kan niet meteen zeggen hoe het is gegaan. Jason was vanacht bezig..Half 5 werd hij wakker hele tijd huilen. Had hem even in bed genomen en daarna weer terug gelegd. Hij kwam vanochtend pas om 9.15 en nu slaapt hij weer. Ik snap er niks van miss komt het omdat ook ik nu niet lekker in mn vel zit dat hij zo doet. Hij is natuurlijk al zo gevoelig voor prikkels...
@Steph...het enige wat ik weet te zeggen: Mannen.....pffffffffffff... @Tam...Jeetje meid...weer zo'n rotnacht! Slaapt ie overdag niet teveel? Ik heb geen tips helaas! Finn is gisteren om 23.30 alleen even wakker geweest tot vanochtend 8.20 (zijn nieuwe tijd geloof ik...al de 3e keer!) @Jo...ik zal voor je kijken voor dat boek! Ga vanmiddag of morgen boodschappen doen...en dat doe ik meesta toch bij de AH! @Lau...hoe was het bij de HA? @Aal...ja thee met honing dacht ik ook al...straks even honing halen. Het is ook niet echt pijn wat ik heb...maar ik heb geen zin dat het dat wel wordt...hahaha! Heel veel succes bij de dokter straks meid!
@natja ja en Jason is al zowiezo erg gevoelig! Vrijdag kinderstoel besteld en staat nu al binnen!!!!!!!
goed van je dat je gebeld hebt! Heel veel succes vanmiddag! Balen dat jason wakker werd om half 5, maar hij heeft wel lekker lang uitgeslapen en nu alweer inbed! hij heeft het zeker nodig.
'Gewoon' van 19 tot 7 uur slapen? Dat doen lang niet alle baby's hoor, dan heb je geluk met Jason . Lars heeft bijvoorbeeld om 22.30 uur echt nog een voeding nodig en wordt soms ook wakker omdat hij zijn speen kwijt is; de baby van mijn vriendin is negen maanden en komt elke nacht nog minimaal twee keer voor een voeding (krijgt nog borstvoeding, misschien scheelt dat ook). Tamtam, wel vervelend en vermoeiend dat Danian zo slecht slaapt. Misschien inderdaad even bij het cb om tips vragen? Aanvulling: Lars slaapt dan misschien niet van zeven tot zeven, maar toch vind ik dat hij goed slaapt .
Dat is eigenlijk ook helemaal waar! Veel van ons hebben echt geluk met al die doorslapende baby's! Ik sliep zelf met 6 maanden pas van 22.00 tot 8.00 ofzo! Het is ook helemala niet "slecht" als ze nu nog niet door zouden slapen....lastig dat wel! Wie weet wil hij wel gewoon nog een laat flesje!
hey dames, mijn zoontje is ook in juni 2009 geboren hij is nu 7 maanden en een week en komt ook nog snachts om te eten! ben net overgeschakeld op flesvoeding omdat ik weer zwanger ben en de bv werd wat te vermoeiend!
@sarah ja je kan het beter voor zijn idd!!! @emme ik bedoelde ook niet dat het raar is. Maar Danian komt erg vaak nog en ik kan me voorstellen dat het naar is dat hij niet gewoon eens doorslaapt. En ken heeeeel veel kinderen die al gewoon doorslapen hoor. Dus miss ligt het daaraan en ik sliep ook al met 3 mnd door mijn vriend met 2 mnd. Maar het was ook geen aanval ofzo @missc wat leuk en gefeliciteerd met je zwschap