Hier was het toenstraks paniek in de tent! We zitten rustig op de bank, begint het aquarium opeens een raar geluid te maken. Bleek dat de stroom was uitgevallen in het voorste stuk van de woonkamer. Dat hele aquarium is computer gestuurd, dus niks werkte meer... En blijkbaar zijn die zeevissen nogal gevoelig en sterven ze zonder licht en stroming, pompen etc. *mn vader zou me wurgen* Nu liggen er verlengsnoeren door het hele huis, maar het aquarium loopt weer en ik heb nog geen doden gesignaleerd Rare is wel dat de stroom er steeds weer afknalt als we het aquarium op z'n eigen groep willen laten draaien. Maarja, dat moet ie zelf maar kijken als hij terug is...
@mac idd wat mandy zegt we weten bijna niet meer hoe je ventje eruit ziet @laura fijn dat ie slaapt Wilde Jason 20.00 de fles geven, 2 slokken hoesten en ja hoor komt er weer wat uit en ook slijm (had om 7 uur ook weer overgegeven na hoesten)...Daarna krijsen en hij wilde zn fles ook niet meer. Dus uiteindelijk maar zonder fles op bed en nu slaapt ie gelukkig...
Ja ik weet niet waar het vandaan komt, hij is niet verkouden ofzo, maar dan slikt ie niet goed en hoest ie zich een ongeluk en dan overgeven...
dat betekent dat ie ergens kortsluiting maakt, je kan even proberen alle stekkers eruit te halen die in die ruimte/groep zitten behalve het aquarium, dan heb je grote kans dat ie het weer doet, zo niet dan zit de koortsluiting in het aquarium zelf! enne... zou snel foto's maken van alles vissen..als er eentje dood gaat kun je een look a like vis zoeken..
wat bloempje zegt, kortsluiting... Ja snap ik dat je vader dat niet leuk gaat vinden volgens mij kost dat aquarium een vermogen en dan nog al die vissen.... hopelijk geen dode visjes voor jou!! wanneer komen ze terug?
AAAAAGH zou je gebeuren alle vissen dood en dan goudvisjes terug doen in het aquarium.. zou die het merken Als techneut kan ik dan wel vertellen dat er iets niet goed is met het aquarium whahahahaha daar moet je voor geleerd hebben he
tamtam, jaaaaa fijn dat hij goed heeft doorgeslapen, en lekker even bijslapen bij je ouders! lau, die collin! lekker rellen! zou het idd ook even na laten kijken, graaien naar zn oor en huilen is meestal wel raak ja.. en idd lekker laten liggen en niet kijken.. anders begin je weer van voren af aan! ilse...ahhhhh wat zielig! en ook dat ene traantje bovenin! lijkt me erg moeilijk.. om ze pijn te zien hebben! sr, beterschap! hoop dat je je snel beter voelt! jolan..bah!!! je leert lieke toch wel manieren vóór het weekend?? straks moeten we én de gordijnen én al het servies vergoeden! hahahaha hopen dat dr billen snel over zijn.. en die zonnedans goed idee!!! ik begin alvast hier!!! mama, ik zou zeggen, strijkijzer voor zn verjaardag!!! of een tegoed bon voor de stomerij!! aal, goed he!!!! die kleine jason!!! gewoon MAMA zeggen!!! wow! filmen!!!! en mac.. ik zeg niks... want ben net zo slecht met foto's..
@bloempje ja filmen ben ik zoo slecht mee en hij zegt het niet bewust ofzo gewoon in het wilde weg hahaha hij bedoelt mij er niet mee
ach.. alle begin is moeilijk!! hij zegt het tenminste!!! sasha roept alleen nog tadatatatattatat oeeeeeeeeeeeeeee... nou kan daar met de beste wil geen papa of mama in ontdekken.. helaas..
hihi dat tatatata herken ik ook hoor. Maar goed miss doet hij het morgen ineens niet meer, kan zomaar he Maar ik was ook snel met praten dus je weet nooit. Hoewel ik wel steeds meer twijfel aan mijn geboortedatum, en dan ook nog horen van mn ouders dat dat wel vaker gebeurd bij adoptie dat de datums niet kloppen... maar goed dat terzijde
@Sam: Zo, dan verslikt ie zich wel heel erg als hij ervan moet overgeven. Aquarium: Het is toch vreemd dat het aquarium het dan wel doet via de verlengsnoer op een andere groep? En die goudvissen zijn een goed idee ik heb gekeken wat die zeevissen kosten @Sam: Ze komen zaterdag a.s. terug. Tijd genoeg om een paar leuke goudvissen te zoeken @Ilse: Dan heb jij dezelfde opleiding gehad als manlief, die trok dezelfde conclusie @Bloempje: Nee hij wilde een strijkster, autowasser, chauffeur en masseuse in één. Ik heb medelijden met zijn vriendinnetje haha @Sam: Denk je dat je ouder bent? Hoe oud zeiden ze dat je was toen je werd geadopteerd?
mama schrikken zeg van dat aquarium! Maar ik denk idd dat er te veel stroom op die groep zit. Ik zou het even laten nakijken. Die opvouwbare kinderstoel heet sack and seat en hij kost overal 20 euro. Moet je maar ff googlen dan vind je hem wel. Ik zal nog ff een fotootje spammen ervan. ilse aaaarg wat zielig zeg... arme eva. En lau en ilse, geen ruzie maken he sam wat goed van jason! Knappe jongen, maakt ineens een hele sprong!